Σάββατο, 16 Μαρτίου 2013

Πονάω και λυπάμαι.


Πονάω και λυπάμαι τους ανθρώπους.

Πονάω τους ανθρώπους που έχασαν το σπίτι τους και λυπάμαι αυτούς που τους το πήραν.
Πονάω τους ανθρώπους που γεννήθηκαν φτωχοί και λυπάμαι αυτούς που γεννήθηκαν πλούσιοι.
Πονάω τον άνθρωπο ξενιτεύεται και ταξιδεύει στην άλλη άκρη της γης και λυπάμαι αυτόν που τον διώχνει και τον πολέμα.
Πονάω αυτούς που σέβονται την διαφορετικότητα των ανθρώπων και λυπάμαι αυτούς που την φοβούνται.
Πονάω αυτόν που μοιράζεται και λυπάμαι αυτόν που τα θέλει όλα δικά του.
Πονάω τον ταπεινό πιστό της αγάπης και λυπάμαι τον πιστό της εκκλησίας.
Πονάω αυτούς που γελάστηκαν και λυπάμαι αυτούς που γελιούνται εις γνώση τους.
Πονάω αυτούς δεν γνωρίζουν σύνορα και λυπάμαι αυτούς που τα φτιάχνουν.
Πονάω αυτούς που ζουν για την πατρίδα τους και λυπάμαι αυτούς που πεθαίνουν για αυτήν.
Πονάω αυτούς που έχασαν τη θέση τους και λυπάμαι αυτούς που τους την πήραν.
Πονάω αυτούς που ονειρεύονται και λυπάμαι αυτούς που έπαψαν.
Πονάω αυτούς που θέλουν να αγαπούν και λυπάμαι αυτούς που θέλουν να μισούν.

Πονάω τους ανθρώπους που ένιωσαν την αδικία, που πείνασε το παιδί τους, που βρήκαν πόρτες κλειστές, που έχασαν τα πάντα, αλλά όχι την ανθρωπιά τους. 
Λυπάμαι αυτούς που αδίκησαν, που δεν πείνασε το παιδί τους επειδή πείνασε κάποιο άλλο, που άνοιξαν τις πόρτες τους σε κακούς ανθρώπους, που έχασαν τα πάντα, αλλά και την ανθρωπιά τους.

Πονάω καμιά φορά που είμαι έτσι. 
Που δεν κλέβω, που γεννήθηκα φτωχιά, που θα ξενιτευτώ, που μοιράζομαι, που έχασα την θέση μου, που ονειρεύομαι, που δεν θέλω μισώ, που θέλω αγαπώ... 
Είμαι έτσι γιατί δεν μπορώ να είμαι αλλιώς. Δεν το κάνω από φιλανθρωπία, είμαι φιλάνθρωπος.

Πονάω για μένα, αλλά τουλάχιστον δεν με λυπάμαι.

Έχω ένα όνειρο ότι μια ημέρα αυτό το έθνος θα ξεσηκωθεί και θα ζήσει το αληθινό νόημα της πεποίθησής του: «Θεωρούμε αυτές τις αλήθειες αυταπόδεικτες: ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν δημιουργηθεί ίσοι.». 
Μάρτιν Λούθερ Κινγκ



*******
Καλό τριήμερο να περάσετε. Με όσους αγαπάτε. Εγώ θα δώσω στο εαυτό μου ολιγοήμερη άδεια. Να ξεκουραστώ.
Σας φιλώ και σας ευχαριστώ για όλα.
Καλή δύναμη.

22 σχόλια:

  1. Συμπάσχω...
    Όποιος δεν πονάει για όλα αυτά,δεν μπορεί να λέγεται άνθρωπος!!
    Φιλιά Μαράκι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να περάσεις καλά, Μαρία μου, και προσπάθησε να μην τα σκέφτεσαι όλα αυτά για λίγο. Δεν είναι εύκολο, αλλά το έχουμε ανάγκη πότε πότε.
    Κοίτα να χαρείς την άνοιξη και τη συντροφικότητα. Να γεμίσεις τις μπαταρίες σου.
    Καλή σου νύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό λέω να κάνω. Όσο μπορέσω.
      Καλά να περάσετε.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Να περάσεις όμορφα κορίτσι μου!
    Μόνο αυτό γιατί σήμερα ένας γέρος μου είπε το εξής....

    "Μην κάνεις διαχωρισμό σε ξένους και Έλληνες, μα σε κακούς και καλούς...όλες οι ράτσες έχουν και από τα δύο φρούτα!"

    Οπότε οι καλοί πονάνε.... πάνω στις πλάτες μας γίνονται όλα!!!

    Φιλιά κορίτσι μου και επιστροφή με χαμόγελα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ φίλη μου. Και συ καλά να περάσεις σήμερα.

      Διαγραφή
  4. Καλή αποτοξίνωση, για όλα τα άλλα έχεις καιρό...
    Δυστυχώς κι όταν επιστρέψεις από το διάλλειμα, θα τα βρεις όλα εδώ...
    Φιλάκια και καλά να περάσεις καλό μου!
    Α! Με γεια η ανανέωση σελίδας!
    Πολύ λαμπερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου να είσαι καλά και να περάσεις ακόμα καλύτερα όπου κι αν πας!
    όλοι πονάμε και λυπόμαστε για όσα ήρθαν στην ζωή μας χωρίς να τα επιλέξουμε, μα θα τα καταφέρουμε ... μόνο αυτή την επιλογή έχουμε, να τα καταφέρουμε.

    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Levina μου. Καλά να περάσεις.

      Διαγραφή
  6. Καλο τριημερο,και καλο διαλειμμα, για μια απο τις καλυτερες φιλες...!!
    Παντα να εισαι και να περνας καλα...!!!
    Να πεταξεις αετο...
    Και να πιεις κι ενα ποτηρακι για μενα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτηράκι; Χαχαχα!! Του έδωσα και κατάλαβε χθες... θα συνεχίσουμε και σήμερα...

      Καλά να περάσεις φίλε μου.

      Διαγραφή
  7. Συμφωνώ σε πολλά..
    Καλά να είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή ξεκούραση και καλή Σαρακοστή, όπως θέλει το έθιμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως θέλει το έθιμο. Όχι όμως όλα σήμερα. Μόνο φασολάδα θα φάμε. Χαρταετό δεν έχει. Βρέχει.

      Καλά να περάσεις.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  9. Μαρία μου, σε καταλαβαίνω..και εγώ κάπως έτσι είμαι..

    Σου εύχομαι να ξεκουραστείς και να είσαι καλά! Χρειάζεται και μια μικρή άδεια για να γεμίζουμε τις μπαταρίες μας!

    Πολλά φιλάκια σου στέλνω! Σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις γεμίζω. Θα συνεχίσω και σήμερα. Τι ωραία είναι να μην κάνεις τίποτα, αφού έχεις κάνει πολλά.

      Καλά Κούλουμα.

      Διαγραφή
  10. Καλη ξεκουραση Μαρακι παρε δυναμεις γιατι οι αγωνες ειναι μπροστα μας!Σε φιλω! ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγωνιστικούς χαιρετισμούς Βάσω.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  11. Δε μπορώ να μην περάσω και να μη σου ευχηθώ καλή μου φίλη!
    Συμπάσχω κι εξοργίζομαι μ΄ όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας και πιο χειρότερα που δεν κάνουμε τίποτα για να τ΄ αλλάξουμε(και βάζω και τον εαυτό μου μέσα)!
    Γι΄ αυτό κοίτα να ξεκουραστείς όσο μπορείς, για να ΄χεις δύναμη να ξαναπετάξεις τον χαρταετό σου!Να ΄σαι πάντα καλά!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει χαρταετό. Βρέχει. Έχω τσακίσει τον χαλβά όμως. Τα τηρώ τα έθιμα. Ειδικά της μάσας.

      Σε φιλώ.
      Καλά να περάσετε.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα