Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2013

Η λίμνη ("ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ")

Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσω ότι μόλις έλαβα το δεύτερο βραβείο στο παιχνίδι των ιστοριών της Φλώρας "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ".


Είμαι πολύ χαρούμενη που αγαπήσατε την ιστορία μου και ευχαριστώ πολύ όλους σας. Ευχαριστώ και την Φλώρα που μου έδωσε αυτήν την ευκαιρία.

Να σας πω λοιπόν την ιστορία πίσω από την ιστορία.

Πριν καιρό είχα μάθει για μια λίμνη που υπάρχει κοντά στο χωριό Άγιο Πνεύμα Σερρών. Και αποφασίσαμε να την επισκεφτούμε. Ο δρόμος ήταν πολύ άσχημος, πάρα πολλές πέτρες και κάναμε αρκετή ώρα για να φτάσουμε. Η αλήθεια είναι ότι ταλαιπωρηθήκαμε αρκετά, όχι τόσο από την απόσταση αλλά από τον δρόμο.
Είχε αρχίσει να σουρουπώνει όταν φτάσαμε και αυτό που αντικρίσαμε ήταν υπέροχο. 
Η Λίμνη χωμένη ανάμεσα σε δυο λόφους, βουβή και υπομονετική πότιζε τις αγελάδες και τα μποστάνια.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν η απόλυτη ησυχία. Δεν ακούγονταν ούτε το θρόισμα των φύλλων. Την προηγούμενη μέρα είχαμε πάει στη θάλασσα και σκέφτηκα πόσο αδικημένη κάθετε εδώ μόνη της η λίμνη και κανείς δεν την ξέρει. Αλλά μετά σκέφτηκα ότι έτσι είναι τα μοναδικά πράγματα. Μοναχικά και σπάνια.
Και έτσι έγραψα την παρακάτω ιστορία για την λίμνη της φωτογραφίας.


Οι λέξεις που έπρεπε να χρησιμοποιηθούν είναι αυτές με το κόκκινο χρώμα.

Μια φορά πριν χρόνια, ένας Άνθρωπος έφτιαξε μια Λίμνη. Μακριά από την πόλη. Ανάμεσα σε δύο λόφους. Ήθελε να συγκεντρώνει το νερό της βροχής για να ποτίζει τις αγελάδες του. Η Λίμνη ήταν πολύ όμορφή, αλλά πάντα στενοχωρημένη. Στεκόταν εκεί, ανάμεσα τις φυλλωσιές των δέντρων βουβή και αμίλητη, με αφοσίωση στη δουλειά της.
Το Καλάμι την ρώτησε.
-Τι έχεις Λίμνη και είσαι θλιμμένη;
-Θέλω να γίνω Θάλασσα, του αποκρίθηκε. Δεν μπορώ απλά να στέκομαι εδώ, αποξενωμένη και έρημη και απλά να ποτίζω τα ζώα. Θέλω να ικανοποιώ τους ανθρώπους. Τόσο όμορφη που είμαι και δε με βλέπει κανείς. Κανείς δεν παίζει στα νερά μου, κανείς δε με χαίρεται. Δες η Θάλασσα πόσο τυχερή είναι. Έχει όλο τον κόσμο δικό της.
Με αυτά τα λόγια ξαναέπεσε στην μελαγχολία της.
Ένα ξημέρωμα όμως κάτι άλλαξε. Ένα ζευγάρι φάνηκε στις όχθες της. Με ένα άσπρο πουκάμισο αυτός και με ένα λευκό φόρεμα αυτή. Σαν θεοί και οι δυο, έβγαλαν τα ρούχα τους και έπεσαν στα νερά της.
Και τότε η Λίμνη ένιωσε κάτι πρωτόγνωρο. Ένιωσε την αγάπη τους, την καρδιά τους, την ηδονή τους. Και τα νερά της αγρίεψαν από τα σώματά τους, η σιωπή της έσπασε από την ανάσα τους, σαν τουφεκιά στον ήσυχο αέρα.
Ενώθηκαν στα νερά της, ένιωσαν ότι βρίσκονταν σε ένα τσουβάλι γεμάτο έρωτα, που τους προστάτευε και τους νοιαζόταν.
Όταν τελείωσαν ντύθηκαν και έφυγαν. Και άφησαν πίσω τις αισθήσεις τους, τα βλέμματά τους, τα φιλιά τους. Και την Λίμνη πάλι μόνη… αλλά…
-Καλάμι… δεν χρειάζεται να είμαι θάλασσα. Είμαι εδώ για τους λίγους. Γι΄ αυτούς που μπορούν να με φτάσουν. Που μπορούν να περπατήσουν, να σκαρφαλώσουν. Είμαι εδώ γι΄ αυτούς που μπορούν να με εκτιμήσουν. Να καταλάβουν την σιωπή μου.
Από τότε ανά διαστήματα συντρόφευσε πολλούς ανθρώπους και ένιωσε πολλά έντονα συναισθήματα. Ένωσε ζευγάρια, σκούπισε δάκρυα μοναχικών, έπαιξε με παιδιά, γέλασε με φίλους.
Και έτσι η Λίμνη ξανά δεν στεναχωρήθηκε. Γιατί είχε βρει τον σκοπό της.

Ευχαριστώ και πάλι όλους όσους με ψήφισαν.
Σας φιλώ.

33 σχόλια:

  1. Ε, πως να μην αρέσει η ιστορία σου!Στο τέλος Μαρία είχες δεν είχες με συγκίνησες!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου και πάντα επιτυχίες και στη ζωή σου!
    Καλό σου βράδυ και να ΄σαι καλά!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που με αφορμή την ιστορία και τον διαγωνισμό,ανακάλυψα τον ιστότοπο σας!
    Καλώς σας βρήκα και σας εύχομαι καλό βράδυ να έχετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έτσι εξηγείται λοιπόν!! Μου άρεσαν πάρα πολύ τα νοήματα της ιστορίας σου και αμέσως την ξεχώρισα.. Συγχαρητήρια και πάλι!! Καλό βράδυ και να έχεις μία υπέροχη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Κατερίνα. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια! Η ιστορία σου μου άρεσε πάρα πολύ, γιατί ήταν σαν παραμύθι και επειδή λατρεύω τα παραμύθια έβαλα 3 στη συμμετοχή σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι όμορφες συμπτώσεις....την ξεχώρισα και την ψήφισα (3 βαθμούς) αυτή την ιστορία χωρίς να ξέρω φυσικά σε ποιο μπλόγκ ανήκει....μόλις χθες γνώρισα το μπλοκ σου και μόλις χθες βγήκαν τα αποτελέσματα της Φλώρας και βλέπω ότι η ιστορια αυτή ανήκει στο μπλοκ σου :))
    μου άρεσε πολύ η ιστορία σου...συγκινητική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία. Πολύ χαίρομαι που βρεθήκαμε!
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  6. Μαρία μου τέτοια μαργαριταράκια σαν τη δική σου λίμνη
    ομορφαίνουν το τοπίο του παιχνιδιού μας.
    Καλή συνέχεια να έχουμε
    και πάλι θερμά συγχαρητήρια.
    Φιλάκια επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω πια; Κοκκινίζω...
      Εγώ σε ευχαριστώ για την ευκαιρία που μας δίνεις να δημιουργήσουμε.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  7. θερμα συγχαρητηρια Μαρια μου , εισαι αξιολατρευτη παραμυθου με μαγεψες καλως σε βρηκα συνεχισε να γραφεις !!!!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανεμορφο...!!!
    Και η λιμνη ''''''''''''Πανεμορφωτερη...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια!!!!
    Μου άρεσε η ιστορία σου, αλλά τρελάθηκα με τη φωτογραφία σου...πανέμορφη αυτή η λίμνη!!
    Πώς να μη σου γεννήσει τέτοια όμορφη ιστορία?
    Καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Μαρία μου.
      Και να φανταστείς η φωτογραφία δεν αποτυπώνει όλη την ομορφιά. Ήταν σχεδόν νύχτα όταν φτάσαμε και δεν μπόρεσα να βγάλω καλές φωτογραφίες. Αφού και αυτή την ξαάνοιξα για να φαίνεται.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  10. Μπράβο ρε συ...Τα συγχαρητήριά μου!!!
    Εύχομαι πάντα τέτοιες ομορφιές! :)

    Φιλάκια.
    Vicious.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. γεια σου! συγχαρητηρια και απο εμενα! παντα επιτυχιες ευχομαι!!!!

    καλη εβδομαδα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς σε βρίσκω, Μαρία!
    Η ιστορία σου ήταν υπέροχη, μου άρεσε πάρα πολύ. Η λίμνη από την οποία εμπνεύστηκες φαίνεται μαγευτική στη φωτογραφία.
    Πάντα επιτυχίες σου εύχομαι. Θα τα λέμε!
    Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχη έμπνευση, πανέμορφο μήνυμα, συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως τον καλο,παλιο μας φιλο..Ελα,αν θες κι απο μενα μια βολτα,φιλε...!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για τα λόγια σου και που με ψήφισες.
      Φιλάκια φίλε μου.

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα Μαρία μου!! Να σου κι εγώ πολλά μπράβο και συγχαρητήρια για την υπέροχη ιστορία σου!!! Καλές εμπνεύσεις σου εύχομαι και θα τα λέμε συχνά!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλώς ήρθες!
      Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  15. Μια θαυμάσια ιστορία ταιριάζει πάντα με μια θαυμάσια φωτογραφία κι όταν είναι και οι δυο δημιουργίες του ίδιου καλλιτέχνη, ε, τότε πια απογειώνονται! Θερμά συγχαρητήρια κι από μένα και γλυκά φιλιά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμάν βρε παιδί μου... κοκκινίζω.
      Σ΄ευχαριστώ πολύ.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα