Κυριακή, 13 Οκτωβρίου 2013

Απονομές!!!!!

Αυτά τα βραβεία μεταξύ μπλόγκερς πλάκα έχουν. Καταρχάς ξεφεύγεις λίγο και χαλαρώνεις με τις απαντήσεις και το σημαντικότερο γνωρίζεις καλύτερα αυτόν που διαβάζεις.
Έτσι λοιπόν και μένα δύο διαδικτυακές μου φίλες μου χάρισαν τα παρακάτω βραβεία. Χαίρομαι που με σκέφτηκαν και τις ευχαριστώ πολύ.

Το ένα βραβείο το έλαβα από την paloma 


και τώρα πρέπει να απαντήσω στις εξής ερωτήσεις.

1. Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα, με το οποίο υπογράφεις τα κείμενά σου;
Το όνομα του μπλογκ μου προέρχεται από τους στίχους του τραγουδιού τίτλων του παιδικού προγράμματος Candy Candy. Η Candy είναι για μένα το πιο όμορφο παιδικό και μου αρέσει να το παρακολουθώ ακόμα και τώρα. Έξ ου και το άβατάρ μου. Το όνομα που υπογράφω είναι απλά το όνομά μου.
2. Αν δεν ήσουν άνθρωπος, τι θα ήθελες να είσαι και γιατί;
Μμμμ σκύλος για να δίνω αγάπη.
3. Αν σε σταματούσαν στον δρόμο απ' το Blog TV και σε ρωτούσαν "Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα, σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων;", τι θα απαντούσες; Ποιο είναι;
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του άντρα μου... η πολυλογία.
4. Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις;
Η επικοινωνία και η ανταλλαγή απόψεων.
5. Ποια φωτογραφία θα βάζατε για την 'ζωή';


Το νερό είναι η ζωή.

6. Αγαπημένη λέξη;
Λοιπόν...

*********

Το άλλο βραβείο το έλαβα από την Xibalba


Και πρέπει επίσης να απαντήσω στις εξής ερωτήσεις.

1. Το αγαπημένο μου φαγητό
Τα γεμιστά και οι μπάμιες (ναι, ναι!!)
2. Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους.
Η γυφτιά και η μιζέρια.
3. Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα.
Να είναι βολικοί και να μην κολλάνε σε λεπτομέρειες.
4. Με ηρεμεί.
Το μπλογκ και οι βόλτες στη φύση.
5. Αγαπώ.
Τους δικούς μου ανθρώπους.
6. Με νευριάζει.
Η αδιαφορία.
7. Δεν αποχωρίζομαι ποτέ (αντικείμενο)
Το λιποζάν μου.
8. Όταν ήμουν μικρή μάζευα συστηματικά αφίσες.
Τα πάντα από Μανίνα - Κατερίνα.

**********

Και τώρα φτάνουμε στο σημείο που πρέπει να δώσω το βραβείο σε άλλους μπλογκερ. Αυτό είναι και το σημείο που δεν μου αρέσει καθόλου. Δεν θέλω να ξεχωρίσω κανένα και έτσι θα μου επιτρέψετε να μην τηρήσω αυτόν τον όρο.
Ευχαριστώ και πάλι τις φίλες μου για την τιμή.
Καλό βράδυ να έχετε.

**********

Μη ξεχνάτε να στέλνετε τις φωτογραφίες σας για το 2ο Διαγωνισμό ΄΄Φωτογραφίζειν΄΄ έως τις 15/10.
Κόντρα στους νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.
Περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ.



24 σχόλια:

  1. Γεια σου Μαρία μου,
    όμορφη η παρουσίαση των βραβείων σου! Εύχομαι να τα χάρηκες και να έχεις και να έρθουν και άλλα βραβεία! Πράγματι είναι μια ευχάριστη αλλαγή αυτά τα βραβεία και μαθαίνεις κάποια πράγματα για τους ανθρώπους που διαβάζεις! Ωραίες οι απαντήσεις σου! Εντωμεταξύ παρακολουθώ όταν έχω λίγο ελεύθερο χρόνο την Candy-Candy διότι ποτέ δεν το είχα δει.. ;)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να χαίρεσαι τα βραβεία σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συγχαρητήρια για τα βραβεία...να τα χαρείς...ωραίες οι απαντήσεις σου...όταν ήμουν μικρή έβλεπα την Κάντι-Κάντι , τώρα πια όχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φτιάξε γερά ράφια γιατί έπονται κι άλλα βραβεία! Ήταν να μη γίνει η αρχή.

    Οι μπάμιες (με κοτόπουλο) είναι η αδυναμία μου, τρελαίνομαι για γεμιστά.
    Το μόνο πρόβλημα είναι ό,τι δεν μπορώ ούτε να τα αγγίξω γιατί τα τελευταία χρόνια
    μου δημιουργούν σοβαρά προβλήματα.

    Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγινε η αρχή για το Πούλιτζερ... χαχαχα!!
      Καλό βράδυ φίλε μου.

      Διαγραφή
  5. Αφού διαφωνήσω με τον άντρα σου, γιατί το μόνο που ΔΕΝ σε διακρίνει είναι η φλυαρία (κρίνοντας απ' τις ευσύνοπτες απαντήσεις σου), θα συμφωνήσω μαζί σου στα φαγητά...
    Παρεμπιπτόντως, μπάμιες έφαγα ΚΑΙ σήμερα... Λατρεμένο φαγητό!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία, αλλά κυρίως για ό,τι είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις μπάμιες ή τις λατρεύεις ή τις μισείς. Είναι φαγητό των άκρων.
      Σ΄ευχαριστώ για όλα.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για τα βραβεία Μαρία μου!!! Λάτρεψα τη φωτογραφία που διάλεξες για τη ζωή!!!
    Είσαι κι εσύ των λαχανικών ε? :)
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εγώ, ως "ο πιο πιστός φίλος του σκύλου" και πάλι θα σε αγαπούσα!! Γλυκά φιλιά και καλό ξημέρωμα Μαράκι μου! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!!
      Φιλάκια καλό μου και πολλά ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  8. Λοιπόν... Χάρηκα που γνώρισα κι άλλα πραγματάκια για σένα Μαρία μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έλα τώρα, ο κόσμος λέει τα γεμιστά (ναι) και το παστίτσιο,άκου οι μπάμιες..Ωραίες απαντήσεις πάντως, το νερό..αυτό μου άρεσε περισσότερο.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ομορφες και ζουμερές απαντήσεις Μαρία μου . Να τα χαίρεσαι και να είσαι αγαπητή με η χωρίς βραβεία!!
    Φωτογραφία για τον διαγωνισμό , έχω προσπαθήσει δύο φορές , αλλά δεν μπορώ!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι εννοείς προσπάθησες; Δεν την έλαβα;
      Φιλάκια και ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Μαρία μου!! Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!! Λατρεμένη Candy Candy!! Τις χάρηκα πολύ τις απαντήσεις σου!! Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. και εις ανώτερα

    και κρατικό βραβείο...!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα