Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου 2013

Το φως και το σκοτάδι. (Η συμμετοχή μου στο "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ")

Όλοι οι άνθρωποι στη ζωή παίζουμε έναν ρόλο.
Είτε καλό, είτε κακό.
Μα ποτέ ασήμαντο.
Ο κόσμος είναι ένα συνονθύλευμα αποφάσεων και θέσεων.
Αδυναμιών και δυνατοτήτων.
Απαραίτητων.
Μην νομίζεις ότι κάποιοι έρχονται και απλά φεύγουν.
Κάτι όλοι μας αφήνουμε.
Άλλοι λίγο, άλλοι πολύ.
Άλλοι στην συνταγή της ζωής είμαστε το μπαχάρι,
άλλοι το αλάτι, άλλοι το νερό.
Άλλοι το λάθος συστατικό που χαλνά την αρμονία των γεύσεων.
Κάποιοι είμαστε το ρολόι που όλοι μας ακολουθούμε.
Κάποιοι είμαστε ο χρόνος που δεν νοιάζεται για μας.
Αδυσώπητοι και σκληροί.
Αναπόφευκτοι.
Σαν τα γενέθλια που επιμένουν ν΄ έρχονται κάθε χρόνο.
Κάποιοι είμαστε το φως και κάποιοι το σκοτάδι.
Κάποιοι τρέφουμε την αγάπη, κάποιοι το μίσος.
Άλλοι ψάχνουμε το σύνορο και άλλοι αυτό που ενώνει.
Όλοι όμως άρρηκτα δεμένοι και αλληλοεξαρτώμενοι.
Γιατί τι θα ήταν η θέση χωρίς την άρνηση;
Η γεύση χωρίς την αλμύρα ή την γλύκα;
Ο χρόνος χωρίς την χαρά να τον εξουδετερώνει;
Το μαζί χωρίς το χώρια;
Ποσό πιο πανίσχυρη γίνετε η αγάπη που φυτρώνει μαζί με το μίσος;
Πόσο πιο δυνατό είναι το φως, που ζει μες στο σκοτάδι;

Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ" της Φλώρας.Οι λέξεις που έπρεπε να χρησιμοποιηθούν είναι αυτές με το κόκκινο χρώμα.
Ευχαριστώ όλους όσους με ψήφισαν και προπαντός την Φλώρα που μου έδωσε την ευκαιρία να συμμετάσχω.

Δεν είχα πολύ χρονο να σας επισκεφτώ αυτές τις μέρες. 
Σας εύχομαι καλή εβδομάδα.
Φιλιά.

16 σχόλια:

  1. Πολύ καλά έκανες και έβαλες το κείμενο της συμμετοχής σου στο Παιχνίδι των λέξεων γιατί όταν παρουσιάζονται όλα τα κείμενα η ανάγνωση σίγουρα είναι πιο επιπόλαιη και πολλές φορές αδικούνται τα κείμενα των φίλων μπλογκεράδων.
    Διάβασα με πολύ προσοχή το κείμενο και πραγματικά το βλέπω με διαφορετική ματιά.
    Είναι όμορφο κείμενο με πολύ καλή ενσωμάτωση των 5 λέξεων.
    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αυτό έχεις δίκαιο. Και σε μένα συμβεί να μην έχω προσέξει κάποιο κείμενο ενώ πραγματικά αξίζει. Ο περιορισμός των ιστοριών σε 20 είναι μια καλή προσπάθεια.
      Καλώς ήρθες στο μπλογκ μου και σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  2. Μου άρεσε το κείμενο σου Μαράκι μου!
    Με προβλημάτισε θα έλεγα....
    Δεν υπάρχουν άνθρωποι άραγε, που δεν προσθέτουν τίποτα στη ζωή μας;...
    Που το πέρασμα τους δεν μας άφησε τίποτα;
    Που χάσαμε το χρόνο μας μαζί τους;;
    Δεν το έχεις συναντήσει αυτό;

    Καλή εβδομάδα να έχεις!
    Φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το έχω συναντήσει αλλά νομίζω ότι και αυτοί κάτι μου πρόσφεραν. Δεν είναι χαμένος χρόνος. Μπορεί να μοιάζει έτσι αλλά δεν είναι.
      Καλό βράδυ φίλη μου.

      Διαγραφή
  3. Μαρία μου , μου άρεσε η συμμετοχή σου. Βρήκα ότι έμοιαζαν στο ύφος και στο νόημα αρκετά οι συμμετοχές μας.
    Όπως πάντα είχες ένα υπέροχο κλείσιμο!
    Σε περιμένω με δυνατή συμμετοχή στο δικό μου διαγωνισμό!
    Θα χαρώ πολύ να σε έχω κοντά μου γιατί ξέρω πως γράφεις καλά!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και γω νομίζω ότι διασταυρωθήκαμε πνευματικώς. Και αυτό είναι υπέροχο.
      Κάτι ετοιμάζω για σένα.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  4. Η Χριστίν με κάλυψε απόλυτα!
    Καλή συνέχεια σου εύχομαι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αναρωτιέμαι αν είναι καλό το μπαχάρι στη "συνταγή" της ζωής... Στο κείμενο σου πάντως, ήταν απόλυτα ευρηματικό, όπως κάθε κείμενο σου άλλωστε.. Σε φιλώ γλυκά και καλή σου μέρα Μαράκι μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν είναι καλό, είναι πάντως καυτερό.

      Καλημέρα φίλη μου.

      Διαγραφή
  6. Μαράκι συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου στο παιχνίδι!!! Πολύ όμορφη ιστορία με δυνατό τέλος!!! Καλό απόγευμα να χεις!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Μαρία και συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!
    Το κείμενό σου είναι δυνατό, μου άρεσε.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα