Δευτέρα, 5 Μαΐου 2014

Το γράμμα (Η συμμετοχή μου στο "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ")


Το κρύο ήταν τσουχτερό. Λες και αυτός ο χειμώνας επίτηδες ήταν πιο παγωμένος, για να είναι και η εξορία πιο σκληρή. Ανασκουμπώθηκε, ταίριαξε το κουρελιασμένο παλτό του και έψαξε την αριστερή του τσέπη. Έβγαλε ένα μολυβάκι και ένα κομμάτι χαρτί πολυκαιρισμένο. Ακόνισε το μολύβι με το σουγιά του και το σάλιωσε. Ξεκίνησε να γράφει. Δεν ήταν σίγουρος ότι ο παραλήπτης θα λάμβανε ποτέ αυτό το γράμμα. Δεν ήξερε καν τον τρόπο να το στείλει. Το μόνο που ήθελε ήταν να γράψει. Να βγάλει όλα αυτά που τον πονούσαν, να τα ενσωματώσει σε μια κόλλα χαρτί και ο πόνος να εξουδετερωθεί.
''Αγαπημένη μου Μαριώ, εύχομαι το γράμμα μου να σε βρει καλά στην υγεία σου. Εδώ στο νησί τα πράγματα βαίνουν λίαν καλώς. Οι μέρες περνούν γοργά. Τα βράδια όταν ξαπλώνω αποκαμωμένος η σκέψη μου γυρίζει στο χωρίο και σε σας. Και είναι τόσο γλυκιά η αίσθηση αυτή. Ξεφεύγω για λίγο από αυτήν την απομόνωση και νομίζω ότι σε έχω δίπλα μου. Βλέπω το κορίτσι μας να παίζει με το πάνινο τόπι που της έφτιαξα, γεύομαι το μακαρόνι με την ντομάτα που έφτιαχνες, ακούω την Σίβα να χλιμιντρίζει, μυρίζω ακόμα και την ρετσίνα από τα πεύκα μας. Είναι τόσο μοναδική η θαλπωρή του σπιτιού μας, το τζάκι μας, το σιδερένιο κρεβάτι μας, η αυλή μας. Αυτή η μικρή αυλή που έκρυβε ένα κόσμο ολάκερο. Η κρεβατίνα μας, τα βασιλικά και τα σκυλάκια σου, η ροδιά μας, ο πέτρινος φούρνος μας.
Η νοσταλγία καμιά φορά νιώθω ότι είναι πιο έντονη και πιο βασανιστική απ΄ την εξορία. Κουράγιο όμως κάνω μάτια μου και μετράω τις μέρες για να ξαναβρεθώ κοντά σας. Να έχεις πίστη στο Θεό πως θα γυρίσω. Αυτή η θάλασσα που τώρα μας χωρίζει, αυτή θα μας σμίξει ξανά.
Δεν θέλω να μου κρατάς κακία για τον λόγο που βρέθηκα εδώ. Κάποια μέρα θα καταλάβεις και εσύ και το παιδί μας. Κάποια μέρα θα καταλάβεις ότι η ελευθερία είναι δύσκολο πράγμα και η ανθρώπινη παράνοια ανίκητη κάποιες φορές.
Κουράγιο Μαριώ μου και τούτος ο ανήφορος, κατήφορο θα φέρει.
Να μου φιλήσεις το κορίτσι και όλους τους ανθρώπους μας.''
Δίπλωσε ευλαβικά το χαρτάκι και το έβαλε στην μέσα τσέπη του παλτού. Ήταν σαν να είχε την οικογένειά του στην αγκαλιά του. Με αυτή την υπέροχη σκέψη αποκοιμήθηκε.

***********

Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο παιχνίδι της Φλώρας
Ευχαριστώ όσους με διάβασαν και όσους με ψήφισαν και ιδιαιτέρως την Φλώρα για την φιλοξενία.
Τα πρόσωπα της ιστορίας είναι αληθινά. Ήταν ο παππούς μου και η γιαγιά μου.

************

Μην ξεχνάτε να στέλνετε τις φωτογραφίες σας για τον Διαγωνισμό Φωτογραφίζειν με θέμα ''Αγριολούλουδα...'' έως και την Πέμπτη 15/5. 
Πληροφορίες ΕΔΩ.
Κόντρα στους νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.

32 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!
    Μου θύμισε τα βιβλία του Λουντέμη που με τόσο πάθος διάβαζα πριν από χρόνια.
    Αγαπημένος μου!
    Το οτι είναι αληθινή ιστορια το κάνει ακόμα πιο συγκινητικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ κολακευτικό σχόλιο. Σ΄ ευχαριστώ πολύ!
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  2. Τους τίμησες δεόντως μ' αυτό το κείμενο Μαρία και μπράβο σου!
    Υπέροχη γραφή και θα συμφωνήσω με το πιο πάνω σχόλιο, παραπέμπουν σε λογοτεχνικά κείμενα.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου.
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο.

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Μαρία μου!
    Συγχαρητήρια για την όμορφη συμμετοχή σου!
    Το οτι τα πρόσωπα είναι υπαρκτά και είναι η γιαγιά και ο παππούς που όλοι υποθέτω πως τους έχουμε αδυναμία τη κάνει περισσότερο αγαπητή και προσιτή σε μένα τουλάχιστον.
    Να εισαι καλα και να εχεις μια ομορφη μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ φίλη μου για τα καλά σου λόγια.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  5. Με τη μορφή γράμματος, πολύ έξυπνος τρόπος γραφής και με μια μεγάλη αλήθεια: "Κάποια μέρα θα καταλάβεις ότι η ελευθερία είναι δύσκολο πράγμα και η ανθρώπινη παράνοια ανίκητη κάποιες φορές"... Πόσο σωστό... Καλημερούδια Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Την λάτρεψα αυτή την συμμετοχή. Πάλεψα πολύ για το ποια να επικρατήσει > 6 or 7;;;; Χίλια μπράβο για την υπέροχη συμμετοχή σου, Μαρία μου. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που σου άρεσε.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια Μαριώ μου
    για την συμμετοχή σου!!!!
    Μάλιστα το ότι είναι αληθινή
    την κάνει πιο συγκινητική
    κι αγαπημένη!!!

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία μου διαβάζοντας την ιστορία σου κατάλαβα πως μπορεί να είναι και προσωπικό βίωμα μέσα στην οικογένεια. Μου άρεσε ο τρόπος που το έγραψες και του έδωσα 2 βαθμούς.
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτο το συγκλονιστικο γραμμα πηρε τους 3 βαθμους απο εμενα.
    Με γεμισε απειρα συναισθηματα, δημιουργησα τοσες εικονες στο μυαλο μου..
    Καλη σου μερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο το κείμενο σου Μαρία μου!
    Πάντα εξάλλου κινείσαι σε υψηλό επίπεδο και σε χαίρομαι!
    καλή συνέχεια και στα υπόλοιπα παιχνίδια μας :)))
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια.
      Καλημέρα αγαπητή μου.

      Διαγραφή
  11. Σας λατρεύω όλους γιατί με τέτοια διαμαντάκια
    έχετε δώσει ποιότητα στο παιχνίδι μας εσύ και οι υπόλοιποι που συμμετέχουν.
    Φιλάκια πολλά και πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μεις που που μας κάνεις να δημιουργούμε.
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Μαρία μου! Συγχαρητήρια και για την δική σου συμμετοχή!! Μου άρεσε τόσο πολύ και με κέρδισε αμέσως! Υπέροχη γραφή, γεμάτη συναίσθημα και καημό! Την ψήφισα με χαρά!
    Τώρα που διαβάζω ότι υπήρξε αληθινή με συγκινεί ακόμα περισσότερο..
    Σε φιλώ Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που σου άρεσε.
      Καλημέρα φίλη μου και ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  13. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, είναι ιδιαίτερη και μου άρεσε πολύ!
    Δεν κατάφερα αυτή τη φορά να παρακολουθήσω το παιχνίδι στη Φλώρα και να βαθμολογήσω... οπότε διαβάζω για πρώτη φορά την ιστορία σου, εδώ, στο σπίτι της. Με συγκίνησε το ότι αναφέρεται σε αληθινά γεγονότα.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ φίλη μου για τα καλά σου λόγια.
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  14. Μαρία μου συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου...ήταν κι αυτή μια πολύ δυνατή ιστορία, όπως όλες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως αυτή τη φορά το επίπεδο ήταν το υψηλότερο.
      Σ΄ευχαριστώ.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  15. Μαρία μου λόγοι πανω απο την θεληση μου.. δεν μου επετρεψαν αυτήν την φορα να διαβασω και να βαθμολογήσω τις ιστορίες σας . στης Φλωρας...τωρα τις διαβάζω στα σπίτια σας...και τις χαίρομαι .. για το ταλέντο και την εμπνεση όλων... τωρα που διάβασα την δική οτι είναι και πραγματική .. αυτό την κάνει και πιο ξεχωριστή.. ..... μπράβο σου Μαρία μου...τι αλήθειες!!! και τι εποχές !!!! ... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι εποχές δύσκολες και σκληρές. Για τους άντρες αλλά και για τις γυναίκες που μέναν πίσω.
      Καλημέρα φίλη μου και σ΄ευχαριστώ.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα