Δευτέρα, 25 Φεβρουαρίου 2013

Έντεκα Αλχημείες.

Σας άφησα λιγάκι. Είχα λίγο τρέξιμο αυτές τις μέρες.
Μετά από πρόσκληση από τον Άσωτο και την Ιωάννα (Ayten Aydan) να παίξω και εγώ το 11.
Καταρχάς να τους ευχαριστήσω που με τίμησαν. Η Ιωάννα μου έδωσε και το παρακάτω βραβείο, που είναι το παρθενικό μου.



Αυτό που πρέπει να κάνω λοιπόν είναι να πω 11 πράγματα για μένα και να δώσω αυτό το βραβείο σε άλλους έντεκα μπλόγκερς, οι οποίοι θα κάνουν το ίδιο.

Μμμμ... τι να πω για μένα; Καλύτερα να μιλήσει κάποιος άλλος.
Ζήτησα από έναν μπλόγκερ και χρόνια φίλο να πει 11 πράγματα για μένα, τον Αλχημιστή.
Και να τι μου έστειλε:

  1. Ανυπόμονη: Ο χρόνος και η Μαρία καμιά φορά δεν τα πάνε καλά. Ειδικά όταν ξέρει ότι κάτι την περιμένει. (Πάντα...)
  2. Τραγούδια: ''Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια'' είναι ο τίτλος του blog της και αυτό τα λέει όλα. Κάθε τραγούδι και μια ιστορία.
  3. Romantique: Γιατί δεν μεγάλωσε ποτέ... (Γιατί, μεγάλη είμαι;;;)
  4. Master Chef: Γυναίκα για σπίτι για να σε κάνει να γλείφεις τα δάχτυλά σου με τα μαγειρέματα της. (Δεν τον γλυτώνεις τον πατσά...)
  5. Οδήγηση: Φήμες λένε ότι είναι μεγάλο ντραιβέρι. Καλού κακού πάντως βάλτε ζωνούλα. Σώζει ζωές. (Γιατί ρε, μια χαρά δεν σε κυκλοφορώ;;;)
  6. Ανασφαλής: Άνευ σχολίου. Είναι γυναίκα, αυτό τα εξηγεί όλα.
  7. Ταξιδιάρα: Η μόνη γαλλική λέξη που γνωρίζει είναι sac voyage. Για ευνοήτους λόγους.
  8. Μπορείς να στηριχτείς πάνω της. Είναι εκεί πάντα για τους φίλους της. Άτομο εμπιστοσύνης.
  9. Ρετσίνα: Ασχολίαστη η εκτίμηση της στο συγκεκριμένο ποτό... Αλλά είπαμε. Περί ο ορέξεως κολοκυθόπιτα. (Μάθαμε και την ρετσίνα ε;;)
  10. Surprize…Not!!! Η μόνη γυναίκα που δεν της αρέσουν οι εκπλήξεις... Άγνωστες αι βουλαί του κυρίου.
(Καλά δεν σχολιάζω ότι σου είπα να γράψεις 11 πράγματα και μου έγραψες 10. Είπες και μερικά καλά... ευτυχώς. Σε ευχαριστώ πάντως για όλα καλό μου.)

Με την σειρά μου να δώσω το βραβείο και να προσκαλέσω να μας πουν 11 πράγματα για τον εαυτό τους τους εξής:

κ.κ.
Joan Petra
Λωτοφάγος
Άνθρωπος στον Πλανήτη (μπας και ξεκουνιθει και κανει καμια αναρτηση)
ΜΑΧΑΙΡΗΣ
Μαζεστίξ
ΑΛΧΗΜΙΣΤΗΣ
ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ
Πέτρος Κ.
και σε δυο πολύ καινούργιους
Εξερευνητής
nikos mous

Θα ήθελα και σε κάποιους άλλους που επισκέπτομαι συχνά αλλά το έχετε ήδη λάβει.
Όποιος, από αυτούς που επέλεξα, δεν θέλει να παίξει το παιχνίδι, δεν θα με πειράξει καθόλου, καταλαβαίνω. Η εκτίμηση έτσι κι αλλιώς δεν μετριέται με βραβεία.

Σας φιλώ γλυκά.
Καλημέρα.

33 σχόλια:

  1. Χαίρομαι που σχεδόν όλα τα μπλογκ που παρακολουθώ πήραν και το εν λόγω βραβειάκι! Γιατί ήρθα ακόμα πιο κοντά τους μέσα απο τα 11 στοιχεία που έγραψε ο καθένας! Συγχαρητήρια και να συνεχίσεις να γράφεις όμορφα!

    Καλημέρα και καλη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε αυτός είναι και ο σκοπός. Ας γνωριστούμε καλύτερα.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  2. το επαιξα και εγω , ειναι ωραιο οι μπλογκοφιλοι να σε εκτιμουν
    καλα καιεγω στο θεμα ντραιβ δ ετο χω
    μονο μηχανη , το αυτοκινητο το μισω και με μισει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας τον Αλχημιστή να λέει, κοροϊδεύει. Μια χαρά οδηγώ. 12 χρόνια οδηγός είμαι. Άντε τώρα.

      Φιλιά καλέ μου.

      Διαγραφή
    2. Tι μηχανημα καβαλας, αγνωστε, γιοκα μου;;..!!!
      ΟΥΔΕΠΟΤΕ οδηγησα αυτοκινητο..Με τη βεσπα, ειμαι μια χαρα..!!
      40 χρονια τωρα...!!..

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια καλή μου για το βραβειάκι σου!Τελικά αυτό το βραβειάκι ταξίδεψε σε πολλές γειτονιές και μπορώ να πω πως ήταν χρήσιμο τελικά, γιατί έτσι μαθαίνουμε κι ενδιαφέρουσες πτυχές των ανθρώπων που μιλάμε σχεδόν καθημερινά!Είναι σαν μικρές εξομολογήσεις κι αυτά τα βραβεία!
    Να περάσεις μια υπέροχη εβδομάδα Μαρία μου και πάω να σκουντήξω κάποιον για να περάσει να το παραλάβει!χαχαχα!Πολλά φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι!!!χαχαχα!! Σκούντα τον.
      Καλή εβδομάδα καλό μου.

      Διαγραφή
  4. Ωωωπ, να ΄μαι κι εγώ κατέφτασα.Κάτι ανεξήγητο ένιωσα κι ήρθα αμέσως!Δεν ξέρω και τι ήταν... σκούντημα ήτανε, σφαλιάρα ήτανε... ούτε που το κατάλαβα!
    Απονομές έχουμε βλέπω βραβείων Μαρία μου!Κατ΄ αρχήν συγχαρητήρια για το βραβείο σου κι απ΄ όσα διάβασα διαπιστώνω πως είσαι μια χαρά κανονικός άνθρωπος.Να δούμε τώρα που θα πω τα δικά μου σαν πρωτάρης πως θα ξεμπλέξω και σε ποια κατηγορία θ΄ ανήκω!αχαχα!Παίρνω το βραβειάκι μου, πάω να τα σουμάρω στο μυαλό μου και να τα δημοσιεύσω.Εσύ καλά ξέμπλεξες κι έβαλες το φιλαράκι σου..!Μ΄ έπιασε πάλι η πολυλογία και σου τρώω το χώρο... φεύγω, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα δεν νομίζω να ήταν σφαλιάρα. Μάλλον φιλί.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  5. Απεχθάνομαι τις απονομές. Τα πουκάμισα γέμισαν τρύπες από τις καρφίτσες.
    Για τους ελάχιστους που δεν με γνωρίζουν θα πω λίγα λόγια για μένα.

    1. Καλή παρέα: Ποτέ δεν διακόπτω αυτόν που μιλάει. Μονίμως κοιμάμαι
    2. Έξω καρδιά: Είμαι πάντα χαμογελαστός εκτός από τις φορές που δεν είμαι
    3. Καλοπροαίρετος: Ποτέ δεν διαφωνώ με αυτούς που συμφωνούν σε όσα λέω
    4. Αγάπη: Αγαπώ τους ανθρώπους. Κι αυτοί άνθρωποι είναι
    5. Ποτό: Το καλό τσίπουρο και το καλό κρασί είναι προτερήματα
    6. Λάθη: Εμπιστεύομαι τους ανθρώπους κι ας με πληγώνουν (κλαψ!)
    7. Ελαττώματα: Ø
    8. Αγαπημένο πολίτευμα: Βασιλευομένη Κομμουνιστική Χριστιανοδημοκρατία
    9. Αγαπημένο έργο τέχνης: Kαθρέφτης
    10. (πάνω απ’ όλα) Μετριόφρων: Αν δεν ήμουν εγώ, πάλι εγώ θα ήθελα να είμαι

    ΥΓ: Thanks God

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!!! Ξέρεις πως γέλασα!!!
      Την επόμενη φορά θα σου στείλω Όσκαρ. Το αξίζεις, τόσο μετριόφρων που είσαι.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Και μένα με κάλεσαν αλλά είμαι σε απεργία!Μόνο αναδημοσιεύσεις θα κάνω πια!:Ρ

    Σε χαιρετώ ρετσινόφιλη!Αλκοχολπαουερ!:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτό δεν σε κάλεσα, επειδή σε κάλεσαν άλλοι.
      Σε απεργία είσαι; Και ποια είναι τα αιτήματα σου;

      Τι ήθελε και το έλεγε αυτό με την ρετσίνα; Θα μου βγει η ρετσινιά τώρα της αλκοολικής.

      Άντε φιλιά.

      Διαγραφή
    2. Λιγότερο ξεκατινιασμα και περισσότερη έμπνευση και ξεκούραση για μένα!!:Ρ:Ρ:Ρ

      οτι και να πε τώρα ρετσινιές θα βλέπεις τώρα,είτε από τη ρετσίνα είτε από αυτά που σου πε!!Γενικά οι εταιριες ρετσίνας θα πλουτίσουν!Ποια ρετσίνα είναι πάνω;;:Ρ

      Χαιρετώω!:)

      Διαγραφή
    3. Μαλαματίνα βεβαίως βεβαίως!!!

      Διαγραφή
  7. Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση. Θα το φροντίσω, μόλις πάψω να ασχολούμαι με τις κυπριακές και τις ιταλικές εκλογές. Σε 1-2 μέρες, δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά δεν είναι και υποχρεωτικό αν έχει δουλειές. Ένα απλό παιχνίδι είναι.
      Καλό βράδυ φίλε μου.

      Διαγραφή
  8. Θελω να πιστευω, οτι τα βραβεια μεταξυ ισων Μπλογκερ...Ειναι εκτιμηση μονο...!!
    Πραγμα που κι εγω αισθανομαι για ολους τους φιλους, που μου κανουνε την τιμη να με διαβαζουν...!!
    Θα κανω μια αναρτηση με τα 11 σημεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι και δεν με νοιάζει κιόλας ο καθένας πως τα βλέπει. Για μένα έτσι όπως τα λες είναι. Εκτίμηση.
      Περιμένω την ανάρτηση σου.
      Σε φιλώ.
      Καληνύχτα.

      Διαγραφή
  9. Την ετοιμάζω Μαράκι μου, την ετοιμάζω βρε άτιμο παιδί!
    Και σ' ευχαριστώ πολύ, έχω ήδη πρόσκληση κι από την Σερενάτα:
    http://sophieil104.blogspot.gr/
    Σε λίγο δεν θα βρίσκω μπλογκ να ζητήσω κι εγώ με τη σειρά μου να συμμετέχουν!
    Σφίγγει ο κλοιός!

    Φιλάκια Φιλάρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ετοιμάζεις τόσες μέρες; Υπερπαραγωγή θα είναι φαντάζομαι ε;

      Άντε καλό ξημέρωμα.

      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  10. Λιπών έχουμε για να λέμε.
    Αν ήξερε η Μαρία ότι ένα από τα 1000 προτερήματα μου είναι η μετριοφροσύνη μου δεν θα με Ναμε και εγώ. Είδα φώς και μπήκα, όχι για το βραβείο αλλά για την καλή παρέα.
    1. προσκαλούσε.
    2. Έξω βρέχει πολύ.
    3. Λέω πάντα την αλήθεια (αρκεί να μην έχει συνέπιες).
    4. Είμαι καλός με τους άλλους και κάλος με τους δικούς μου.
    5. Μ’ αρέσουν τα ξύδια και τα ταξίδια.
    6. Και η μπουγάτσα με κρέμα. (Η αληθινή μην στήλη κανείς από εκείνες που είναι σαν να τρως παιδική κρέμα).
    7. Σαν μετριόφρον που είμαι τα υπόλοιπα σας αφήνω να τα μαντέψετε.
    Άντε καλό ξημέρωμα και όοοοοτι επιθυμείτε να το πάθετε.
    Άσχετο αν θέλεις Μαρία στείλε στο μεϊλ που θα σε βρούμε, είμαι σίγουρος οτι το μαγαζί σου είναι τόσο καλό όσο και τα blog σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ το μαγαζί καλό είναι, προκοπή δεν έχει.
      Καλημέρα και σ΄ ευχαριστώ που έπαιξες.

      Διαγραφή
  11. Αχ, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο Μαρία, αν και δεν πολυκατάλαβα τι πρέπει να κάνω για να παίξω! Να γράψω εδώ 11 πράγματα για τον εαυτό μου; Αν αυτό είναι το παιχνίδι, ορίστε:

    1. Μου αρέσει η λιακάδα

    2. Μου αρέσει η θάλασσα

    3. ...και το βουνό

    4. ... γενικά η φύση

    5. ... αν και είμαι παιδί της πόλης

    6. ... και δεν μπορώ χωρίς αυτήν.

    7. Είμαι πείσμων - με την καλή έννοια!!!

    8. ... ρομαντική - με την καλή έννοια!!!

    9. ... και λάτρης του μέτρου, με κάποιες υπερβολές!!!

    10. Τρώω τα πάντα, από λίγο και πιστεύω πως

    11. ... η ζωή είναι ωραία, αλλά -ενίοτε- "τα έχει" με άλλους :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά κάνεις μια ανάρτηση στο μπλογκ σου με αυτά τα 11 πράγματα, αλλά δεν πειράζει, και δω καλά είναι.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  12. Αχαχαχα! Μαράκι μου εσύ!
    Σ' ευχαριστώ που μου τα χώνεις! Μ'αρέσει! Το ξέρω ότι λάμπω δια της απουσίας μου ο καθήκης!
    Σε ευχαριστώ (δις) που με θεωρείς φίλο και με μπάζεις στο παιχνίδι αυτό!
    Σ'ευχαριστώ (τρις) που μου δίνεις αυτό το... τι είναι; Βραβείο; Θ' αδειάσω ένα ράφι στο σκρίνιο να το τοποθετήσω! Και θα κάτσω να στρώσω τον κώλο μου να βρω καμια εντεκαριά χιλιάδες πράματα που με χαρακτηρίζουν τον αχαρακτήριστο!
    Να ξέρεις ότι σε παρακολουθώ, καθώς και τους άλλους μπλογκόφιλους.

    Μιας και ο φίλος ο Αλχημιστής έγραψε μόνο δέκα για σένα, επίτρεψε μου να συμπληρώσω ένα ακόμα που έχω πάρει πρέφα για την πάρτη σου: ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΛΟΥ! Δε σηκώνεις μύγα στο σπαθί σου (και καλά κάνεις). Μου αρέσει αυτό, κυρίως όταν σε πιάνει αυτή η "ταπηροκρανίαση" και χώνεις κάνα βρωμόλογο, κάνα πουστηρλίκι κάνα καντήλι...

    Αναμείνατε λοιπόν την εντεκάδα που σκοτώνει (όχι της ΑΕΚ) κι από μένα.

    Μάκια μπόλικα σου δίνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, αν σε κάνω να κάνεις και ανάρτηση, τι άλλο στο κόσμο.
      Που γυρνάς βρε; Και μας έχεις παρατήσει εδώ... ερωτευμενάκι μου είσαι;

      Άντε φιλιά.

      ΥΓ. Φέτος η ανάρτηση ε....

      Διαγραφή
  13. Χμμμ....την τιμητικη μου ειχα ε? Καλα θα δεις τι θα παθεις, θα δεις...Ερχεται! Σε ευχαριστω πολυ για το βραβειακι! Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 1. Αισιόδοξος: δε πα' να καίγεται ο κόσμος; Εγώ θα 'χω πλατύ χαμόγελο και θα λέω σαχλαμαρίτσες...

    2. Υπερβολικά αγχώδης και υπερβολικά χαλαρός: Όταν κάτι με καίει, χοροπηδάω απ' τα νεύρα μου, αλλά όταν δε με καίει... πιο χαλαρά πεθαίνεις!

    3. Αφηρημένος: δε θυμάμαι ποτέ τί είχα να κάνω σήμερα και γιατί έβαλα το ξυπνητήρι αξημέρωτα.

    4. Καλός οδηγός, αλλά...: στο αμάξι μου δε ζαλίζεται ποτέ κανείς, όλοι αισθάνονται ασφαλείς και ξέρουν πως θα βρω το δρόμο όπου κι αν θέλουν να πάνε. Εκτός αν μπει στο αμάξι γυναίκα που θέλω να... ψήσω, διότι τότε αρχίζω τα τραγικά λάθη: να χάνω το δρόμο, να μπλέκω σε μικροτρακαρίσματα, να παρκάρω στραβά, να ξεχνάω τα φώτα σβηστά, να ξεχνάω που εχω παρκάρει κλπ κλπ

    5. Νοικοκύρης: Δεν μαγειρεύω, δε σκουπίζω, δε σφουγγαρίζω, δε συγυρίζω, δεν...,δεν...,δεν...

    6. Δε μου αρέσουν τα ταξίδια. Μ' αρέσει η καλή παρέα, ακόμη κι αν ξεμείνουμε βιδωμένοι για χρόνια στην ίδια αυλή.

    7. Ξερόλας: δεν υπάρχει θέμα, υποθέμα και ανθυποθέμα που να μην εχω άποψη και να μην επιμένω κιόλας γι' αυτήν. Συνήθως τους πείθω (ακόμη κι αν δεν εχω δίκιο, με βαριούνται και μου λένε "'νταξει"!)

    8. Αλκοόλ, τσιγάρο και κιθάρα. Μ' αυτά επιβιώνω για μήνες και σε ερημονήσι.

    9. Έχω πάντα δίκιο: Δεν τελειώνει κουβέντα αν δεν φτάσουν όλοι στο συμπέρασμα πως φυσικά έχω δίκιο.

    10. Δε μιλώ ποτέ κυριολεκτικά: Τα γκομενικά τα αναλύω με πολεμικούς και ποδοσφαιρικούς όρους, ενώ τα ποδοσφαιρικά και τα πολεμικά με γκομενικούς όρους.

    11. Σταθερός στις απόψεις μου: Διαφωνώ με τον εαυτό μου. Πολλές φορές και μέσα στην ίδια μέρα αλλάζω γνώμη και επιχειρηματολογώ με πάθος υπέρ της νέας μου άποψης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 11 το κάνω και γω. Ευτυχώς που δεν ακούμε και φωνές...

      Φιλάκια.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα