Παρασκευή, 27 Ιουνίου 2014

Η στιγμή σου σ΄ένα ποίημα... (Γένεσις - Τάσος Λειβαδίτης)


Στην αρχή ήταν το χάος.
Μετά γεννήθηκα εγώ, μονάχος, σ’ έναν κόσμο ραγισμένο,
μ’ έναν κουρελιασμένο Θεό που γύριζε από πόρτα σε πόρτα
ζητιανεύοντας την ύπαρξή του.
Ύστερα γίναμε ξαφνικά δυο. 
Φιληθήκαμε.
Κι άρχισε να σκοτώνει ο ένας τον άλλον.
Τάσος Λειβαδίτης

(Πως μπορείς μέσα σε μερικές γραμμές να περιγράψεις όλη την ανθρώπινη φύση; Ο Λειβαδήτης μπορεί. Για αυτό μου αρέσει η ποίηση. Γιατί μπορεί με μια χούφτα λέξεις να τα πει όλα.)


*****************



Ας τολμήσουμε όλοι μας να νιώσουμε ελεύθεροι μέσα απ΄τους στίχους.
Να μοιραστούμε ποιήματα αγαπημένα, να μάθουμε ποιητές, να επιβεβαιώσουμε πως ζούμε στην χώρα αυτών.
Πως;
Δίνω κάθε φορά εγώ την αρχή με μια ανάρτηση.
Ετοιμάζετε την δική σας ανάρτηση διαλέγοντας ένα ποίημα, δικό μας ή κάποιου αλλού.
Το συνδυάζουμε με μια φωτογραφία, δικιά μας ή κάποιου άλλου.
Το συνοδεύουμε με κάποιο τραγούδι που θεωρούμε ότι ταιριάζει.
Ή ότι άλλο θέλουμε σε σχέση με την ποίηση...
Αφού κάνουμε την ανάρτηση και προσθέτουμε το link της στο κάτω μέρος της δικής μου ανάρτησης πατώντας το εικονίδιο με την μπλε φατσούλα. Η ανάρτησή σας θα προστεθεί στην συλλογή στο κάτω μέρος της δικής μου ανάρτησης. Εγώ με την σειρά μου μόλις μπορέσω θα κάνω μια λίστα των links, εφόσον το Inlinkz μας αφαίρεσε αυτήν την δυνατότητα.
Για όσους δεν μπορούν να το κάνουν, απλά αφήστε στο σχόλιο το link σας και θα το κάνω εγώ.
Η ιδέα αυτή δεν θα είναι για μια φορά, θα είναι μόνιμη στήλη μια φορά την εβδομάδα και θα κρατά 2-3 μέρες.
σ.σ. Το ''Η στιγμή σου σ΄ένα ποίημα...'' είναι στήλη του Μελωδία FM




19 σχόλια:

  1. έξοχη η επιλογή σου Μαρία!
    καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα συμφωνησω με την Βικυ επανω!
    εξοχη η επιλογη σου!

    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ αυτός ο Λειβαδίτης!!!! Ανάρτηση που ταράζει συθέμελα!!!! Τι έγραψε ο άνθρωπος!!!
    Μαράκι χίλια μπράβο!!! Ετοιμάζομαι κι εγώ!!
    Φιλάκια πολλά και καλό σ-κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη η επιλογή σου Μαρία! Αγνατεύοντας την θάλασσα "η δική μου στιγμή σ'ένα ποίημα" για σήμερα! Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά μπορείς να να περιγράψεις τα πάντα με μια χούφτα λέξεις!
    Πολύ όμορφο Μαρία μου και το τραγούδι καταπληκτικό!
    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ετοιμη κι εγώ Μαρία μου!!
    http://marilenaspotofart.wordpress.com/2014/06/27/galazia-korinthos-vasilis-steriadis-i-stigmi-sou-se-ena-piima/
    σε φιλώ και καλό σ-κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπημενος Λειβαδιτης..
    Μα ειναι τοσο απιστευτα τα οσα εχει γραψει ...
    Καλο απογευμα Μαρια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τον λατρεύω!!
    Θα μπω κι εγώ στο "κόλπο" με τις αναρτήσεις αυτές. Κάτσε να βρω ποίημα να είμαι σε ετοιμότητα μόλις δώσεις και πάλι το οκ. Αν και δεν ξέρω τι έχουν ανεβάσει γενικώς οι άλλοι, μήπως συμπέσω με κάποιον άλλον και ανεβάσουμε το ίδιο, αλλά δεν πειράζει. Εδώ στα όσκαρ και φοράνε τις ίδιες τουαλέτες! Αχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπημένος αισθαντικός ποιητής...
    Καταφεύγω σ' αυτόν όταν χτυπάει
    εσωτερικό καμπανάκι!!

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια χούφτα λέξεις κρύβουν τόσα νοήματα, τόσα συναισθήματα, τόσες εικόνες...
    Υπέροχη επιλογή!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. στρατηλάτης του αιώνιου έρωτα

    πολεμιστής της ύψιστης πίστης στον Ένα ή στα ρυάκια...

    αταμάνος, γιγενής βρακοφόρος, λογχιστής στην Βυζαντινή αρμάδα...

    και στο βάθος Εσύ με την μορφή κοσμικού χαμού...

    να με τραβάς στο κέντρο της πλάνης

    της πλάνης που δονεί καθημερινά το σώμα το φθαρτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ! αυτός ο Λειβαδίτης!!
    Εξαίρετη επιλογή τραγουδιού και ποιήματος!
    Καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγκλονιστικός!
    Μπράβο Μαρία!
    Δεν τα κατάφερα αυτή τη φορά με τις γιορτές μου και τα πανηγύρια, λυπάμαι.
    Επίσης επειδή θέλω να σιωπήσω για λίγο και να απέχω από το μπλόκινγκ ελπίζω έστω ως την άλλη Κυριακή, έστω στα βουβά να έχω κάτι κι εγώ!
    Σε φιλώ γλυκά, και θα τα πούμε στο μέιλ όταν θα έχω νεότερα για την αποστολή του δώρου σου.
    (έχω καθυστερήσει γιατί αυτή τη φορά είχα πολλά να κάνω !)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάρα πολύ καλή επιλογή Μαρία!
    Αφού η συλλογή κλείνει αύριο βράδυ, θα προλάβω να πάρω μέρος...έπρεπε βλέπεις να ετοιμάσω και τη συνέχεια της ιστορίας μας και είχα πολύ διάβασμα μια και είχα χάσει αρκετές συνέχειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://mytripssonblog.blogspot.gr/2014/06/blog-post_4839.html
      Έτοιμο!!...καλημέρα!!

      Διαγραφή
  15. Σας ευχαριστώ πολύ για όλα. Και για τα σχόλια και για τις συμμετοχές.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σου έχω κάτι καινούριο
    http://gialeni.blogspot.gr/2014/06/blog-post_30.html

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα