Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2013

Η Απασχόληση.


Η δημιουργία ενός λαού εργάτη, χωρίς προσωπική επιτυχία και ευχαρίστηση, η κατασκευή ενός ανθρώπου μηχανή χωρίς βούληση και συναίσθημα είναι πολύ κοντά μας. Η εργασία θα πρέπει να μας γεμίζει και να μας κάνει να νιώθουμε χρήσιμοι και απαραίτητοι. Όταν η απασχόληση καταντά δουλεία, στερείται από κάθε ίχνος δημιουργίας και δεν μας προσφέρει τις απαιτούμενες υλικές και ψυχικές απολαβές, τότε η επανάσταση και η ανατροπή της είναι υποχρέωση. 
(δείτε το βίντεο μέχρι το τέλος)

*************

Μη ξεχνάτε να ψηφίζετε τις αγαπημένες σας φωτογραφίες στο Διαγωνισμό ''Φωτογραφίζειν'' ΕΔΩ.
Κόντρα στους νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.

7 σχόλια:

  1. Η ανεργία που επιδεινώνεται μέρα με την ημέρα παγκοσμίως αυτό που δείχνει το βίντεο θέλει να επιτύχει. Ανθρώπους μηχανές που να δουλεύουν από το πρωί ως το βράδυ για ένα πιάτο φαΐ και να είναι και ευχαριστημένοι που το έχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή την ταινία μικρού μήκους την έχω λατρέψει για τα μηνύματά της, έχει ήδη προστεθεί στη συλλογή μου...
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α! Το έχω δει! Πολύ καλή δουλειά και πρωτότυπη τεχνοτροπία. Φιλάκια πολλά! Να ψηφίσω παιδιά, γιατί είμαι ξεχασιάρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου την έχω ξαναδεί αλλά και πάλι που τη βλέπω τα ίδια μηνύματα μου βγάζει ! Την κατάλυση της προσωπικής αξιοπρέπειας με κάθε τρόπο
    Φιλάκια καλές και γλυκές γιορτές
    Πάω για ψήφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ξαναβλέπω και νιώθω πάλι τα ίδια συναισθήματα. Απογοήτευση και θλίψη!
    Δυστυχώς το βιώνουμε ήδη...
    Μαρία ας ευχηθούμε σε μια ανατροπή! Και μαζί με τις ευχές, ας δώσουμε ο καθένας μας την προσωπική του μάχη. Κόντρα στους νωθρούς καιρούς, όπως λες κι εσύ...
    Φιλιά πολλά και Καλά Χριστούγεννα να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας φιλώ όλους σας και σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα