Δευτέρα, 8 Απριλίου 2013

Πες μου ένα τραγούδι να αποκοιμηθώ.

Είμαι πολύ κουρασμένη. Ξεκίνησα και δεύτερη δουλειά, παράλληλα με το μαγαζί. Μου αρέσει εκεί, είμαι μες τη φύση. Άλλοι δεν έχουν καμία και γω έχω δυο. Νιώθω λίγο περίεργα για αυτό. 
Τώρα που ερχόμουν άκουγα στο αμάξι ένα τραγούδι. Δυνάμωσα την ένταση. Το ένιωσα. Και για λίγα λεπτά ξέχασα τα πάντα. Τη κούραση, την αφραγκία, την κρίση, την αδικία, όλα αυτά που με βαραίνουν. Έτσι είναι τα τραγούδια. Αν δεν το κάνουν αυτό δεν είναι τραγούδια, είναι ένα τίποτα.
Μου αρέσει αυτή η εκτέλεση. Δεν βρήκα άλλο βίντεο εκτός από αυτό. Δεν είχα και κουράγιο να ψάξω.

Όποιος πόνεσε μέσα στη ζωή
όποιος έκλαψε σαν μικρό παιδί
τώρα τίποτα πια δε σου ζητά
μόνο στ' όνειρο θα σ' αναζητά

Άσπρο περιστέρι μεσ' τη συννεφιά
μου 'δωσες το χέρι να 'χω συντροφιά
άσπρο περιστέρι μαύρο μου φτερό
κάθε καλοκαίρι θα σε καρτερώ

Όταν σήκωσα το βαρύ σταυρό
μου παράγγειλες να 'ρθω να σε βρω
κι όταν δάκρυσα σαν την Παναγιά
ήταν άνοιξη και Πρωτομαγιά

Άσπρο περιστέρι μεσ' τη συννεφιά
μου 'δωσες το χέρι να 'χω συντροφιά
άσπρο περιστέρι μαύρο μου φτερό
κάθε καλοκαίρι θα σε καρτερώ


Ελπίζω να τα καταφέρω, ελπίζω να αντέξω. Θα προσπαθήσω να μη με χάσετε. Αγαπώ τόσο πολύ το μπλόγκιν. Είναι η ψυχοθεραπεία μου, είναι η ηρεμία μου, είμαι εγώ.
Καληνύχτα/Καλημέρα άγνωστοι και γνωστοί μου φίλοι.

27 σχόλια:

  1. Υπέροχο τραγούδι!!!
    Και προσπάθησε να μη χαθείς γιατί είσαι ξεχωριστή παρουσία εδώ...φιλί μεγάλο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είπα κι εγώ... πού εξαφανίστηκε!!
    Εντάξει, αν είναι για δουλειά, τότε εντάξει.
    Και μάλιστα 2η δουλειά βρε θηρίο;; Μη σε ακούσουν και σε ματιάσουν!

    Σίγουρα θα 'ναι κάπως κουραστικό αυτό, αλλά ταυτόχρονα και πολύ δημιουργικό.
    Και μάλιστα εκεί που σου αρέσει: στη φύση.

    Όταν έχεις χρόνο, μην ξεχνάς να γράφεις καμιά ιστοριούλα!
    Μη σε ψάχνουμε κι εσένα, όπως κάναμε με τον "Άνθρωπο"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε δεν θα με χάσετε. Πάντα θα περνάω. Απλά μπορεί να μην σχολιάζω.
      Κάθε αρχή και δύσκολή.
      Καλημέρα αρχηγέ.

      Διαγραφή
  3. Πολύ καλή μουσική επιλογή και θεωρώ πως ακόμη και αν έβρισκες άλλο βίντεο, έκανες καλά που έβαλες το συγκεκριμένο. Συμβολίζει το πάθος, το λάθος που έγινε, τον έρωτα που ήρθε.

    Κάνε κανα αστείο να εξαφανιστείς. Τόσα λαγωνικά-φίλοι μαζεμένοι εδώ πέρα θα σε ξετρυπώσουμε αμέσως.
    Καλημέρα και καλές δουλειές...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά έψαχνα ένα άλλο βίντεο αλλά είχε διαγραφεί. Και αυτό ωραίο είναι και η σειρά καλή, αν και δεν την είχα πολύδει.
      Καλημέρα και σ΄ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  4. Μαρια..Μην τους ακους..Απο αγαπη το λενε...
    Εσυ "κοψε" λιγο..Μεχρι να βρεις τις ισορροπιες σου..Και μετα..Παλι εδω ειμαστε...Μην ζοριζεσαι..Γιατι θα διακοψεις, πιο πολυ...!!
    Για την κουραση..Μην φοβασαι..Θα ισορροπησει το σωμα..Σε δυο βδομαδες θα εισαι ενταξει...
    Μιλαω εξ ιδιας πειρας...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν καλοκαιριάσει θα είμαστε πιο χαλαρά. Τώρα αρχή είναι.
      Καλημέρα μάστορα και σ΄ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  5. Μαρία μου,

    Μην πιεστείς για τίποτα. Κάνε ό,τι μπορείς, όπως μπορείς, με τους χρόνους σου.
    Εμείς εδώ είμαστε κι αφού για 'σένα το μπλογκ σου είναι η ανάπαυλα κι η ηρεμία σου, κάποια στιγμή που θα την αποζητήσεις, εδώ θα είσαι.
    Άλλωστε, όπως λες, το μπλογκ σου είσαι εσύ! Ε, δεν χάνεται από τον εαυτό του, κανείς!... ツ

    Φιλιά πολλά και να είσαι καλά με ό,τι και σε ό,τι κάνεις!
    ✽~✽~✽

    ΥΓ. Από τα τραγούδια με τα οποία, είτε "φεύγω" είτε βουρκώνω, η επιλογή σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ για την στήριξη Ιωάννα.
      Φιλάκια και καλημέρα.

      Διαγραφή
  6. Μαράκι μου, καλή δύναμη με την καινούρια δουλειά. Είμαι σίγουρος ότι τόσο θετικό πλάσμα που είσαι, θα βρεις χίλιους λόγους και τρόπους να την κάνεις μ' ευχαριστηση και με αγάπη, όπως όλα όσα κάνεις. Ειδικά μιας και είναι και κοντά στη φύση!!! Σουπερζήτω!
    Τώρα να σου πω εγώ ο απολωλώς να μην εξαφανιστείς... φοβάμαι ότι όλοι σας θα με φασκελώνετε με χέρια και με πόδια... επομένως το βουλώνω...
    Μάκια μπόλικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μη λες, που έφυγες και μας άφησες.
      Σ΄ευχαριστώ καλό μου για τις ευχές.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  7. Ότι κάνουμε από επιλογή, δεν μπορεί να μας καταπιέζει κιόλας! Δεν είναι υποχρεωτικό το blogging, ούτε καν το κάθε πότε θα γράφεις. Οπότε, χαλλαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και δεν πιέζει. Θα το κάνω ακόμα και αν κουτουλάω από την νύστα. Είναι τόσο αναζωογονητικό.
      Φιλάκια Κερασιά μου.

      Διαγραφή
  8. τα τραγουδια λενε τα παντα την αληθεια
    και δε μας εγκαταλειπουν ποτε
    σε οποια ενταση και σε οποια φαση
    το μολογκινγ ειναι ψυχοθεραπεια ναι , γιαυτο και εγω βγαζω τα εσωψυχα μου οαντα χωρις ντροπη
    θα τα καταφερεις και θ αντεξεις
    αμα σοιυ γραψω εγω τι εχω περασει 4 χρονα τωρα θα γελας και κλαις
    μπορω να σε βρω στο φατσοβιβλιο?
    οτι χρειαστεις πες μου
    το τραγουδι αγαπημενο
    μου θυμιζει ενα καλοκαιρι , 15 χρονω με την παιδικη μου φιλη γιωτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτά τα τραγούδια...ευτυχώς που υπάρχουν.
      Σου έστειλα μέιλ για το facebook.
      Φιλάκια φίλε μου.

      Διαγραφή
  9. Καλό κουράγιο σου εύχομαι και όλα θα πάνε καλά!

    Καλό απόγευμα και καλή ξεκούραση να έχεις! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχο τραγούδι...
    Εσύ να προσέχεις τον εαυτό σου και να μην κουράζεσαι πολύ.
    Είναι όμως ευλογία να έχεις δουλειά, πόσο μάλλον αν έχεις δύο.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα πλέον όχι μόνο ευλογία είναι, αλλά και σπάνιο.
      Φιλάκια Φλώρα.

      Διαγραφή
  11. Αχ! Μαράκι μου καλό... Εμένα αυτό το τραγούδι μού θυμίζει ξενιτιά και το είχα αφιερώσει μια φορά στο ένα ξενάκι της οικογένειας μας...
    Άκου κι αυτήν:
    http://www.youtube.com/watch?v=YQJI57tSdxA

    ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑ...................

    ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!! ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι δεν μου λέει κάτι για την ξενιτιά. Πιο πολύ προς το ερωτικοκοινωνικό μου πάει.
      Φιλάκια φιλενάδα μου γλυκιά.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το.."κάθε καλοκαίρι θα σε καρτερώ" με παρασύρει προς την..ξενιτιά!
      Αντέχεις βρε; Με τη δεύτερη δουλειά λέω. Καλή δύναμη και καλή ξεκούραση, όσο προλαβαίνεις! Φιλάκια! Καληνύχτα!:)))
      (Το ερωτικοκοινωνικό, πως συναντιούνται; πρακτικώς εννοώ! Χαχα!)

      Διαγραφή
  12. Κάποτε Μαρία όταν λέγαμε για δουλειά το μυαλό μας πήγαινε στα χρήματα.Σήμερα φτάσαμε να λέμε να δουλεύουμε και να πληρωνόμαστε(όσα πληρωνόμαστε).Ελπίζω να ΄σαι σ΄ αυτήν την κατηγορία, γιατί η άλλη παραπέμπει στους είλωτες.
    Κατά τ΄ άλλα όποτε κι όπως μπορείς... θέλει ρέγουλο, έμπνευση και χρόνο αυτή η προσπάθεια.Δεν είμαστε ρομπότ.
    Το βίντεο που διάλεξες, τραγουδάρα!!!Έχει αυτή η ριμάδα ελληνική μουσική διαμάντια... το ΄να καλύτερο απ΄ το άλλο.Όρεξη να ψάχνεις και ν΄ ακούς!
    Καλό σου βράδυ και καλή ξεκούραση!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δουλειά σε γλιτώνει από πολλά, πέρα από το βιοποριστικό του θέματος. Να απασχολούμε το μυαλό μας γιατί θα τρελαθούμε.
      Φιλιά φίλε μου.

      Διαγραφή
  13. Κοριτσάκι μου,
    το καλύτερο σου εύχομαι...και μη σε νοιαζει εμεις εδώ θα είμαστε να περιμένουμε!

    Φιλάκια και κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ και σένα και όλους για την στήριξη και για τα καλά σας λόγια.
      Τι να πω; Συγκινήθηκα.
      Φιλιά Πασπαρτού μου.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα