Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2014

Το αιώνιο θέρος της ψυχής μας (Η συμμετοχή μου στο Συμπόσιο ποίησης)

Ξέρεις εγώ φίλε μου ονειρεύομαι. 
Περιμένω.
Ελπίζω.
Ένα αιώνιο θέρος.
Την μέρα που ο κόσμος θα σκέφτεται να δώσει και όχι να πάρει,
που θα αγαπάμε αφειδώς και θα μισούμε ελάχιστα.
Που οι άνθρωποι δεν θα χρειάζονται την πολιτεία να τους μαντρώσει, να τους νουθετήσει. 
Θα έχουν νόμο τη συνείδηση, τα καθαρά χέρια, το μαλακό μαξιλάρι.
Μια μεγάλη μέρα που οι θρησκείες δεν θα προσδιορίζουν τον άνθρωπο, 
που ο Αλάχ δεν θα τιμωρεί την ηδονή και ο Θεός μας τον Αλάχ.
Δεν θα υπάρχουν φίλε μου και οι δύο.
Μόνος θεός ο Άνθρωπος.
Τα σύνορα θα ξηλωθούν, δεν θα υπάρχουν, θα καούν από τους ίδιους που τα έφτιαξαν.
Οι στρατιώτες δεν θα πεθαίνουν για τις πατρίδες τους. Δεν θα υπάρχει πατρίδα. Μόνο χώμα και ψυχή. 
Μόνο γη και άνθρωποι. 
Περιμένω φίλε την μέρα εκείνη που το χρώμα θα ενώνει και δεν θα χωρίζει.
Εξαιρετικά διαφορετικοί, πολύχρωμοι, ανόμοιοι μα παράδοξα ολόιδιοι.
Ίδιοι αλλά από άλλο μέρος, από άλλοι γενιά, από άλλη πάστα.
Τα έθιμα και οι συνήθεις πιο έντονες, να μοιράζονται παντού, να τα ζουν όλοι με χαρά και δημιουργία.
Τα φιλιά θα δίδονται με πάθος και ο έρωτας μόνο θα λιώνει τους πάγους.
Οι φίλοι θα αγαπούν και θα πεθαίνουν με ψυχή. Θα ζουν αιώνια.
Και συ φίλε μου, και συ.
Εσύ που μου λες πως ζω στον κόσμο μου, άσε με να ζω.
Τουλάχιστον στον δικό μου κόσμο έχει πάντα καλοκαίρι.
Τρώμε καρπούζι και ο καφές είναι γλυκός.
Μυρίζουμε θάλασσα και αγάπη.
Αγαπάμε το δικό μας, πονάμε αυτά που έχουμε.
Αλλά δεν φοβόμαστε τους ανθρώπους. 
Δεν φοβόμαστε το ξένο.
Μας εξιτάρει, μας ελκύει.
Και αν δεν μας αρέσει δεν φοβόμαστε φίλε μου να το απορρίψουμε, όχι όμως να το σκοτώσουμε.
Και σένα φίλε μου που τόσα χρόνια μου μολύνεις τη ζωή, και σένα δεν θα σε σκοτώσω.
Απλά θα σε απορρίψω.
Αλλά και κάτι άλλο.
Θα σε ευχαριστήσω.
Θα σου πω ευχαριστώ που με κάνεις να ζω στο δικό μου κόσμο και μου δίνεις τη δυνατότητα να ονειρεύομαι.
Πως ο κόσμος θα αλλάξει και θα αποβάλει ανθρώπους σαν εσένα.
Εντάξει ρε φίλε, δεν μπορώ να αλλάξω τον κόσμο, 
επειδή υπάρχεις εσύ.
Μπορώ όμως να αλλάξω εμένα.


4ο Συμπόσιο ποίησης

Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο Συμπόσιο ποίησης της Αριστέας. Με χαρά βλέπω πως μου δώσατε την τρίτη θέση. Ευχαριστώ από καρδιάς για την προτίμηση. Ήταν πολύ συγκινητικό.
Ευχαριστώ Αριστέα μου για την ευκαιρία που μας δίνεις να δημιουργούμε.
Να έχετε μια όμορφη μέρα και να μην ξεχνάτε να αναζητάτε το αιώνιο θέρος της ψυχής σας, γιατί μπορεί να μην μπορείτε να αλλάξετε τον κόσμο, αλλά μπορείτε να αλλάξετε εσείς.




************

Μη ξεχνάτε να ψηφίζετε τις αγαπημένες σας φωτογραφίες στον Διαγωνισμό Φωτογραφίζειν ΕΔΩ, μέχρι την Κυριακή το βράδυ.
Κόντρα στους νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.

************

Επίσης τρέχει ακόμα η συλλογή για το ''Η στιγμή σου σ΄ένα ποίημα...'', μέχρι την Κυριακή το βράδυ.
Ας τολμήσουμε όλοι μας να νιώσουμε ελεύθεροι μέσα απ΄τους στίχους.
Να μοιραστούμε ποιήματα αγαπημένα, να μάθουμε ποιητές, να επιβεβαιώσουμε πως ζούμε στην χώρα αυτών.


24 σχόλια:

  1. Mαρία μου συγχαρητήρια!
    Αγάπησα πολύ το ποίημά σου!
    Με άγγιξε όσο λίγα!
    Ευχαριστώ γι αυτό!

    Φιλακια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ηταν πολύ όμορφο Μαρία μου μας συγκίνησε πολύ!
    Να σαι καλά και πάντα τέτοια!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη η συμμετοχή σου, Μαρία μου, συγχαρητήρια! Να είσαι καλά, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα από τα δύο ποιήματα τα οποία με έκαναν να κλάψω! Από συγκίνηση για την ομορφιά του και τις αλήθειες του! Μαρία σε ευχαριστώ πολύ που με τίμησες με τούτη την ομορφιά που πολύ αγάπησα!
    Να'σαι καλά!
    Πάντα δημιουργική κι εμπνευσμένη σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου εμπνεύστηκες
    ένα πραγματικό διαμάντι!!!!
    Η ομορφιά της καλής ποίησης
    σε χαρακτηρίζει και το έχεις
    αποδείξει!!!!

    πολλά φιλιά και καλό σ.κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια Μαρία μου για την διάκριση και την ξεχωριστή συμμετοχή σου στο συμπόσιο!!
    Σπουδαίο το μήνυμά σου!! Να σαι καλά και να απολαμβάνεις να δημιουργείς κοπέλα μου!!
    Φιλάκια και καλό σ/κ να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο το ποιήμα σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χάρηκα για την θέση σου!!! Μου άρεσε το ποίημα:

    Θα σου πω ευχαριστώ που με κάνεις να ζω στο δικό μου κόσμο και μου δίνεις τη δυνατότητα να ονειρεύομαι.

    Πολύ όμορφο. Φιλιά και καφεδάκι.

    Βερόνικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία μου συγχαρητήρια για το ποίημα σου και για την διάκριση. Είναι ένα ποίημα που δίνει πολλά μηνύματα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μπράβο Μαρία μου! και για το βραβείο και για την τόσο αξιόλογη συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία μου πολλά συγχαρητήρια για τη διάκριση!!


    (Κάποιος όμως πήρε μεγάλη πίκρα όπως φαίνεται...χαχα)
    Είναι ακριβά και τα φάρμακα στις μέρες μας, ξεμένουν οι άνθρωποι, ας δείξουμε κατανόηση!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαράκι συγχαρητήρια κι από μένα. Όχι μόνο για τη συμμετοχή σου, αλλά κυρίως για τα όνειρά σου.
    Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαρία μου υπέροχο το ποίημα σου! Τα μηνύματα που περνάς, ο τρόπος που το γράφεις, με κάνουν κι εμένα να ονειρεύομαι! Ευχαριστώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο για τη συμμετοχή και το μήνυμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαρια μου.. Εξαιρετικο..Μακαρι να μπορουσαμε να ψηφισουμε περισσοτερα...
    Καποια ποιηματα αδικουνται τοσο πολυ..
    Καλο ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χιλιες καλοκαιρινες εικονες γευσες μυρωδιές αγγιγματα και συναισθηματα μπραβο σου κοριτσι μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευχαριστώ όλους σας για τα καλά σας λόγια. Πραγματικά με συγκινούν ιδιαίτερα.
    Ευχαριστώ και σας για τα πικρόχολα σχόλια. Το σχόλιό σας διαγράφηκε, μου χαλούσε την αισθητική. Αν η γραφής σας ήταν καλοπροέραιτη τα πράγματα θα ήταν αλλιώς.
    Φιλιά σε όλους.
    Καλό Σ/Κ.

    σ.σ. Δυστυχώς έχω ελάχιστο χρόνο για να σχολιάσω σε όλους σας. Το ξέρω πως είναι λιγάκι άκομψο. Προσπαθώ να τα προλάβω όλα και να κρατώ και αυτόν τον χώρο, που τόσο αγαπώ, ενήμερο.
    Ξέρω πως καταλαβαίνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο Μαράκι! Καλά έκανες!

    Και μένα μου άφηναν σχόλια ανώνυμοι σχολιαστές και μας χλεύαζαν όλους. Γιατι και σε σενα το σχολιο δεν αφορουσε μονο εσενα αλλα ολους οσους εχουμε επαφη στο μπλοκ. Ειμαι σιγουρη οτι ηταν το ιδιο προσωπο γιατι και σε μενα ειχαν γραψει τη λεξη Πικρου αλλα δεν καταλαβα τι σημαινει αυτο. Προφανως πικρα η κατι τετοιο.

    Καλα εκανες και το εσβησες το σχολιο. Εμενα επειδη μου αφηναν ως ανωνυμοι σχολιο ηταν ολα στα ανεπιθυμητα απο μονα τους και τα ειδα ολα μαζεμενα!

    Το τι μου εγραφαν δε μπορεις να φανταστεις. Καμια σχεση με το δικο σου. Το δικο σου ητανε γλυκο μπροστα στα δικα μου.

    Μου ειπανε οτι δεν εχω ψυχη, οτι κατω απο τη σαρκα μου δεν εχω τιποτα, οτι θελω λεει να εκδωσω αλλα μεχρι τοτε εκδιδομαι η ιδια και αλλα πολλα.

    Καποια στιγμη θα κανω αναλογη αναρτηση και θα σας τα πω!

    Μεχρι τοτε καλο σκ να εχεις! Φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θα σου έλεγα να μην κάνεις ανάρτηση. Πολύ αξία θα τους δώσεις.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
    2. Δικιο εχεις Μαρια μου!
      Καλο σκ να εχεις!

      Διαγραφή
  19. Μαρία καλημέρα! Αν και έχω περάσει αρκετές φορές από το μπλογκ σου, πρώτη φορά αφήνω σχόλιο κι αυτό γιατί με συγκίνησε το ποίημά σου και το ξεχώρισα, γιατί, όπως έγραψα και στην Αριστέα, είναι ένα μανιφέστο ανθρωπιάς. Από κει και πέρα, όποιος μπορεί να καταλάβει, καταλαβαίνει. Οι υπόλοιποι απλά επιβεβαιώνουν αυτά που γράφεις στο ποίημα (το λέω γιατί πρόλαβα να διαβάσω το ανώνυμο σχόλιο).
    Να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η συμμετοχή σου με κέρδισε αμέσως και άξια πήρε το τριάρι μου! Καλό υπόλοιπο Κυριακής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαρία μου, θερμά συγχαρητήρια και σ΄ανώτερα!! Φιλιά πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μου άρεσε πάρα πολύ το ποίημα σου Μαρία μου!!!
    Συγχαρητήρια και για τη διάκρισή του!!!!
    Να είσαι καλά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα