Σάββατο, 3 Μαΐου 2014

Μια ανάρτηση για όλους.


Έχουν περάσει τρία χρόνια από την μέρα που βγήκαμε στον αέρα. Τρία χρόνια δημιουργίας, έκφρασης, συγκίνησης, θυμού, αγάπης, συνεργασίας, επικοινωνίας. Τρία χρόνια αυτό εδώ το μπλογκ μου έδωσε τόσα πολλά όμορφα πράγματα, μου χάρισε πανέμορφες στιγμές, με έκανε και ταξίδεψα σε μέρη που δεν είχα φανταστεί πως υπάρχουν, μα το πιο σημαντικό και πολύτιμο είναι πως με έκανε καλύτερο άνθρωπο. 
660 αναρτήσεις, 660 ταξίδια, εξομολογήσεις, κραυγές, γέλια, καταθέσεις ψυχής και μυαλού, μουσικές αναζητήσεις, φωτογραφικές εκδρομές. 
Σκέφτομαι όμως πως χωρίς εσάς να με στηρίζετε δεν θα ήταν το ίδιο. Δεν θα πω βαρύγδουπες εκφράσεις. Μπορεί να μην σχολιάζω συχνά σε όλους σας αλλά σας διαβάζω. Ξέρετε είμαι καλή στον λόγο και όχι στα λόγια.
Αλλά θέλω να κάνω κάτι που από καιρό το σκέφτομαι.
Να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Στον αρχηγό Μαζεστίξ που ήταν ο πρώτος που γνώρισα. 
Στην επαναστατική μας Κερασιά
Στον αυθεντικό Οικοδόμο
Στον Πέτρο που όλο τσακωνόμαστε, αλλά κατά βάθος συμφωνούμε. 
Στην Joan Petra που είναι πρώτη στο ξεσπάθωμα. 
Στον Ανορθόγραφο που γράφει ορθά. 
Στον Λωτοφάγο που ευτυχώς δεν ξεχνά 
Στον ΕΥΡΥΤΑΝΑ που πάντα μας ταξιδεύει. 
Στην μοναδική Σοφία 
Στον ρομαντικό Νίκο
Στον Ρασκόλνικωφ που είναι στον κόσμο του τελευταία. 
Στον αγαπημένο μου Αλχημιστή που αγαπώ πολύ. 
Στον μάστορα των λέξεων Μαχαίρη που μας έχει ανησυχήσει με την απουσία του (ξέρει κανείς τι κάνει;) 
Στον Άνθρωπό μου που μάλλον ζει μεγάλο έρωτα για να έχει χαθεί έτσι. 
Στην ρομαντική Αριστέα.
Στον ξεχωριστό Εξερευνητή.
Στον ανατρεπτικό και ερωτικό Ανταίο.
Στην ιδιαίτερη Levina
Στην πάντα φιλόξενη και υπέροχη Φλώρα.
Στην συγκινητική Μαρία Κανελλάκη.
Στην me(maria) που πάντα με εντυπωσιάζει με τον λόγο και την εικόνα.
Στην ευαίσθητη Serenata.
Στον γλυκό μου Άσωτο.
Στον τολμηρό Ben.
Στην marilena, στην marilise, στο Δελφινάκι, στην Funky Monkey, στον Στράτο, στην Xibalba, στον Hengeo, στην Ελένη, στην Εκφράσου, στην Μαρία Έλενα, στην Paloma, στον Akrat, στον dimosf, στην BUTTERFLY, στην Λιακάδα, στην Maria Fe, στην Katerina Verigka, στην Paraskevi Lamprini M, στην Αχτίδα, στην Ελένη Φλογερά, στην LYSIPPE, στην confusedmind, στην Νικόλ, στην Γιαγιά Αντιγόνη, στην Xris Kat, στον Velvet και όλους όσους ξεχνώ, ξανά, ένα μεγάλο Ευχαριστώ.

Α!!! ξέχασα και τους άστεγους φίλους μου, την Γλαύκη, την Κλαδία, την Βάσω, την αγαπημένη μου Vicious, την Δέσποινά και όλους όσους πέρασαν έστω για μια φορά από δω.

Μην ξεχνάτε να στέλνεστε τις φωτογραφίες σας για τον Διαγωνισμό Φωτογραφίζειν με θέμα ''Αγριολούλουδα...'' έως και την Πέμπτη 15/5.
Πληροφορίες ΕΔΩ.
Κόντρα στους νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.

57 σχόλια:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=-F_Po6KJozg
    Πολύχρονες αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ φίλε μου.
      Το τραγούδι πολύ όμορφο και η εκτέλεση ιδιαίτερη.

      Διαγραφή
  2. Μαρια μου πολυ μας συγκινεις..
    Μπορει οντως να μην τα γραφουμε συχνα αλλα να ξερεις πως παντα σε διαβαζουμε.. Τουλαχιστο εγω. Απλα ειμαι της αποψης πως καποιες φορες καλυτερα να σωπαινεις αν δεν ξερεις τι να πεις..
    Καλα μια αδυναμια στο Φωτογραφιζειν την εχω εγω παντως.
    Ευχομαι πολυ συντομα να διπλασιασεις τις αναρτησεις σου και να συνεχιζεις για πολλα χρονια να μας προσφερεις τοσες ομορφιες μεσω του ξεχωριστου blogo-σπιτιου σου.
    Καλο μηνα και πολλα φιλια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Μαρία μου.
      Ότι καλύτερο και για σένα.

      Διαγραφή
  3. Μαράκι μου
    εύχομαι να είσαι γερή και δυνατή στο σώμα και στο πνεύμα και να συνταξιδεύουμε για όσα χρόνια ακόμη μπορούμε.
    Τα σχόλια δεν είναι πάντα απαραίτητα ούτε και δηλώνουν κάτι. Πολλές φορές είναι και τυπικά. Σε διαβάζω πάντα ακόμα και αν κάποιες φορές καθυστερώ.

    Aφιερωμένο
    https://www.youtube.com/watch?v=qHkPhAJ-9Vo

    Σε ευχαριστώ .
    Να' σαι καλά
    Πολλές καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξεχνώ που ήσουν από τις πρώτες παρουσίες εδώ μέσα. Τα σχόλια είναι δεν σημαίνουν κάτι. Το ότι θυμάσαι τον άλλον αυτό αρκεί.
      Καλημέρα και σ΄ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  4. Ααααα, μα σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!

    Χρόνια πολλά στο Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά!

    Πάντα έτσι δραστήρια, πολυπράγμων, οργανωτική και ζωντανή!

    https://www.youtube.com/watch?v=1iS5WYHGKbc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κερασιά μου, από τις πιο παλιές μου μπλογκοφιλενάδες, σε ευχαριστώ από καρδιάς.
      Χεχε... το τραγουδάκι μου!!!
      Σε φιλώ. Καλημέρα.

      Διαγραφή
  5. Πολύ συγκινητική ανάρτηση!
    Προσωπικά ένα μεγάλο ευχαριστώ και απο μένα που με αναφέρεις αλλά κυρίως ευχαριστώ που υπάρχεις στην μπλοκόσφαιρα και μας ομορφαίνεις!
    Ευχομαι πολλα πολλα ακομη χρονια!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σε επισκέπτομαι συχνά όσο εσύ. Δεν θεωρώ αναγκαίο να σχολιάσω σαν ανταπόδοση, δεν μου αρέσει. Σε διαβάζω όμως να ξέρεις.
      Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για την υποστήριξη..
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  6. και εμείς σ' ευχαριστούμε που είσαι κοντά μας. Και ευχόμαστε να είσαι κοντά μας για πολλά χρόνια ακόμα. φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά Μαρία μου να 'σαι πάνω απ' όλα γερή και να συνεχίζεις να χαίρεσαι ο,τι αγαπάς!
    Σ' ευχαριστούμε πολύ για όσα προσφέρεις μέσα απ' το υπέροχο σε σκέψεις κι ανάμεικτα συναισθήματα ιστολόγιό σου!Ο τίτλος του ιστολογίου σου όμορφος και πολύ ρομαντικός!Για μένα είσαι η αδυναμία μου και δε χάνω δημοσίευσή σου(κι ας μην σχολιάζω τακτικά).Κι επειδή κάποιες στιγμές της ζωής μας δε βγαίνουν απ' τη μνήμη, πριν από ένα χρόνο περίπου που δεν ήξερα την τύφλα μου, είχα την τιμή και την χαρά να 'σαι η πρώτη απ' τον κόσμο των ιστολογίων που γνώρισα σε τούτο το ταξίδι!
    Να 'σαι πάντα καλοτάξιδη κι ευτυχισμένη... τριγυρισμένη από Ανθρώπους που αγαπάς και σ' αγαπούν!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ φίλε μου για τα καλά σου λόγια.
      Καληνύχτα.

      Διαγραφή
  8. Μαρία, σήμερα έγραψες...!!!!
    Εδώ και ένα χρόνο σχεδόν μπήκα πολύ δειλά στην συντροφιά και δεν το μετάνιωσα ούτε μια στιγμή.
    Δεν μπορώ να μπαίνω να σχολιάζω σε όλους, γιατί ο χρόνος είναι περιορισμένος, γι' αυτό δεν έχω δικό μου μπλογκ. Όμως το έχω πει πολλές φορές πως η παρέα είναι μοναδική. Προβληματιζόμαστε, χαιρόμαστε, γελάμε, μοιραζόμαστε, τσακωνόμαστε, φιλιώνουμε, πειραζόμαστε, ονειρευόμαστε, δημιουργούμε και πειραματιζόμαστε, δηλαδή ό,τι κάνει μια ζωντανή συντροφιά!!!!
    Είμαι ευγνώμων που είμαι στην παρέα, την οποία... κάτι την δένει... όπως λέει και το τραγουδάκι:

    http://www.youtube.com/watch?v=UwDaUFHauJc&feature=kp

    Επειδή μου αρέσει, όπως και σε σένα, να μιλάω μέσα από τη μουσική!
    Εύχομαι να συνεχίσεις να προσφέρεις στην παρέα τα ωραία σου!!!

    υ.γ.
    Μου αρέσει τελικά που πολλοί εδώ γνωριστήκαμε μέσω του Αρχηγού, αφού αυτόν γνωρίσαμε πρώτο. Μεγάλη η χάρη του λοιπόν. Καλά τον είχαν πει "προξενήτρα" , "θυρωρό" κ.ά.
    Του χρωστάμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για το τραγούδι. Η επικοινωνία μεταξύ μας είναι το πιο όμορφο κομμάτι.

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα! Να χαίρεσαι τον όμορφο χώρο σου και να είσαι καλά, να μας συντροφεύεις όπως μόνο εσύ ξέρεις.
    Μη μας ευχαριστείς... εμείς θα έπρεπε να σε ευχαριστήσουμε.
    Τα φιλιά μου!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Μαρία μου!! Πόσο όμορφη και συγκινητική ανάρτηση!! Εύχομαι ειλικρινά να συνεχίσεις για όσο καιρό το λαχταράς να μας κρατάς συντροφιά με τις ξεχωριστές σου αναρτήσεις και το δημιουργική σου διάθεση!!! :)))
    Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ όμως για την ξεχωριστή σου αναφορά στην blogoπαρέα!!! Σε ευχαριστώ από καρδιάς!!
    Να χεις μια όμορφη συνέχεια στον blogoχώρο Μαρία μου για πολλά χρόνια ακόμα!! :))
    Φιλάκια και καλό σ/κ σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ φίλη μου. Δημιουργούμε όλοι μαζί.
      Καληνύχτα.

      Διαγραφή
  11. Μαρία μου καλημέρα
    Σε ευχαριστώ για την αναφορά σου και σε μένα. Με τιμά ιδιαιτέρως και είμαι χαρούμενη που σε γνώρισα μέσω του blog σου. Έχω καταλάβει από τις προσεγμένες αναρτήσεις σου ότι είσαι ένας υπέροχος άνθρωπος. Να συνεχίσεις να είσαι κοντά μας.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω χαίρομαι που σε γνώρισα.
      Σ΄ευχαριστώ πολύ.
      Καληνύχτα.

      Διαγραφή
  12. Πέρασαν κιόλας τρία χρόνια;
    Μεγαλώνουμε κι εμείς μαζί με τα μπλογκάκια μας και τη μπλογκοπαρέα!
    Και, όπως την περιέγραψες, αυτή η παρέα περιλαμβάνει κάθε λογής ανθρώπους: ο καθένας μας βαράει το δικό του... νταούλι, τόσο διαφορετικοί όλοι. Κι όμως! Κάτι μας ενώνει όλους εμάς και επικοινωνούμε τόσον καιρό!
    Θα μου πεις τώρα: επικοινωνούμε στ ' αλήθεια;
    Να 'σαι βέβαιη πως ακόμη κι όταν συμβαίνει κάτι προσωπικό στον καθένα από μας, αυτό βγαίνει προς τα έξω, το καταλαβαίνουν και οι άλλοι. Άλλο αν δε ρωτούν λεπτομέρειες, από διακριτικότητα.
    Ε, κάθε παρέα έχει τα δικά της.
    Κι είναι ωραίο που παρακολουθούμε την αλλαγή και στους άλλους με τον καιρό. Το πώς εξελισσόμαστε ο καθένας.
    Μεγαλώνει κι η μπλογκοπερσόννα μας παράλληλα με τον εαυτό μας...
    https://www.youtube.com/watch?v=XKOKDz2WxTM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...κι ιστορία οι παρέες... λέει ο Νιόνιος.

      Θεωρώ πως επικοινωνούμε στ΄αληθεια. Αν ήταν θα φαινόταν, όπως και φάνηκε με κάποιους.
      Χαίρομαι που σε γνώρισα και σ΄ευχαριστώ για όλα.
      Καληνύχτα.

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Μαρία μου
    Πολύχρονος να είναι ο χώρος σου
    κι αυθεντικά πάντα να μας ταξιδεύεις!!!!
    Σε ευχαριστώ για την αναφορά σου!!!!
    Το ταξίδι συνεχίζεται....

    πολλά φιλιά και συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου
    στο παιχνίδι της Φλώρας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ ταλαντούχα Ελένη.
      Χαίρομαι που γνωριστήκαμε.
      Καληνύχτα.

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Μαρία μου!
    Εμείς σε ευχαριστούμε γι αυτές τις υπέροχες σκέψεις, και όχι μόνο, που μοιράζεσαι μαζί μας! :)
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο και εύχομαι τα καλύτερα για το μπλογκόσπιτο σου!
    Φιλάκια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ να που ξέχασα κάποιον. Σε πρόσθεσα αμέσως.
      Σ΄ευχαριστώ πολύ φίλη μου.
      Καληνύχτα.

      Διαγραφή
  15. Με συγκίνησε πολύ το ότι με συμπεριέλαβες και μένα, κι ας μην γνωριζόμαστε καλά/πολύ καιρό και δεν τα λέμε τακτικά. Σε διαβάζω όμως, συχνά. Κι ας μην κάνω αισθητή την παρουσία μου πολλές φορές. Απολαμβάνω πάντα αυτά που έχεις να πεις κι αυτά που γενναιόδωρα φιλοξενείς και μας τα δείχνεις (κι ας ξέχασα ηλιθιωδώς να το αναφέρω στης Φλώρας -γιατί ν α ι και το παιχνίδι της φωτογραφίας είναι απ' τα υπέροχα δρώμενα που αναπτύχθηκαν στην γειτονιά μας!!).

    Εύχομαι να συνεχίσεις να ταξιδεύεις -σε ό,τι ταξίδια επιλέγεις να κάνεις- και να έχεις πάντοτε δίπλα σου υπέροχους συνοδοιπόρους να μοιράζεστε και να καταγράφετε στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει ο λογοτεχνικός τρόπος που γράφεις.
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για όλα.
      Καληνύχτα.

      Διαγραφή
  16. Μαρία μου εύχομαι ολόψυχα χρόνια πολλά στο blog σου...να συνεχίσεις να μας ταξιδεύεις, να μας γοητεύεις, να μας προβληματίζεις (με την καλή έννοια..χαχα) πολλά πολλά πολλά χρόνια!
    Σε ευχαριστώ για την αναφορά, αλλά και για όλη την συγκινητική ανάρτηση...μόλις βρω χρόνο θα προσπαθήσω να επισκεφτώ όσους δεν γνωρίζω για να τους μάθω...έχω εμπιστοσύνη στην κρίση σου!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ σε γνώρισα και γω και σ΄ευχαριστώ για όλα.
      Καληνύχτα Μαρία μου.

      Διαγραφή
  17. Δεν έχω διαφωνήσει και δεν έχω συμφωνήσει τόσο πολύ στα μπλογκς 3 χρόνια τώρα (την ερχόμενη εβδομάδα έχω και εγώ γενέθλια) όσο μ' εσένα.
    Εγώ αυτό το θεωρώ μαγικό.
    Κάθε φορά που θα ξεκινήσουμε κουβέντα δεν ξέρουμε αν θα συμφωνήσουμε ή αν θα "πλακωθούμε". Με όλους τους άλλους τα πράγματα είναι λίγο πολύ αναμενόμενα. Μ’ εσένα τα νερά είναι εντελώς αχαρτογράφητα. Εντελώς όμως!
    Συνέχισε έτσι. Έτσι σε γνώρισα και έτσι μ’ αρέσεις.
    Το έχω πει χιλιάδες φορές: δύο άνθρωποι μπορούν να συνεννοούνται ακόμη και αν διαφωνούν εντελώς. Είναι αυτό το «κάτι» που δεν εξηγείται με τα λόγια.
    Keep blogging…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήθελα να διαφωνήσω σε κάτι.... πλάκα κάνω.
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια. Το ίδιο νιώθω και γω για σένα.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  18. Γράφεις: "είμαι καλή στον λόγο και όχι στα λόγια".
    Διαπιστωμένο και μπράβο σου γι αυτό!
    Εύχομαι να συνεχίσεις να υπάρχεις ανάμεσά μας, δίχως ν' αλλάξεις τίποτα απ' τον λιτό και ατόφιο χαρακτήρα σου! Χάρηκα πολύ που διασταυρώθηκαν οι δρόμοι μας Μαρία!
    Να'σαι καλά!

    (Κι εγώ ανησυχώ για τον Μαχαίρη. Αν ξέρει κάποιος κάτι, ας μας πει τι γίνεται...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν έγραφα λόγο δεν εννοούσα τον λογοτεχνικό λόγο, δεν είναι ψωνάρα...χαχα!
      Εννοούσα την έκφραση της γνώμης που έχουμε όλοι μας.
      Και γω χαίρομαι που βρεθήκαμε φίλη μου.
      Σ΄ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  19. Ήρθα να.....ξεσπαθώσω Μαρία μου: πόσο πολύ με συγκίνησες δε λέγεται!!! Σε ευχαριστώ πολύ που με συμπεριέλαβες στους φίλους σου! Πάντα επιτυχίες και θέματα με φωτογραφική όσο και ανήσυχη ματιά! Πολλά φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεσπάθωσε φιλενάδα.
      Σ΄ευχαριστώ πολύ!!!
      Σε φιλώ και σε καληνυχτώ.

      Διαγραφή
  20. Εξακολουθούμε να μην ξέρουμε τίποτα για τον Μαχαίρη...... :((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι , και δεν υπάρχει κανένας τρόπος να μάθουμε δυστυχώς. Του είχα στείλει μήνυμα πριν από πολύ καιρό, αλλά μάλλον κάτι άσχημο συμβαίνει...

      Διαγραφή
    2. Είχε κάποια θέματα υγείας αλλά δεν ξέρω πόσο σοβαρά ήταν. Και γω νομίζω ότι κάτι ασχημό του συνέβη.

      Διαγραφή
  21. Μαρία είναι και δική μου χαρά που σε συνάντησα εδώ και βρήκα, έστω διαδικτυακά, άτομα που μοιράζονται ένα χόμπυ μου (τη φωτογραφία).

    Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου και καλό υπόλοιπο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το μπλοκινκ θα πρεπει να είναι ευχαριστηση για τον γραφοντα
    Και όχι υποχρεωση προς τριτους, ουτε δημοσιες σχεσεις
    Δεν πουλαμε προιοντα να γυρευουμε πελατες
    Ουτε γραφουμε κατά παραγγελια
    Είναι μια μορφη επικοινωνιας, μοιραζομαστε γνωσεις, εμπειρίες, ιδεες
    Συγχρωτιζόμαστε με καποιους με αλλους λιγότερο
    Ευχομαι να εισαι καλα και να ξαναγιορτασεις στις χιλιες αναρτήσεις σου

    Σε ευχαριστω για την αναφορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μένα πάντως είναι κυρίως ψυχοθεραπεία.
      Δεν ξέρω πως θα ήμουν χωρίς αυτό. Πάντως με περισσότερα ψυχολογικά προβλήματα.
      Συμφωνώ με όσο λες.
      Σ΄ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια.
      Καληνύχτα.

      Διαγραφή
  23. Μαρία, εγώ σε ευχαριστώ που τρία χρόνια με τιμάς με τις επισκέψεις και τις αναφορές σου. Σου εύχομαι χιλιάδες αναρτήσεις, γεμάτες έμπνευση. Να μη χάσεις ποτέ την παιδικότητα και τον αυθορμητισμό σου, να συνεχίζεις να ονειρεύεσαι και να αγωνίζεσαι για το καλύτερο, και να μας θυμίζεις πάντα πως μια μεγάλη καρδιά (όπως η δική σου) «γεμίζει» με ελάχιστα.
    Να είσαι γερή.
    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφα λόγια!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ φίλε μου.
      Καλή δύναμη και σε σένα.

      Διαγραφή
  24. Αισθάνομαι τέτοια περηφάνεια που με συμπεριλαμβάνεις μέσα στους φίλους σου
    και μου συγχωρείς κάποιες άθελες απουσίες μου.
    Σου εύχομαι να βρίσκεσαι εδώ κοντά μας πολλά πολλά χρόνια με το λόγο που πράγματι τον έχεις.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και θα ήσουν μέσα σε αυτούς. Θέλει αμφιβολία;
      Σ΄ευχαριστώ για όλα.
      Καληνύχτα.

      Διαγραφή
  25. Η ρομαντική Αριστέα σου αφήνει την αγάπη της και δυο γλυκά φιλιά!
    Χαίρομαι που σε έχω γνωρίσει, που τα λες έξω από τα δόντια, που έχεις άποψη και την εκφράζεις ...για όλα χαίρομαι και σε αγαπώ!
    Καλή συνέχεια Μαρία μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά και από μένα για πολλή αγάπη.
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για όλα.
      Καληνύχτα.

      Διαγραφή
  26. Καλή δύναμη εύχομαι για άλλα τρία χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σε ευχαριστώ με την σειρά μου για την αναφορά. Γνώρισα το μπλογκ σου σχετικά πρόσφατα και χαίρομαι που συμμετέχω στον όμορφο διαγωνισμό της φωτογραφίας. Εύχομαι να συνεχίσει για πολλά χρόνια να σου δίνει όσα έγραψες! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ και γω πολύ για τις ευχές.
      Καληνύχτα.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα