Πέμπτη, 19 Ιουνίου 2014

Η στιγμή σου σ΄ένα ποίημα... (Όνειρο μέσα σ' όνειρο - Έντγκαρ Άλλαν Πόε)


Το υστερνό μου φίλημα στο μέτωπο σου πάρε
και άφησε με, αγάπη μου, δυο λόγια να σου πω
Αλήθεια λές σαν όνειρο πως διάβηκε η ζωή μου
χωρίς κανένα ατέλειωτο και ξέμακρο σκοπό.

Μα αν η ελπίδα πέταξε σε μέρα ή σε νύχτα
εκεί με σκέπασε βουνό της δυστυχιάς μεγάλο
σου φαίνεται πως έχασα το πιο λίγο καλή μου
αφου η ζωή είναι όνειρο κρυμμένο μέσα σ' άλλο.

Στέκομαι σ' άγρια ακρογυαλιά που δέρνει το κύμα
κι άμμους χρυσούς στα χέρια μου σφιχτά σφιχτά κρατάω
τι λίγοι και πως χάνονται απ' τα κλειστά μου χέρια
ενώ εγώ σε δάκρυα ολόπικρα ξεσπάω.

Θεέ μου, είναι αδύνατο να σώσω μόνο έναν
από το κύμα που κυλά με θόρυβο μεγάλο;
Είναι όλα όσα βλέπουμε σ' αυτόν εδώ τον κόσμο
ένα όνειρο ατέλειωτο κρυμμένο μέσα σ' άλλο;
Έντγκαρ Άλλαν Πόε


*****************


Ας τολμήσουμε όλοι μας να νιώσουμε ελεύθεροι μέσα απ΄τους στίχους.
Να μοιραστούμε ποιήματα αγαπημένα, να μάθουμε ποιητές, να επιβεβαιώσουμε πως ζούμε στην χώρα αυτών.
Πως;
Δίνω κάθε φορά εγώ την αρχή με μια ανάρτηση.
Ετοιμάζετε την δική σας ανάρτηση διαλέγοντας ένα ποίημα, δικό μας ή κάποιου αλλού.
Το συνδυάζουμε με μια φωτογραφία, δικιά μας ή κάποιου άλλου.
Το συνοδεύουμε με κάποιο τραγούδι που θεωρούμε ότι ταιριάζει.
Ή ότι άλλο θέλουμε σε σχέση με την ποίηση...
Αφού κάνουμε την ανάρτηση και προσθέτουμε το link της στο κάτω μέρος της δικής μου ανάρτησης πατώντας το εικονίδιο με την μπλε φατσούλα. Η ανάρτησή σας θα προστεθεί στην συλλογή στο κάτω μέρος της δικής μου ανάρτησης. Εγώ με την σειρά μου μόλις μπορέσω θα κάνω μια λίστα των links, εφόσον το Inlinkz μας αφαίρεσε αυτήν την δυνατότητα.
Για όσους δεν μπορούν να το κάνουν, απλά αφήστε στο σχόλιο το link σας και θα το κάνω εγώ.
Η ιδέα αυτή δεν θα είναι για μια φορά, θα είναι μόνιμη στήλη μια φορά την εβδομάδα και θα κρατά 2-3 μέρες.
σ.σ. Το ''Η στιγμή σου σ΄ένα ποίημα...'' είναι στήλη του Μελωδία FM


Η συλλογή κλείνει την Κυριακή το βράδυ.

ΣΥΛΛΕΓΩ ΣΤΙΓΜΕΣ - ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ, Τάσος Λειβαδίτης 
Επιλογή - Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ, Jean Richepin
Η ζωή μας μια εικόνα - Αν, R. Kipling
ποιώ - βράχια και θάλασσα
l'atelier de Marie Anne - Μια πυγολαμπίδα φωτίζει την νύχτα, Γιάννης Ρίτσος
Εκφράσου - Η Μαρίνα των βράχων, Οδυσσέας Ελύτης
mytripssonblog - Υπάρχουν δρόμοι στα παραμύθια, Sadahzinia
funkymonkey - Υπόγειο, Ρίτα Μπούμη-Παπά
marilenaspotofart - Τώρα, αν δίδασκες δημιουργική γραφή, με ρώτησε, τι θα τους έλεγες; Χένρι Τσαρλς Μπουκόβσκι
Η θάλασσα των ονείρων μου - Μαθαίνεις, Χόρχε Λουίς Μπόρχες
Οκτανα - Πώς έγινε ένας κακός άνθρωπος, Ελένη Βακαλό
η ζωή είναι ωραία ... - Ινώ-ποιήματα



************
Μη ξεχνάτε να ψηφίζετε τις αγαπημένες σας φωτογραφίες στον Διαγωνισμό Φωτογραφίζειν ΕΔΩ.




21 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
    Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ ωραια!
    Περιμενα πως και πως να κανεις αναρτηση για να κανω κι εγω αυριο αντιστοιχη!
    Ξερεις, νοιωθω σαν η δημοσίευσή σου σε αυτη την υπεροχη στηλη να ειναι η σφυριχτρα για εγρηγορση! :)
    Αυριο πιστευω να καταφερω να αναρτησω κι εγω.
    Τη περασμενη εβδομαδα δε καταφερα (δε προλαβα) να δημοσιευσω και μου ελειψε τοσο πολυ η στηλη αυτη!
    Ειναι μαγικη Μαρακι! Πολλα πραγματα και συναισθηματα μαζι! :)

    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου άρεσε Μαρία μου λατρεύω τον Πόε!!
    Και μου αρέσει που υπάρχει αυτή η στήλη και μπαίνω σε μπλογκοσπιτάκια και διαβάζω τόσα ποιήματα, που δεν τα ξέρω κιόλας τα περισσότερα!
    Πολλά φιλιά την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο όμορφο και αληθινό αυτό το ποίημα του Πόε!
    Το τραγούδι δεν το γνώριζα!
    Για ακόμα μια φορά, συγχαρητήρια Μαρία μου γι αυτή την τόσο εξαιρετική στήλη!
    Να είσαι καλά! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ χαίρομαι που διαβάζω ποιήματα που δεν είχαν πέσει ποτέ στην αντίληψη μου! Πολύ όμορφο το ποιημα το Πόε και η επιλογή του τραγουδιού ταιριάζει απόλυτα.
    Προσπάθησα να συμμετάσχω και γω Μαρία μου, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο τα κατάφερα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρωτη φορα διαβασα αυτο το ποιημα... υπεροχο...
    Εχω ετοιμασει και την δικια μου συμμετοχλη Μαρια μου .
    Καλο απογευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ξέρεις πόσο λατρέυω Πόε κι είχα έτοιμο ποίημα??? Μαράκι απλά λατρεμένη ανάρτηση!!!
    Πετάω από χαρά και θα ετοιμάσω αύριο ανάρτηση!!!! Μάκια κοπέλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχος ο Πόε
    Σου στέλνω και τη δική μου συμμετοχή:
    http://gialeni.blogspot.gr/2014/06/blog-post_19.html

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είμαι στη δουλεια. Θα σας προσθέσω το βράδυ που θα πάω σπίτι.
    Σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση.
    Καλησπέρα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα, συνεχίζουμε αυτό το ωραίο δρώμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίο το Όνειρο του Πόε!!!!
    Πρόθεσα κι εγώ την δική μου ανάρτηση!!!
    Καλό ξημέρωμα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημέρα ήρθα να δώ την αρχή και την επιλογή σου, πόε και διάφανα μουσική !!! εξαιρετική
    χαιρετώ και φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. http://ekfrastite.blogspot.gr/2014/06/blog-post_20.html

    ετοιμη κι εγω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ χαίρομαι που κατάφερα να πάρω μέρος τελικά στη δεύτερη βδομάδα.Μου άρεσε πολύ η ιδέα σου, στο έχω ξαναπεί.Γνωρίζεις ποιήματα που ίσως ποτέ δεν είχες διαβάσει, όπως εγώ σήμερα το συγκεκριμένο..και ναι με την ποίηση σε συνδυασμό με τη μουσική και τις φωτογραφίες, ταξιδεύεις με όλες σου αισθήσεις.Να΄σαι καλά και πάντα με ευρηματικές ιδέες, με σκοπό την ποιότητα ζωής.Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ότι και να πω είναι λίγο για την ανταπόκριση σας.
    Σας ευχαριστώ θερμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα Μαρία! Είναι έτοιμη κι η δική μου ανάρτηση!!
    http://marilenaspotofart.wordpress.com/2014/06/20/twra-an-didaskes-dimiourgiki-grafi-me-rwtise-ti-tha-tous-eleges-henry-charles-bukowski/
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχο ποίημα και χαίρομαι ιδιαίτερα που το διάβασα για πρώτη φορά εδώ!
    Με χαρά συμμετέχω κι εγώ στη στήλη σου, εδώ: http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/2014/06/blog-post_20.html
    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έντγκαρ Άλλαν Πόε και Διάφανα Κρίνα μαζί....εκρηκτικός συνδυασμός!!!
    Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ο ένας και μοναδικος Ποε με διαφανα κρινα εισαι υπέροχη , ετοιμασα καιεγω μια αναρτηση με Ε Βακαλο
    χιλια φιλια http://katkoul0gmailcom.blogspot.gr/2014/06/blog-post_21.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα
    Έχω μια συμμετοχή σημερινή
    http://gialeni.blogspot.gr/2014/06/blog-post_24.html

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα