Τετάρτη, 6 Φεβρουαρίου 2013

Βλακείες...

Έχω κάτι βλακείες να σας πω. Τις βρήκα στο ιντερνέτ (...που αλλού θα τις έβρισκα θα μου πείτε).

Ξεκινώ, προσδεθείτε...

Πρωί πρωί έχασα 800 θερμίδες….αγόρασα μπουγάτσα με κρέμα και την ξέχασα στο λεωφορείο.

Έχω μια υπόνοια πως αυτοί που το κάνουν στις τσόντες δεν αγαπιούνται πραγματικά.

Ζω για τη στιγμή που θα βγει CSI Athens και θα δείχνει τους μπάτσους να κάθονται όλη μέρα στα Έβερεστ και να ξύνουν τα αρχίδια τους.

Ώρες-ώρες σκέφτομαι ότι το μικρό δαχτυλάκι του ποδιού υπάρχει μόνο για να το κοπανάμε σε έπιπλα.

Να κοπεί το χέρι από αυτούς που παραγγέλνουν καφέ, και τρώνε τα πατατάκια από εμάς που παραγγέλνουμε μπύρα.

Θα έχανα κιλά,αλλά δε μ αρέσει να χάνω.

Αυτό που στο κρεβάτι αν κλείσεις λίγο τα μάτια σου από 8:00 πάει 10:30,και στη δουλειά αν κάνεις το ίδιο από 9:35 πάει 9:36, μεγάλη μαλακία.

Ξυπνάω και τι να δω; Είμαι ήδη δύο ώρες στη δουλειά.

Πας κουζίνα για νερό. Ε, θα φας κι ένα μελομακάρονο, μην το πιεις ξεροσφύρι.

Aνακάλυψαν λέει νερό και πάγο στον πλανήτη Ερμή. Ουίσκι και φιστίκια θα χρειαστεί να πάρουμε μόνο.

Είμαι στο ταξί και μπαίνει μια ασκημούλα.
– Ψυχικό;
– Δεν κάνω μάνα μου.

Νομίζεις ότι ξέρεις τον άλλον και ξαφνικά σου λέει ότι δεν τρώει φέτα.

Η μάνα μου έχει κάτι τάπερ που σφραγίζουν καλύτερα από αιγυπτιακές σαρκοφάγους.

Έχουν παγώσει τα δάχτυλά μου στο πληκτρολόγιο. Θα με βρουν κοκαλωμένη στο λάπτοπ και θα γίνω το κοριτσάκι με τα πλήκτρα.

Ήρθε μια καινούρια στην πολυκατοικία και θέλει να ανάψει καλοριφέρ.
Μαζεύουμε υπογραφές να τη διώξουμε.

Σήμερα τρόμαξα κάτι περιστέρια και χέστηκαν πάνω μου.

Όταν δεν είμαι καλά, θέλω να με κοιτάξει κάποιος στα μάτια, να με πάρει αγκαλιά και να μου πει, ΑΥΡΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ.


25 ευρώ η είσοδος στα νοσοκομεία. Με ποτό ή χωρίς;

Αυτή η πουστιά της δασκάλας που έλεγε “πες μου γιατί γελάς να γελάσω κι εγώ” και μετά δεν γέλαγε και σε έβαζε και τιμωρία…

Ξέρει μήπως κανείς το site της εκκλησίας που θέλω να κατεβάσω κάτι καντήλια;

Mειώθηκαν οι φωτιές φέτος. Δεν έχει ο κόσμος λεφτά να χτίσει..

Κάθε φορά που θες να “χτυπήσεις ξύλο”, διαπιστώνεις ότι ο κόσμος είναι φτιαγμένος από αλουμίνιο ή πλαστικό.

Να είσαι Άραβας, να έχεις τόσο πετρέλαιο και να μην έχεις κρύο να το κάψεις!

Όταν γεννιέται ο Χριστός, τι σφάζουμε; Γαλοπούλες. Όταν πεθαίνει ο Χριστός τι σφάζουμε; Αρνιά. Τι βύσμα είχαν οι κότες, ρε φίλε;


Γελάσαμε πάλι... μπα σε καλό μας...
Καληνύχτα.

14 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ξέρεις γιατί γράφω βλακείες ε;

      ''Έχω μια λέξη για να πω, μα είναι το στόμα μου κλειστό και την κρατάω μέσα μου να μεγαλώνει.''
      έτσι λέει ο στιχουργός...

      Δεν μου βγαίνει τίποτα. Εξού και οι ελαφρές αναρτήσεις. Θα σας τα πω όλα μαζί.

      Διαγραφή
  2. Χαχαχα, πιο πολύ μου άρεσε αυτό με το πετρέλαιο! Χαχαχα, πραγματική αδικία της φύσης!

    Με γεια το νιού λουκ!

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό!!! Μια χαραμάδα ευθυμίας μέσα στη μαυρίλα μας.
    Καλό βράδυ.
    ΥΓ. Μια καλή ζεστή μπουγάτσα με κρέμα άχνη και κανέλα είναι ερωτισμός. Δεν ξεχνιούνται εύκολα!
    Δεν ξέρω το είδος της εστίασης που ασχολείσαι, άλλα με την κρέμα χτύπησες ευαίσθητες χορδές.
    Και πάλι καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω μπουγατσατζίδικο, εστιατόριο έχω. Αλλά αν θες σου στέλνω μια σερραϊκή μπουγατσούλα, αλλά κοίτα μην την ξεχάσεις στο λεωφορείο...
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  4. Ρε πολύ γέλασα!!!!!!
    Χαχαχα!
    Φιλάκια, καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και σε σένα. Όλοι πρωινοί σήμερα.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Και γω... πέθανα όταν το διάβασα.
      Φιλιά πολλά καλό μου.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα