Παρασκευή, 11 Απριλίου 2014

Ο άγνωστος εραστής (η συμμετοχή μου στο 3ο Συμπόσιο Ποίησης).

Αν ήσουν εδώ ο ήλιος θα μετρούσε στιγμές,
η νύχτα αναπνοές κοφτές, φωνές κόντρα στο φως.
Ο κόσμος μικρός, ένα κορμί αψεγάδιαστο,
να κάνω βόλτες για χάρη σου ξανά και ξανά.
Αν ήσουν εδώ γρήγορα οι μέρες θα έτρεχαν μακριά μας,
σαν πουλιά που θέλουν να απαντήσουν τη δύση.
Ο χρόνος θα έγραφε πάνω μας ιστορίες ερωτικές,
ιστορίες για ανθρώπους, μύθους για θεούς. 
Αν ήσουν εδώ η άνοιξη δεν θα περίμενε το καλοκαίρι.
Αιώνια θα ζούσε στις φλέβες μας.
Αιώνια θα κρυφοκοιτούσε με ζήλια το χειμώνα.
Αν ήσουν εδώ τα σεντόνια ξεκούραση δεν θα ΄χαν.
Μόνο αρώματα θα ανάβλυζαν απ΄ τις διψασμένες μας νύχτες.
Χρώματα στα μαξιλάρια, θα καταθέταμε τα μυαλά μας άνευ όρων.
Αν ήσουν εδώ δρόμοι αδιάβατοι στα κορμιά μας δεν θα υπήρχαν.
Μονοπάτια μονόδρομοι προς τον ίδιο σκοπό.
Γραμμές ανεξίτηλες, καθάριες, ίσιες.
Αναγέννηση, πόθος, οι μόνες λέξεις στη γλώσσα μας.
Αν ήσουν εδώ τα τραγούδια θα ξάπλωναν στα πόδια μας, 
έτοιμα να τα ποδοπατήσουμε αλύπητα.
Αθάνατα να γίνουν για την αγάπη μας.
Ολότελα δικά μας.

Μα είσαι χρόνια μακριά,
Καμιά φορά φοβάμαι μήπως και δεν υπάρχεις.
Λες και είσαι απλά ένα παραμύθι της γιαγιάς,
μια αλήθεια της μάνας.
Μια συνήθεια κακιά και τίποτα άλλο.
Ένας άγνωστος εραστής, 
μια άγνωστη μορφή μέσα στο σώμα μου.
Ένα ψέμα μέσα στο πιο ένοχο βλέμμα,
μια γραμμή στο βλέφαρο του ματιού μου,
μια γεύση κραγιόν στο σκασμένο μου στόμα.

Καμιά φορά όμως φοβάμαι πως υπάρχεις.


Ένα ακόμα Συμπόσιο Ποίησης έλαβε τέλος και αυτή ήταν η συμμετοχή μου. Ήταν ένα από τα καλύτερα δρώμενα και από μεριάς φιλοξενίας, αλλά και από άποψη επιπέδου των ποιημάτων. 
Χαίρομαι πολύ που έλαβα μέρος και το ότι μπήκα στην δεκάδα (7η) ήταν για μένα πολύ σημαντικό. 
Ευχαριστώ όλους όσους με ψήφισαν αλλά περισσότερο ευχαριστώ την Αριστέα που μας δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσουμε.
Μη σταματήσουμε να γράφουμε, μη σταματήσουμε να επικοινωνούμε, να πηγαίνουμε κόντρα τους νωθρούς καιρούς που θέλουν τους ανθρώπους σκλάβους.
Τα καλύτερα έρχονται!

****************
Μη ξεχνάτε να στέλνετε τις φωτογραφίες σας για τον 8ο Διαγωνισμό Φωτογραφίζειν έως την Τρίτη στις 12:00 το βράδυ.
Πληροφορίες ΕΔΩ.
Κόντρα στους νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.

30 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μαράκι
    Ναι...τα καλλίτερα έρχονται
    κι η ποίηση είναι το καταφύγιο
    όχι που φθονούμε αλλά που αγαπούμε!!!

    φιλάκι και συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία μου!
    Συγχαρητήρια για την όμορφη συμμετοχή σου!
    Μπράβο και την διάκριση!
    Η έβδομη θέση ανάμεσα σε τόσο πολύτιμα όμορφες συμμετοχές είναι σίγουρα κάτι σημαντικό!
    Πάντα όμορφες δημουργίες εύχομαι!

    Φιλάκια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπεροχο ποιημα...τοσο ομορφες περιγραφες.. νομιζω οι στιχοι αντιπροσωπευαν πολλες απο τις δικες μας σκεψεις..Μου εκανε εντυπωση απο την πρωτη στιγμη γιαυτο αξιζε και την ψηφο μου. Συγχαρητηρια για την 7η θεση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αυτό που αναζητάμε όλοι στο έρωτα.
      Καλημέρα φίλη μου και σ΄ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  4. Αυτό το αίσθημα του ανεκπλήρωτου είναι πολλές φορές πηγή έμπνευσης, ενίοτε φαντάζει ως απλή παγίδα του μυαλού κι ίσως και να είναι... Πολλά συγχαρητήρια Μαρία και να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικότερα ο έρωτας σε όλες τις εκφάνσεις τους εμπνέει. Χιλιάδες χρόνια τον ύμνησαν. Πόσο μάλλον η απόρριψή του.
      Καλημέρα φιλενάδα!

      Διαγραφή
  5. μπράβο Μαρία και για τη συμμετοχή σου, αλλά και για τον όμορφο τρόπο με τον οποίο το ανεκπλήρωτο του έρωτα περιέγραψες!
    να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ και καλώς ήρθες στο μπλογκ μου.

      Διαγραφή
  6. Αχ με τον εραστή σου Μαρία μου!!! Μπράβο για την αξιόλογη συμμετοχή σου!!
    Συγχαρητήρια κοπέλα μου!! Να μας ζήσει η ποίηση κι η δημιουργία!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία μου απόλαυσα πραγματικά ένα υπέροχο ποίημα. Σου αξίζουν πολλά μπράβο!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ που σταθερά τιμάς το Συμπόσιο με τον καλύτερο τρόπο! Πάντα οι δημιουργίες σου είναι ξεχωριστές και διακρίνονται! Για μένα διάκριση δεν είναι οι 3 πρώτες θέσεις μόνο!
    Είναι και οι στιγμές που βλέπεις φίλους να σου δίνουν το άριστα. Κι εσένα σου το έδωσαν Μαρία μου! Γιατί το άξιζες!

    Μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις. Είναι πολύ κοντά στον δικό μου!
    Μην σταματάς να το κάνεις!
    Πάμε για το επόμενο που θα σηματοδοτήσει τον ερχομό του καλοκαιριού!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συμμετοχή και μόνο είναι τιμή. Αν μάλιστα συνοδεύετε και από μια αποδοχή είναι το καλύτερο.
      Καλημέρα Αριστέα και σ΄ευχαριστώ για όλα.

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφη η γραφή σου αλλά και ο τρόπος που αντιμετωπίζεις τον εραστή της ζωής.
    Τον ένα, τον μοναδικό, τον ξεχωριστό... που μπορεί να έρθει, μπορεί και να μην έρθει...
    Σαν πάρτι ακούγεται, που έχει περισσότερη ομορφιά η προετοιμασία γι αυτό παρά το ίδιο.
    Μήπως όμως δεν συμβαίνει το ίδιο και με τον ένα και μοναδικό εραστή των ονείρων μας;
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιο έντονα συναισθηματικό σημείο του έρωτα είναι η αρχή τους, αλλά και το τέλος.
      Καλημέρα Φλώρα!

      Διαγραφή
  10. Το ξεχώρισα αμέσως και το ψήφισα.
    Θα σε παρότρυνα να συνεχίσεις πιστεύοντας πως έχει πολλά να πεις.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τον έρωτα δεν στερεύουν οι λέξεις.
      Σ΄ευχαριστώ πολύ.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  11. Το ψήφισα κι εγώ...ήταν σε εκείνα που ξεχώρισα, αν και δεν μπόρεσα να ψηφίσω όλα όσα μίλησαν μέσα μου!
    Είναι υπέροχο!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ για την προτίμηση.
      Καλημέρα Μαρία μου.

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια Μαρία κι από μένα για την υπέροχη συμμετοχή σου!
    Τολμώ να πω, πως κάθε σου φορά είναι και καλύτερη.
    Να'σαι καλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφη η συμμετοχή σου, πολύ!!
    Πολλά μπράβο, Μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα