Τρίτη, 13 Μαΐου 2014

Να σας θυμίσω ότι...

Τον τελευταίο καιρό τρέχω αρκετά και δεν προλαβαίνω σχεδόν τίποτα. Νιώθω την κούραση σε κάθε κύτταρό μου, κάνοντας αρκετά άσκοπα και βαρετά πράγματα. Πολλές φορές λέω να τα παρατήσω όλα και να μην κάνω τίποτα για κάνα εξάμηνο μπας και ξεκουραστώ. Αλλά το κακό είναι πως πρέπει να φάμε κιόλας, να πληρώσουμε λογαριασμούς (κυρίως) και διάφορα άλλα τέτοια βαρετά και διαδικαστικά θέματα, που στερούν απ΄τους ανθρώπους ευτυχία και όρεξη.

Περνάω κλεφτά και σας διαβάζω και θέλω μια μέρα να καώ στον υπολογιστή, να διαβάσω ότι έχασα τόσο καιρό, να γράψω ότι δεν είπα, ότι σκέφτηκα, ότι θέλω τέλος πάντων να αποτυπωθεί σε κείμενο. 
Θα γίνει και αυτό κάποια μεγάλη μέρα.


Προς το παρόν να σαν θυμίσω ότι μέχρι και την Πέμπτη μπορείτε να στέλνετε τις φωτογραφίες σας για τον διαγωνισμό φωτογραφίας ''Φωτογραφίζειν'' με θέμα ''Αγριολούλουδα...''. Δείτε ΕΔΩ.


Επίσης όσοι θέλουν να συμμετάσχουν στην συνέχεια της ιστορίας ''Το μυστήριο του καφενείου'' ας δηλώσουν συμμετοχή ΕΔΩ έως την Κυριακή. Την Δευτέρα θα κάνω την ανάρτηση έναρξης της συγγραφής της ιστορίας.

Αυτά τα ολίγα.
''Βάλε φωτιά σε ό,τι σε καίει σε ό,τι σου τρώει τη ψυχή.
Υπάρχει ακόμα, υπάρχει κάτι που δεν έχει χαθεί''
Αυτό ακούω τώρα...
Καλή σας μέρα...


20 σχόλια:

  1. γεια σου, Μαράκι.. καλή ξεκουραση εύχομαι!!!! καλά κουράγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΙγα σιγα θα μπουν ολα σε μια ταξη Μαρια μου...
    Εχουν προτεταιοτητα πιο σημαντικα πραγματα δυστυχως.
    Καλη δυναμη
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό περιμένω... μια τάξη.
      Ευχαριστώ φίλη μου.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  3. Δυστυχώς πρέπει να κάνουμε και τα βαρετά πράγματα σ'αυτή τη ζωή!
    Καλημέρα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα κορίτσι!
    Δεν πειράζει ίσως τα βαρετά να μας κάνουν να εκτιμάμε πιο πολύ τα όμορφα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκαιο σ΄αυτό. Απλά όταν συμβαίνουν όλα μαζί κουράζεσαι.
      Καλημέρα φίλη μου.

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Μαράκι μου
    Όλοι κάπως έτσι αισθανόμαστε!!!!
    Κουράγιο πυγμή και πείσμα για να αντέξουμε...

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το αντέξουμε, δεν έχουμε άλλη επιλογή.
      Καλημέρα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  6. Μαρία μου...
    τρέχω και δεν φτάνω είναι επιεικής έκφραση για ότι μου συμβαίνει αυτό τον καιρό.
    Γι αυτό είμαι κι εγώ χαμένη στην πόλη κι άντε να βρω αγριολούλουδο να φωτογραφίσω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τρέξουμε μαζί...
      Κουράγιο φίλη μου και σε σένα.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  7. Άνετα θα μπορούσε να είναι δική μου δημοσίευση Μαρία!
    Κι εγώ τρέχω κι όλα γίνονται στα κλεφτά και ό,τι προλάβω τελικά!
    Να για το φωτογραφίζειν κάτι έχω τραβήξει κι ούτε που έχω προλάβει να δω και να επεξεργαστώ!(πάω αμέσως μετά)
    Από την άλλη σκέφτομαι ότι ανθρώπινα είναι όλα! Και κατανόηση θα πρέπει να υπάρχει!
    πχ δεν περνάς από όλες μου τις αναρτήσεις....μα τού να τις προλάβεις όλες ; Καταλαβαίνω χαρά μου! Να μη σε στεναχωρεί κάτι ε;
    Μην ξεχάσεις να με βάλεις στο καφενείο μέσα! Κάνω τον καλύτερο ελληνικό αχαχαχα! :))))

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά περνάω απ΄όλες αλλά δεν σχολιάζω. Δεν έχω το κουράγιο κάποιες φορές να πω λέξη.
      Σ΄ευχαριστώ φίλη μου καλή.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  8. Kαλησπέρα και Καληνύχτα Μαρία μου...
    κύκλος είναι όλα... θυμάμαι πως υπήρχαν μέρες που έκαιγα τα εγκεφαλικά μου κύτταρα στον υπολογιστή και μέρες που ούτε να τον ανοίξω δεν προλάβαινα... τώρα πια έχω μια μέση κατάσταση...
    θέλω να κάνω πολλά, να τα κάνω και καλά... προσπαθώ να μοιράσω τον χρόνο :-)
    Δεν είσαι μόνη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκέφτομαι ότι πολλά πράγματα μας αποροφούν ενέργεια. Πολλά που δεν μπορούν να αποφευχθούν, όπως οι δουλειές στο σπίτι, τακτοποίηση λογαριασμών κτλ...
      Τι να κάνουμε όμως, τα έχει αυτά η ζωή...
      Καλημέρα φίλη μου.

      Διαγραφή
  9. Στο εύχομαι κάποια μέρα να γίνει.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαράκι, σε καταλαβαίνω, τέτοιες φάσεις τις περνάμε όλοι... δυστυχώς! Καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα