Τετάρτη, 28 Μαΐου 2014

Η στιγμή σου σ΄ένα ποίημα...

Κάθε πρωί φτιάχνω καφέ και κάθομαι στον υπολογιστή. Βάζω πάντα και ακούω Μελωδία. Είναι μια στήλη του σταθμού που λέγετε ''Η στιγμή σου σ΄ένα ποίημα...''. Μια γυναίκα με υπέροχη φωνή διακόπτει το πρόγραμμα και απαγγέλλει κάποιο ποίημα. Κάθε μέρα φτάνουν στα αυτιά μου υπέροχοι στίχοι, γνωστοί και άγνωστοι. Ένας ποιητικός κόσμος μπροστά μου, μαζί με τον καφέ και την μουσική, συνθέτουν μια πολύ ζεστή ατμόσφαιρα.

Και σκεφτόμουν τι είναι ποίηση. Ποίηση είναι ελευθερία. Μια ελευθερία που ενώνει τους ανθρώπους. Μια ελευθερία όμως δύσκολη και παρεξηγημένη. Λίγο παραμελημένη.
Η ποίηση θα είναι πάντα στο περιθώριο, γιατί πάντα θα γράφετε από ανθρώπους περιθωριακούς. Από αυτούς που δεν αρκούνται στην εξιστόρηση και ψάχνουν την ελευθερία πίσω απ΄τις λέξεις. Ότι και να σημαίνει η ελευθερία. Έρωτα, μίσος, αγάπη, έλξη, χαρά, λύπη. Η ελευθέρωση αυτών των συναισθημάτων γίνετε μόνο μέσω αυτής. Και αυτοί που το κάνουν δεν είναι αυτοί που έχουν το ταλέντο, είναι αυτοί που τολμούν να το εκφράσουν.
Ας τολμήσουμε όλοι μας να νιώσουμε ελεύθεροι μέσα απ΄τους στίχους.
Να μοιραστούμε ποιήματα αγαπημένα, να μάθουμε ποιητές, να επιβεβαιώσουμε πως ζούμε στην χώρα αυτών.


Ας τολμήσουμε όλοι μας να νιώσουμε ελεύθεροι μέσα απ΄τους στίχους.
Να μοιραστούμε ποιήματα αγαπημένα, να μάθουμε ποιητές, να επιβεβαιώσουμε πως ζούμε στην χώρα αυτών.

Πως;
Δίνω κάθε φορά εγώ την αρχή με μια ανάρτηση.
Ετοιμάζετε την δική σας ανάρτηση διαλέγοντας ένα ποίημα, δικό μας ή κάποιου αλλού.
Το συνδυάζουμε με μια φωτογραφία, δικιά μας ή κάποιου άλλου.
Το συνοδεύουμε με κάποιο τραγούδι που θεωρούμε ότι ταιριάζει.
Ή ότι άλλο θέλουμε σε σχέση με την ποίηση...
Αφού κάνουμε την ανάρτηση και προσθέτουμε το link της στο κάτω μέρος της δικής μου ανάρτησης πατώντας το εικονίδιο με την μπλε φατσούλα. Η ανάρτησή σας θα προστεθεί στην συλλογή στο κάτω μέρος της δικής μου ανάρτησης. Εγώ με την σειρά μου μόλις μπορέσω θα κάνω μια λίστα των links, εφόσον το Inlinkz μας αφαίρεσε αυτήν την δυνατότητα.
Για όσους δεν μπορούν να το κάνουν, απλά αφήστε στο σχόλιο το link σας και θα το κάνω εγώ.
Η ιδέα αυτή δεν θα είναι για μια φορά, θα είναι μόνιμη στήλη μια φορά την εβδομάδα και θα κρατά 2-3 μέρες.
σ.σ. Το ''Η στιγμή σου σ΄ένα ποίημα...'' είναι στήλη του Μελωδία FM

Ας γνωρίσουμε την ποίηση μέσα από μεγάλους ή μικρούς δημιουργούς, από άσημους ή διάσημους, μέσα από τραγούδια και εικόνες, μέσα από εμάς τους ίδιους.

σ.σ. Αύριο θα ξεκινήσω με την σχετική ανάρτηση.


Δείτε κάποιες στιγμές σ΄ένα ποίημα ΕΔΩ.

16 σχόλια:

  1. Όμορφη ιδέα.
    Θα προσπαθήσω να την υλοποιήσω.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μενα μου αρέσει.. η ιδέα..αν και μπερδέυομαι λγο στην αρχή μεχρι να το καταλαβω.. αλλα θα προσπαθήσω Μαρία..μεχρι πότε μπορούμε; θα δούμε νομίζω υπέροχη ποίηση.. φιλακιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα δεν είναι δύσκολο. Ελεύθερη νιώσε να κάνεις ότι νομίζεις.
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  3. Το έχω πετύχει κι εγώ στον Μελωδία και μου αρέσει πολύ.
    Και η ιδέα σου επίσης!
    Φιλιά πολλά Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου άρεσε η ιδέα σου και ελπίζω να βρω χρόνο να την υλοποιήσω.
    Σίγουρα όμως θα παρακολουθήσω τις αναρτήσεις όσων συμμετέχουν.
    Η ποίηση ενώνει τους πνευματικούς οδοιπόρους της ζωής.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το πιο σημαντικό.
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  5. Μου αρέσει πολύ η ιδέα σου...φυσικά είμαι μέσα!!
    Σε λίγο καιρό θα ξεκινήσει πάλι και το Life Images..ανανεωμένο...χαχα...σα διαφήμιση μοιάζει αυτό, ή σαν απειλή!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α... πολύ χαίρομαι για το Life Images. Πολύ μου άρεσε!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία ιδέα μπράβο Μαράκι!
    Ωραίο πράγμα να ξεκινάς την μέρα σου με μερικούς στίχους!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Μαρία μου!
    Μου άρεσε πάρα πάρα πολύ η ιδέα σου και εννοείται οτι θα λαβω μερος και εγω.
    Το μονο που φοβαμαι πως δε θα καταφερω να κανω ειναι ολα αυτα που ανεφερες στο τελος με το λινκ. Αν δε τα καταφερω φανταζομαι πως θα με βοηθησεις ναι;
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν μπορείς απλά αφήνεις στο σχόλιό σου τον λινκ της ανάρτησής σου και θα το κάνω εγώ.
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  8. Α! Κοίτα να δεις δηλαδή σύμπτωση.....το σημερινό μου ( που δεν ήταν τόσο ποίημα ...όταν ξεκινούσα κι έγραφα δεν είχα συναίσθηση ότι έγραφα ποίηση ...την κραυγή μου άφηνα) !
    Μοιραζόμαστε τις ίδιες απόψεις περί ποίησης Μαρία μου ! Με χαρά να ακολουθήσω!
    Πρέπει να προσθέσω και μουσική στο σημερινό μου;

    Πάω και στην επόμενη ανάρτηση για να καταλάβω καλύτερα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως θες για την μουσική. Δεν υπάρχουν κανόνες. Όπως σας βγαίνει.
      Φιλιά.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα