Τετάρτη, 6 Νοεμβρίου 2013

Είμαι Unpaixtable!

Να παίξω και εγώ το παιχνιδάκι που παίξατε όλοι σας σχεδόν και να παραλάβω το βραβείο μου. Με προσκάλεσαν ο αρχηγός Μαζεστίξ και μια καινούρια φίλη η μαρια μανούλα.


Ξεκινώ λοιπόν!

ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΧΝΙΔΙΟΥ
Πρέπει
α) να απαντήσεις σε 6+1 ερωτήσεις,
β) να δώσεις με τη σειρά σου το βραβείο στα επόμενα 5 ιστολόγια που θα συνεχίσουν το παιχνίδι και γ) να υποβάλλεις τη δική σου ερώτηση στην οποία πρέπει αυτά να απαντήσουν.

Σχετικά με το unpaixtable έχουμε και λέμε:

The Rules of the #unpaixtable Award:

  • Στην αρχή της ανάρτησης σου πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του!
  • Επ! μην βαριέσαι ! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις ...
  • Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους.
  • Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγια τους.
  • Στο τέλος του post απηύθυνε την πιο unpaixtable ερώτηση σου ...στους bloggers που προτείνεις!
  • Και μην ξεχνάς  κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award) Όταν το κάνεις... give a shout to all4blogs διότι θα σε προσθέσει στην λίστα με τους συμμετέχοντες.
1) Intro (Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform)
Με λένε Μαρία, ζω στις Σέρρες, το ζώδιό μου δεν το λέω γιατί το θεωρώ βλακεία και με φιλοξενεί ο Blogger.

2) Ποιο είναι το moto του Blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα!
Κόντρα στους νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.

3) Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;
Το κρυφτό. Γιατί όλοι μας λίγο πολύ κρυβόμαστε πίσω από την ανωνυμία.

4) Όταν γίνω διάσημος blogger θα...
...έχω προφανώς λεφτά και δεν θα χρειαστεί να δουλεύω

5) Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.
Είναι μια που σκεφτόμουν να την ξανακάνω επειδή όταν την δημοσίευσα ήμουν καινούρια μπλόγκερ και δεν την είδαν πολλοί. Μάλιστα σκέφτομαι με κάποιο τρόπο να το κάνω και παιχνίδι.

6) Ποια κατηγορία ιστολογίων, θα ήθελες να αφανίσεις από την blog-όσφαιρα και γιατί;
Αυτά που δημιουργούν αναρτήσεις τύπου ''Σοκ...'', ''Δεν θα το πιστεύετε...'', ''Διαδωστε το, είναι αληθινό...''. Νομίζω ότι δεν έχουν λόγο ύπαρξης.

7)Ερώτηση Μαζεστίξ - Τι νομίζεις πως πετυχαίνεις γράφοντας σ' ένα blog;
Για μένα το μπλογκ είναι ψυχοθεραπεία. Αυτό πετυχαίνω.
Ερώτηση Μαρίας - Πως αποφασίσατε να ξεκινήσετε το blogging;  ποιος σας παρακίνησε;
Μόνη μου το ξεκίνησα. Το μυαλό μου με παρακίνησε που ήθελε να πάει παραπέρα.

Και ήρθε η ώρα το παιχνίδι αυτό να σταματήσει σε μένα.
Ξέρετε ότι αποφεύγω να δίνω το βραβείο σε άλλους, όχι επειδή δεν το αξίζουν αλλά επειδή δεν θέλω να διαχωρίσω κανένα.
Αλλά θα απευθύνω την ερώτησή μου σε αυτούς που θα σχολιάσουν.

Υπάρχουν αληθινές φιλίες μέσω των Bloggs;
Εγώ απαντώ Ναι!

Καλημέρα καλά μου παιδιά!



***********
Μη ξεχνάτε να στέλνετε τις φωτογραφίες σας για τον 3ο Διαγωνισμό φωτογραφίας ''Φωτογραφίζειν''.
Κόντρα στους νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.
Πληροφορίες ΕΔΩ.

26 σχόλια:

  1. Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου Μαράκι μου!
    Ντόμπρες, αληθινές!!
    Τώρα πρέπει να παίξω κι εγώ, με έχει καλέσει και μένα ο Μαζεστίξ.
    Μόλις βρω χρόνο...

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι να παίξεις. Αν καλούσα άτομα να παίξουν θα ήσουν και συ.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  2. καλημερα Μαρια μου!
    μπραβο για το βραβειο σου!
    μου αρεσαν ολες σου οι απαντησεις!
    απλες και πληρως κατατοπιστικες!
    διαβασα και την αναρτηση με τις λιγες επισκεψεις!
    πολυ καλη ιδεα για παιχνιδι!
    καντο παιχνιδακι!
    να με καλεσεις ναι; θα χαρω!
    φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, κάπως θα το κάνω. Μαζί με βραβειάκι. Θα δούμε.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  3. Όμορφες οι απαντήσεις σου, Μαρία μου.

    Όσον αφορά την ερώτησή σου: Βεβαίως μπορούν να υπάρξουν. Ο σπόρος της φιλίας υπάρχει παντού. Αλλά πετάει βλαστό κι ανθεί μόνο όπου βρει πρόσφορο έδαφος (aka όλα αυτά τα στοιχεία που μπορούν να οικοδομήσουν μια αγνή & δυνατή φιλία).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω λέω ότι υπάρχει γιατί το έχω βιώσει.
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα Μαρία!

    Συμφωνώ με την 6η απάντησή σου αλλά δεν με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη στην 3η γιατί κάποιοι υπογράφουμε επώνυμα από την αρχή και δεν κρυβόμαστε!
    Ναι, υπάρχουν αληθινές φιλίες γιατί πολλοί γνωριζόμαστε μετά από κοντά και αν ταιριάζουμε προχωράμε, αν όχι κρατάμε μια επαφή απλά! (Έχω γνωρίσει 17 bloggers μεχρι τώρα και αυτή την εβδομάδα θα γνωρίσω άλλη μία!!)

    Όντως το blogging είναι μία μορφή ψυχοθεραπείας, βοηθάει αποδεδειγμένα! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν εννοώ κρυβόμαστε εννοώ ότι κάποια στοιχεία του εαυτού μας δεν φαίνονται ή δεν θέλουμε να φανούν, τα οποία θα φαινόντουσαν με την προσωπική επαφή.

      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  5. Πάντα λακωνική στις απαντήσεις η Μαρία!
    (όχι σαν μερικούς άλλους -σαν κι εμάς- που ευκαιρία ψάχνουν να αρχίσουν την πολυλογία...)

    Δεν ασχολείσαι με ζώδια;
    απαπαπα
    Έχουν πολύ πλάκα! Ιδίως όταν δεν τα πιστεύεις!
    Άσε που είναι και ένας απ' τους καλύτερους τρόπους για να σπάσει ο πάγος σε μια καινούρια παρέα.
    (ιδίως αν υπάρχει και πρόσωπο που σε ενδιαφέρει)

    Στην 7η ερώτησή σου θα απαντήσω πως η μπλογκο-φιλία είναι ένα είδος φιλίας διαφορετικό από τη συμβατική φιλία.
    Δηλαδή δεν μπροούμε σε καμιά περίπτωση, νομίζω, να εξισώσουμε τη μπλογκο-φιλία με τη φιλία με ανθρώπους που βλέπεστε, κάνετε παρέα, γελάτε, κλαίτε, γλεντάτε, ρεμβάζετε, βολτάρετε, κολυμπάτε, πηγαίνετε εκδρομές μαζί, έχετε κοινά βιώματα κλπ.
    Αλλά η μπλογκο-φιλία είναι μια σχέση κυρίως πνευματική μεταξύ κάποιων ανθρώπων που βλέπουν πως έχουν κοινά ενδιαφέροντα, οινά γούστα, παρεμφερείς απόψεις, παρόμοιους προβληματισμούς, συναφές χιούμορ...
    Αυτά σε κάνουν, έστω και από μακριά, να συμπαθήσεις έναν άνθρωπο, ακόμη κι αν δεν τον έχεις γνωρίσει από κοντά.
    Για να περάσεις στο επόμενο στάδιο φιλίας, όμως, (και για να μπορούμε να μιλάμε για φιλία κανονική) θα πρέπει να βρεθείς με τους μπλγοκο-φίλους κι από κοντά, να ταιριάξουνε τα χνώτα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ πάντως από τη Λακωνία δεν είσαι με τίποτα Μαζεστίξ, αμάν η πολυλογία σου! :-))

      Διαγραφή
    2. Η μπλογκοφιλία θεωρώ ότι είναι κάπως πλαστή, εφόσον δεν ξέρεις κάποιον από κοντά. Περισσότερο εννοούσα αν μπορούμε μέσω των μπλογκς να βρούμε κάποιον φίλο και να ξεκινήσει μια δυνατή φιλία, μετά από την γνωριμία από κοντά φυσικά. Από κοντά θα φανεί το πόσο θα ταιριάξεις με κάποιον.

      Πολυλογάς;;; και λίγα λες Κερασιά μου.

      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
    3. Πάααλι μου τη λέτε;;;
      Άντε μην αρχίσω να μιλάω και δε σταματάω με τίποτα!

      Διαγραφή
  6. Εγώ τη θυμάμαι εκείνη την ανάρτηση, χαχα!

    Υπάρχουν - αληθινές φιλίες μέσω blog - αλλά όχι τόσο εύκολα όσο ίσως φαίνεται. Μπορεί όντως να τύχει να ταιριάζεις πολύ με κάποιους άλλους, εμένα μου συμβαίνει. Αλλά μιλάμε για διαδικτυακές σχέσεις. Πραγματικές και ολοκληρωμένες σχέσεις γίνονται μόνο δια ζώσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αυτούς ενδεχομένως να ταιριάζεις μόνο διαδικτυακά. Αν ταιριάζεις και σε προσωπική σχέση τότε είναι το καλύτερο.

      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  7. Όμορφες οι απαντήσεις σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία απ' τις Σέρρες, απόλαυσα τις λακωνικές και ντρόμπρες απαντήσεις σου.
    Με την ίδια ένσταση που εκφράζει κι η Κατερίνα πιο πάνω. Για το 3...
    Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου.
      Απαντώ σε σένα μέσω της Κατερίνας.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  9. Για το 3 έχω κι εγώ ένσταση :)) Και παρ'όλο που δεν φαίνεται το επίθετό μου στους πολλούς έχω τη φατσούλα μου κι είναι το ίδιο!
    Και ναι ! Πιστεύω στις αληθινές φιλίες μέσω του διαδικτύου (θα το επεκτείνω) καθώς έχω 4 χρόνια φιλίες που δημιουργήθηκαν από μακριά, διατηρούνται, έχω συναντηθεί από κοντά και χαίρομαι πολύ για αυτό!

    Και για μένα τέλος το μπλογκ είναι η ψυχοθεραπεία μου!
    Και σαν τον Μαζεστίξ καθότι καρκινάκια αν αρχίσουμε να μιλάμε....
    καταλαβαίνεις!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α είναι θέμα ζωδίου η πολυλογία ε; Ε τότε οι Υδροχόοι δεν μιλούν πολύ...
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  10. Ωραίες οι απαντήσεις σου Μαράκι μου!
    Όσο για τη φιλία μέσω των blogs, δεν το έχω βιώσει, αλλά πιστεύω πως μπορεί να υπάρξει..
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και τα μπλογκς ένα μικρός καθρέφτης της κοινωνίας μας.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  11. Το κρυφτό πάντως είναι ένα παιχνίδι, που αντιπροσωπεύει πολλούς από εμάς, ακόμα κι εκτός blogging... Εννοώ, πως έτσι είμαστε σχεδόν όλοι οι άνθρωποι στον κόσμο.. Κάποια πράγματα τα κρύβουμε, ακόμα κι από τον ίδιο μας τον εαυτό...... Σε φιλώ γλυκά!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και εκτός μπλογκς. Και τα μπλογκ δεν είναι αγγελικά πλασμένα. Ανθρώπινα δημιουργήματα είναι.

      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  12. συγχαρητήρια για το βραβείο..ωραίες οι απαντήσεις σου και η ερωτηση σου επίσης
    Όσο για τη φιλία μέσω των blogs, καταρχήν δεν εχω γνωρίσει καμιά από κοντά , πιστεύω όμως πως αν ταιριάξουν και έχουν κοινά στο χαρακτήρα τους και στο τρόπο σκέψης τους τότε ναι μπορεί να υπάρξει αληθινή φιλία
    διαβασα τη παλιότερη σου ανάρτηση και θα ήταν ωραία να το κάνεις παιγνίδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα την κάνω. Αφού σας άρεσε. Θα σκεφτώ πως.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα