Δευτέρα, 27 Ιανουαρίου 2014

Εξομολογήσεις για βραβείο...

Σήμερα έχουμε ανάκριση.... ε λάθος, εξομολόγηση. Τρεις φίλοι μου, ο άσωτος, ο Νίκος και οι Dimiourgia Epikinonia μου έδωσαν το παρακάτω βραβείο και τους ευχαριστώ για την τιμή.


Και ξεκινώ με 11 πράγματα για μένα.
  1. Είμαι σπιτόγατα.
  2. Είμαι παντρεμένη χωρίς παιδιά.
  3. Δουλεύω πλάι σε ζώα τα οποία τα υπερλατρεύω.
  4. Ψάχνω άγνωστα τραγούδια και τα ακούω μέχρις τελικής πτώσης.
  5. Στεναχωριέμαι με την βλακεία των ανθρώπων.
  6. Δεν πιστεύω στον Θεό.
  7. Αν είχα πολλά λεφτά δεν θα δούλευα. Θα ασχολούμουν με τα χόμπι μου. Τα οποία είναι:
  8. Τα μπλογκ μου.
  9. Η μαγειρική.
  10. Οι βόλτες στην φύση.
  11. Η φωτογραφία.
Και τώρα οι δικές σας ερωτήσεις.

Από τον Νίκο.
1. Με άριστα το 10, τι βαθμό ευχαρίστησης θα βάζατε στη ζωή σας μέχρι σήμερα; 
Άλλες φορές 10, άλλες 5, άλλες 9....
2. Ποια πόλη θα σε ενέπνεε ή θα 'θελες να μείνεις;
Η Κωνσταντινούπολη.
3. Εκτός απ' την υγεία τι άλλο θα έβαζες μετά στη λίστα του Αϊ Βασίλη;
Μυαλό.
4. Από νεύρα πως πάμε;Να κάνουμε μια εξέταση παρακαλώ!χαχααα!
Μπα... δεν έχω.
5. Ποια είναι η πιο όμορφη κι έξυπνη φράση-κομπλιμέντο που σου 'χουν πει;
Δεν θυμάμαι να μου έχουν πει κάτι έξυπνο.
6. Αν θεωρήσουμε πως έχεις εξασφαλισμένη την υγεία σου, τι θα διάλεγες απ' αυτό το δεσμευτικό δίπολο; α)Λεφτά με ό,τι κάτσει ή β)Φτώχεια μ' εξασφαλισμένη ευτυχία!
Λεφτά μ' εξασφαλισμένη ευτυχία!
7. Θα 'δινες όλα τα υπάρχοντά σου για να βοηθήσεις τους ανθρώπους;
Αν μπορούσα φυσικά.
8. Τι θα 'ταν εκείνο που θα συγχωρούσες σε μια συζυγική σχέση;
Σχεδόν τα πάντα.
9. Για ποιον άνθρωπο στη ζωή σου θα θυσιαζόσουν;
Για την μαμά μου.
10. Τι 'ναι εκείνο που θα σε συγκινούσε πολύ σ' έναν άνθρωπο;
Η αλληλεγγύη.
11. Τι υποστηρίζεις και γιατί; Λογική ή συναίσθημα;(ένα απ' τα δύο παρακαλώ  και χωρίς συνδυασμούς μεταξύ τους!)
Συναίσθημα... τέλος!

Από τον άσωτο.
1. Πρώτη φορά που έκανες σεξ.
Όταν ήμουν φοιτήτρια.
2. Έχεις κρυφές ανομολόγητες φαντασιώσεις που δεν έχεις ξομολογηθεί παρά μόνο στον εαυτό σου?
Μπα, δεν νομίζω.
3. Αγαπημένο αντικείμενο στο σπίτι σου.
Ο υπολογιστής μου.
4. Αγαπημένο μπλογκ που δεν έχει σχολιάσει ποτέ στο δικό σου.
Δεν υπάρχει κάποιο που να μου αρέσει και να μην μου έχει σχολιάσει.
5. Έχεις πει ψέμα την τελευταία εβδομάδα?
Αυτήν την εβδομάδα όχι.
6. Έχεις κλέψει ποτέ? 
ΟΧΙ!
7. Αγαπημένη Ελληνίδα τραγουδίστρια ή τραγουδιστής.
Μελίνα Τανάγρη και Γιάννης Αγγελάκας.
8. Υπάρχει μπλόγκερ που αντιπαθείς, μην γράψεις όνομα 
Αδιάφορος ναι, αντιπαθής όχι.
9. Τι σημαίνει για σένα χαρά?
Να βουλιάζω στον καναπέ με καλή παρέα.
10. Έχεις κάνει 1-night -stand?
Όχι.
11. Αγαπημένη εποχή
Καλοκαιράκι!

Οι Dimiourgia Epikinonia δεν έθεσαν κάποιες ερωτήσεις.

Αυτά λοιπόν τα λίγα από μένα.
Και όπως πάντα το βραβείο σταματά εδώ. Όχι επειδή δεν έχω φίλους που το αξίζουν, αλλά απλά δεν θέλω να ξεχωρίσω κανένα.
Καλημέρα σε όλους.

28 σχόλια:

  1. Καινούρια στο blogging καινούρια φίλη... χαίρομαι που μαθαίνω πράγματα για σένα...
    Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα!
    καλη εβδομαδα!
    συγχαρητηρια για το βραβειο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα. Είσαι πολύ επιεικής, αφού απλώς στενοχωριέσαι με τη βλακεία των ανθρώπων.
    Εμένα με εξαγριώνει! Αν δεν ήταν τόσο διάχυτη, δεν θα υπήρχαν μίσος, πόνος και πόλεμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα με θύμωνε και μένα. Τώρα πέρασε στο στάδιο της στεναχώριας και της απογοήτευσης. Δεν υπάρχει σωτηρία.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  4. Πολύ ενδιαφέρουσες απαντήσεις! Η Κωνσταντινούπολη είναι ένα μέρος που το έχω στη λίστα αυτών που θέλω κάποια στιγμή να επισκεφτώ..

    Υπάρχει νέο παιχνιδάκι στο μπλογκ μου

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι που σε γνώρισα λίγο καλύτερα μέσα από τις απαντήσεις σου!
    Για την Κωνσταντινούπολη, συμφωνώ - θα ήθελα τόσο να πάω... κι αν θα πήγαινα, δε θα ήθελα με τίποτα να φύγω!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά μην το λες αυτό. Γιατί μερικοί πάνε και δεν θέλουν να ξεκολλήσουν και μερικοί πάνε και τη μισούν.
      Ελπίζω εσένα να σου αρέσει.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  6. Στεναχωριέμαι με την βλακεία των ανθρώπων.
    Αυτή είναι και δική μου στενοχώρια!
    Μαρία μου χάρηκα που σε γνώρισα λίγο περισσότερο :)))
    Κωνσταντινούπολη είναι από τα ελάχιστα μέρη που θέλω να επισκεφτώ αν μπορέσω κάποτε ( γιατί παραείμαι σπιτόγατος)!
    Φιλάκια πολλά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία, να σου κάνω μια αδιάκριτη ερώτηση;; Μήπως ψηφίζεις....Αλέξη;; (καθότι άθεη! χαχα!) Αν βρεις χρόνο και κέφι, έλα να δεις κι αυτό: http://pistos-petra.blogspot.gr/2014/01/blog-post_26.html Πολλά φιλιά Μαρία μου! (περιμένω το νέο φωτογραφικό θέμα λέμε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι άθεη εκ πεποιθήσεως και όχι λόγω βλακείας.
      Έρχομαι!!!!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις για όλα τα γούστα!Δεν έχεις το Θεό σου!χαχααα!Χαίρομαι πολύ που γνωριζόμαστε όλοι σ' αυτήν τη γειτονιά!Να 'σαι πάντα καλά και να χαμογελάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νίκο που πάντα με τιμάς και με θυμάσαι.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  9. Όμορφες οι απαντήσεις σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρε παιδια..Ολοι οι φιλοι της..Πολης..Ενα πουλμανν το κανουμε..ΝΑ ΠΑΜΕ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε... Όλοι στο πούλμαν!!! χαχαχα!!!
      Καλημέρα Μάστορα.

      Διαγραφή
  11. άντε και εις ανώτερα

    καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ έξυπνες απαντήσεις Μαρία!!! Χάρηκα που σε έμαθα λίγο παραπάνω!!
    Την Κωνσταντινούπολη την λατρεύω!! Πήγα πριν 2 χρόνια και με κέρδισε με το που πάτησα το πόδι μου!!!!
    Λατρεμένη!!!
    Με τους ανθρώπους δεν βγάζεις άκρη!!!
    Σε φιλώ κοπέλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγγελάκας! Για φαντάσου!φιλαράκι ο Γιάννης είμαι κολλητός με την αδερφή του.
    Αρε ταξιδιαρα ψυχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω τον ξέρω, αλλά από άλλο ανέκδοτο...
      Καλησπέρα.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα