Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2013

Βαρέθηκα... αφήστε με στις ιδέες μου.


Βαρέθηκα τη μίζερή μου φύση
κανένας πια δε λέει να ξεκουνήσει
κανένας πια δε λέει να ξεκουνήσει
αναμφιβόλως
δε με χωράει ο τόπος ρε παιδιά.

Βαρέθηκα τα ίδια και τα ίδια,
τα δάκρυα να κάνω μπιχλιμπίδια,
τα λόγια, μοναχά, μας απομείναν κι οι θεωρίες
στην πράξη μας χαλάνε οι θεσμοί.

Βαρέθηκα να λέω πως θα αλλάξει
το σύστημα μας έχει επιτάξει
απόκληρα απομείναμε πουλάκια
κυνηγημένα
με ξεπουπουλιασμένα τα φτερά

Απόκληρα απομείναμε πουλάκια
με ξεπουπουλιασμένα τα φτερά

Βαρέθηκα κι αυτό το μονοπάτι
ακόμα και σαν βρω κάνα κομμάτι
πώς είναι δυνατό να μαστουριάζεις
εξήγησέ μου
άμα σου περιφράξαν την καρδιά.

Για πες μου, πώς μπορείς και μαστουριάζεις
άμα σου περιφράξαν την καρδιά.

Συνέχεια μου έρχεσαι από πίσω
δεν έχω πια το σάλιο να σε φτύσω
πώς γίνεται στον ένα παλαβιάρη
εξήγησέ μου
κουτόχορτο χιλιάδες να βοσκάν.

Πώς γίνεται στον κάθε παλαβιάρη
κουτόχορτο χιλιάδες να βοσκάν.


Εγώ με τις ιδέες μου
κι εσείς με τα λεφτά σας,
νομίζω πως τα θέλετε μονά ζυγά δικά σας,
δε θέλω την κουβέντα σας
ούτε τη γνωριμιά σας.

Θα χτυπήσω εκεί που σας πονάει,
κανένα δε θα αφήσω εμένα να κερνάει.
θα με χρίσω ιππότη και τζεντάι
και άμα ξεμεθύσω
σας λέω και γκοντμπάι.

Και οι θεοί σαν πείθονται
εάν υπάρχει ανάγκα,
για πόλεμο δεν έκανα
ποτέ εγώ το μάγκα
και ούτε νεροπίστολο
δεν έχω στην παράγκα.

Θα τραβήξω το δρόμο μου όσο πάει
κανένα δε θα αφήσω
εμένα να κερνάει,
Θα απολύσω κι όποιον με περιγελάει,
χιλιάδες δυο αλήθειες
ο πόνος μου γεννάει.

Εγώ στα δίνω έτοιμα
κι εσύ τα θες δικά σου
λιγούρα που σε έδερνε
παρ' όλα τα λεφτά σου
και ούτε στο νυχάκι μου
δε φτάνει η αφεντιά σου.

Δε σε παίρνει εμένα να κοιτάξεις
χωρίς καμιά ουσία εσύ
θα τα τινάξεις.
Είσαι θύμα του νόμου και της τάξης
δεν ξέρεις καν το λόγο
για να με υποτάξεις.

Στίχοι - Μουσική: Νικόλας Άσιμος

Βαρέθηκα την νωθρότητα.
Βαρέθηκα να μην αντέχω πουθενά, να μην γίνεται τίποτα.
Βαρέθηκα τη βλακεία. Τους ανθρώπους που πιστεύουν τα πάντα.
Βαρέθηκα να ανοίγω λογαριασμούς.
Βαρέθηκα να λέω ότι θα περάσει. 

Ο κόσμος αν τον δεις σαν σύνολο δεν υποφέρετε. Αν όμως τον δεις σαν έναν δικό σου μικρόκοσμο, που θέτεις εσύ τους κανόνες και τους όρους, τότε μπορείς να ζήσεις πιο εύκολα. Να μην επιτρέψεις να μπει σε αυτόν το μίσος, ο ρατσισμός, η μιζέρια, η κακία, η λαμογιά. 
Μόνο έτσι θα αλλάξει ο κόσμος. Αλλάζοντας τον δικό μας κόσμο και φτιάχνοντας το δικό μας παραμύθι. Περισώζοντας τις αρχές και τις ιδέες μας. Χωρίς να πουληθούμε, χωρίς να αλλοτριωθούμε. Και αν δεν αλλάξει τουλάχιστον εμείς, σε αυτόν τον μικρό, δικό μας κόσμο, θα μείνουμε ανίκητοι, ανυπόταχτοι. Θα ζήσουμε ελεύθεροι και ωραίοι.

**************

Μη ξεχνάτε να στέλνετε τις φωτογραφίες σας για τον 3ο Διαγωνισμό φωτογραφίας ''Φωτογραφίζειν''.
Η προθεσμία εκπνέει την Παρασκευή 15/11.
Κόντρα στους νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.
Πληροφορίες ΕΔΩ.

16 σχόλια:

  1. καλημερα Μαρια μου!
    πολυ δυναμικη η σημερινη σου αναρτηση!
    οσα ειπες τα εχω νιωσει και εγω ανα διαστηματα.
    ισως να ειναι πληξη που περναει...
    θα περασει δηλαδη αυτο ειναι σιγουρο.

    να εισαι καλα!
    ομορφη μερα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι θα περάσει είναι σίγουρο. Το θέμα είναι πόσο ανώδυνα.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  2. Αύριο ξημερώνει μια νέα μέρα(με νέα μέτρα)... έτσι δε λένε;Έγινε κι αυτή "δια πάσαν νόσον"... περνάνε τα πάντα...Βαρέθηκα να λέω τα ίδια και τα ίδια και να χαλάω στο τέλος τον εαυτό μου!Ο Άσιμος που δεν ήταν καθόλου άσημος, κάτι παραπάνω ήξερε από τότε που τα 'λεγε!
    Να 'σαι καλά Μαρία μου και καλή λευτεριά... εν μέσω τροϊκανών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω έχω κουραστεί. Πολύ. Και δεν ωφελεί να λέμε πλέον αλλά να κάνουμε.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  3. Ο δικός μας "μικρόκοσμος" είναι ένας μεγάλος Κόσμος.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Μαρία μου
    Όλοι προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ένα δικό μας κόσμο ιδανικό, αλλά δυστυχώς οι εξωτερικοί παράγοντες μας βάζουν τρικλοποδιές.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι δύσκολο το ξέρω. Αλλά μονόδρομος πλέον.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  5. Πολύ σωστό αυτό που γράφει Μαράκι μου! :)
    Μακάρι ένας ένας να αλλάζουμε τον δικό μας μικρόκοσμο και έτσι να έχουμε μια ευρύτερη αλλαγή!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω. Νίκος Καζαντζάκης.
      Τα πιο σωστά λόγια.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  6. Έχεις απόλυτο δίκιο!..
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εγώ βαρέθηκα
    κουράστηκα
    ακόμα και την μιζέρια την βαρέθηκα
    και τον ίδιο μου τον εαυτό
    και όσα με έχουν φορτώσει που δεν ξέρω πως να ανταπεξέλθω
    πως να τα ξεφορτώσω...
    τα γράφω
    τα ξαναγράφω
    λέω αυτή θα είναι η λύση
    φτάνει να τα βγάζω στο χαρτί
    και πάλι.... την ίδια κούραση νοιώθω....
    Γιατί να μην έχω οδηγίες χρήσεως;

    Καλό Σαββατοκύριακο Μαράκι μου
    ωραία τα έγραψες....αυτά τα κρατάμε...
    το παγόβουνο που μας σκεπάζει πως θα ξεφορτωθούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω φίλη μου. Αλλά κάτι πρέπει να γίνει γιατί τα λόγια πια είναι ανώφελα.
      Καλή μας δύναμη.

      Διαγραφή
  8. Κρατώ την τελευταία παράγραφό σου... Πόσο δίκιο έχεις!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα