Πέμπτη, 25 Απριλίου 2013

Της ζωής μου το τρένο.

(το έγραψα χθες σε ένα χαρτάκι λίγο πριν τελειώσω από τη δουλειά.)

Απόψε το φεγγάρι εδώ είναι πανέμορφο. 
Γεμάτο και έντονο. 
Κρίμα που δεν μπορώ να το φωτογραφίσω για να σας το δείξω. 
Ο κόσμος έφυγε. Πόσο αλλάζει ο χώρος χωρίς ανθρώπους. 
Γίνετε πιο άγριος, πιο φυσικός. 
Μόνο τα πεύκα ακούω. 
Μόλις σβήσω τα φώτα νιώθω τα πάντα. 
Τον παραμικρό θόρυβο. 
Το χώμα, το χορτάρι, τα ξύλα, το νερό, τα ζώα. 
Και ούτε ένα ίχνος της πόλης. Φαίνονται τα φώτα της μόνο. Μακρυά όμως. 
Αγριεύομαι λιγάκι. 
Κλείνω βιαστικά και φεύγω. 
Περπατώντας θέλω να απαντήσω στο ερώτημα της ημέρας, στο θέμα που συζητούσαμε πριν.
''Όλα έχουν μια τιμή;'' 
Μπορείς να αγοράσεις τα πάντα, όμως κάποια από αυτά δεν θα μπορέσεις να τα έχεις ποτέ πραγματικά.
Κανείς δεν μπορεί να αγοράσει την μυρωδιά της γης, την ησυχία της νύχτας. Κανείς δεν μπορεί να αγοράσει την αγάπη. Κανείς δεν μπορεί να αγοράζει τη ζωή.
Οδηγώ κατευθυνόμενη προς τον πολιτισμό. 
Έχω 5 λεπτά ευκαιρία να νοσταλγήσω, να χαθώ στην νύχτα, στην ερημιά, στο σκοτάδι. 
Να σκεφτώ αυτό που μου λείπει πιο πολύ, αυτό το ολότελα δικό μου που δεν το έχω, αυτό που με κάνει καμιά φορά και χαμογελώ χωρίς λόγο. 
Να σκεφτώ αν θα αλλάξω κατεύθυνση, αν πάω σωστά, αν αγαπώ λάθος πράγματα. 
Ξέρεις όμως κάτι; 
Όσο και να φύγω μακρυά, αυτό που αγαπώ πραγματικά θα είναι πάντα μέσα μου. Ολοζώντανο και ακμαίο. Άφθαρτο και αιώνιο. Στης ζωής μου το τρένο υπάρχουν όλα όσα θέλω.
''Ακόμα και αν φύγεις για το γύρο του κόσμου,
θα 'σαι πάντα δικός μου,
θα 'μαστε πάντα μαζί.''
Τώρα πια το ξέρω και δεν νιώθω να μου λείπει τίποτα. 


12 σχόλια:

  1. Κάποια πράγματα(ευτυχώς)δεν έχουν τιμή.
    Η ανατολή, το ηλιοβασίλεμα, η θάλασσα...οι αληθινή φιλία, η αγάπη....
    Το χαμόγελο ενός παιδιού....
    Πολλά πολλά φιλάκια Μαρία μου:))

    ΥΓ. Υπέροχη Αρλέτα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τόσο η Αρλέτα όσο κι εσύ... με έκανες να νοσταλγήσω τέτοιες στιγμές... απλές αλλά γεμάτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ποσο μου λειπει.....

    Γυριζω ολη τη "μερα σε 80 κοσμους"
    και νιωθω το ιδιο χαοτικα...

    Φιλακια ,ματια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο γεμάτη που δεν αντέχετε.
      Καληνύχτα.

      Διαγραφή
  4. Δεν ξέρω αν έχουν όλα μια τιμή!
    Έχουν σίγουρα ένα τίμημα!
    Καλώς σε βρίσκω!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όπως το γράφεις ... κανένας δεν μπορεί να αγοράσει την μυρωδιά της γης, την ησυχία της νύχτας, την αγάπη ... ούτε τα μικρά απλά πράγματα που γεμίζουν τις ζωές μας όμως όπως το λέει και η Love addict όλα έχουν το τίμημά τους. Τίποτα Μαράκι μου δεν μας χαρίζεται !

    Φιλιά κοριτσάκι μου
    να έχεις μια όμορφη μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μας χαρίζονταν τα πάντα, τίποτα δεν θα είχε αξία.
      Καληνύχτα.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  6. Μαράκι μου έχεις γράψει καταπληκτικά τις σκέψεις σου!
    Μα πόσο ωραία τα έχεις φιλοσοφήσει..
    Σε φιλώ γλυκά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα