Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου 2013

Όποιος δεν έχει μυαλό έχει ποδάρια.

Λοιπόν... όπως βλέπετε αλλαγές. Πάνε και οι ήλιοι, πάνε και θάλασσες. Την έκανα πάλι την χαζομάρα. Με φαγούριζε το χέρι μου και πήγα και διέγραψα τις φωτογραφίες από το Picasa. Μη με ρωτήσετε γιατί... έτσι μου ήρθε. Και να πεις ότι δεν μου έβγαλε μήνυμα... μου έβγαλε, αλλά δεν το διάβασα. Ήθελα να νοικοκυρέψω τα άλμπουμ μου. Δεν καθάριζα καλύτερα το σπίτι μου. Και ιδού το αποτέλεσμα. Οι περισσότερες φωτογραφίες και φόντα πήγαν για βρούβες. Όποιος δεν έχει μυαλό έχει ποδάρια. Θα πρέπει να στήσω το μπλογκ από την αρχή. Και αυτό και το άλλο. Για αυτό λοιπόν θα ανεχτείτε για λίγες μέρες αυτά τα βαρετά φόντα μέχρι να βρω χρόνο να τα ταιριάξω. 
Τι τα θέλω και τα ψάχνω, αφού δεν το έχω.
Άντε καλό βράδυ και φιλιά.

12 σχόλια:

  1. Φτου ρε γμτ!
    Καταννοώ και συμπάσχω γιατί και γω την έχω πατήσει.
    Καλή συνέχεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καημενούλα! Γι'αυτό εγώ το πειράζω μόνο με... επιτήρηση! Καλή τύχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποια πράγματα τα κατέχω αρκετά καλά. Το θέμα είναι ότι τα κάνω γρήγορα και δεν δίνω και πολύ σημασία. Το πάθημα θα γίνει μάθημα.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  3. Αααααμάν!Ρε τι έγινε δω?Πολύ ύπουλη η τεχνολογία όπως πάντα, αλλά δε γίνεται βρε παιδάκι μου όμως να έχει έστω και προσωρινά εμφάνιση ερυθρόλευκης ταξιαρχίας το μπλογκ...Γίνεται?ΌΟοοοοοΟΟΟοοΧΧΧΧχχχχχχχιιιιιιι!^_^
    Η Vic έχει τη λύση!!!!!!Μερικά Φόντα...(Ούτε Τζέην ούτε Λάδη..χαχαχαχα) που θα σας λύσουν τα χέρια και θα κάνουν το ανανεωμένο σας μπλογκ να ανοίξει τα φτερά του σε νέες σφαίρες ρίχνοντας κάτω όλες τις κορίνες του μπόουλινγκ!Στο σημείο που ο Βόλγας στην Κασπία χύνεται, ενώ ο Γιάννης Βόγλης πουλάει κάστανα την ώρα που ο Σάλπι κερδίζει πέναλντι ενώ μια μαζορέτα αποφασίζει να την πέσει τελικά στον Ντόρσεϊ, γιατί της χάρισε μια ορχιδέα από σαλέπι και της υποσχέθηκε πως ποτέ πια δεν θα δώσει σε κανέναν το φλασάκι του, αφού η Λαγκάρντ είναι τόσο δυσανεξικιά στη λακτόζη και η Άτζελα Δημητρίου δεν κρατιέται και θα την κοιτάζει πάντα στα μάτια ,για να μην την πιάνουν, όπως κοιτάζουν οι αγελάδες τα ινδικά χοιρίδια που πάνε για σφαγή μια και ο αυτισμός βρήκε την Grandin σε καλή μέρα, ένω έπινε γρεναδίνη στο Μπαρ "Η Γη γυρίζει τελικά" με αποτέλεσμα ο πινγκουϊνος Λόλο να σωθεί απ'τον Τσακ Νόρρις και το σκύλο του -αφγανικό λαγωνικό-, γιατί ο Σάββας Ξηρός με μπαλονάκι ή χωρίς θα είναι πάντα στις καρδιές μας.

    Κι αν ακόμα το παίζετε Θωμάδες ή άκακα alien καιρός να πειστεί κι τελευταία σουφραζέτα κι ο τελευταίος τορναδόρος της αμάξης:

    Για το φόντο του τίτλου του μπλογκ έχω το εξής θεϊκό:
    http://i470.photobucket.com/albums/rr64/marthoulia/paok_giorti.jpg
    και μη μου πεις Ασμην ότι δεν έχει άμεση σχέση με το παρόν?
    Αρχικά υπάρχει η ψευδαίσθηση στον απλό λαό ότι ο ήλιος είναι πάνω απ'όλα και γενικά από πάνω μας καιρός να αλλάξει αυτή η νοοτροπία...Επιπλέον αντί να βάλουμε τα γιορτινά να δούμε το νέο πλέον Ντάλα Sun αρκεί να γράψουμε "Η γιορτή άρχισε" τι πιο γλετζέδικο?Λίγες φορές τρυπάραμε με τη "Γιορτή" ?μπλουάχαχαχα...

    Ακόμη για το πισω φόντο έχουμε το εξής εξαιρετικό και ανερυθρίαστο 100%
    http://kourkouti.yooblog.gr/files/2010/12/kourkouti-dinamo-zagreb-paok-salpingidis-snowman-small1.jpg
    Αυτό θα σου φανεί λίγο άκυρο...αλλά δεν είναι!
    Πρώτον, ο Σαλπιγγίδης είναι η Κάντυ-Κάντυ του Πάοκ...Χτυπάει ένας συμπαίκτης..πάει να βοηθήσει...Χτυπάει ένας αντίπαλος...πάει να βοηθήσει...Χτυπάει ο Γκαρσία το διαιτητή, μπαίνει στη μέση και τις τρώει αυτός....
    Δεύτερον, ο χιονάνθρωπος είναι στο κλίμα της εποχής...και μας φέρνει πάντα στο μυαλό τους αγαπημένους Panx Romana. Σημ.Κάθε φορά που αλλάζει η εποχή θα μου λες να σου στελνω καινούργιο φόντο...
    και τέλος...δείχνεις την αγάπη σου για το δικέφαλο του βορρά χωρίς να φοβηθείς το στιγματισμό, αφού αφήνεις υπόνοιες αυτοσαρκασμού και αφού φυσικά δεν είναι απλά μια ομάδα και μια φανέλλα...Είναι ιδέα!

    Αυτά είχα να πω.

    Υ.Γ1)Την επόμενη φορά θα κάνω διαφήμιση τηλεμάρκετινγκ για το pretty bra απ'τη Worner Bros

    Υ.Γ2)Μπορεί να είμαι ΠΑΟΚ αλλά είμαι υπέρ της αναδημοσίευσης των άρθρων του Αλέ στο μπλογκ σου, είναι διδακτικά και συμβουλευτικά...Σαν τη "Φωνή Κυρίου" που παίρναμε από την Εκκλησία τις Κυριακές μια εποχή...χαχαχαχα Κλαψ..

    Υ.Γ3)Κάτι τελευταίο για αυτούς που δεν πείθονται ότι σ'αυτή τη ζωή "υπάρχουν και χειρότερα..."
    http://kourkouti.yooblog.gr/files/2011/01/kourkouti-olympiakos-paok-ibagaza-salpiggidis.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ασμήν καλή δύναμη και εύχομαι να πάνε όλα καλά!

    Φιλάκια και καλό βράδυ!
    Vic.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να την πάτησαν έτσι και στο φόρουμ;
      Δεν ξέρεις πόσο μου έλειψες... Όλο αυτό το κάψιμο μόνο εσύ θα μπορούσες να το σκεφτείς. Βέβαια ενίοτε έχεις και βοηθό τον άλλον... τον ακόμα πιο καμένο. Που είναι; Δεν σχολίασε ακόμα και ανησυχώ.
      Εμπρός λοιπόν να κάψουμε και αυτή την ανάρτηση.

      ''ο Σαλπιγγίδης είναι η Κάντυ-Κάντυ του Πάοκ''... χαχαχαχαχα!!! που τα βρίσκεις...

      Φιλάκια πολλά μωρά μου και χαίρομαι πολύ που σας βλέπω στο σπιτάκι μου.

      Διαγραφή
    2. Άστα Ασμην έχω λαλήσει χωρίς φόρουμ τόσες μέρες τι να κάνω...Κι εμένα μού'χουν λείψει όλοι πάρα πολύ...Ελπίζω να ανοίξει κάποια στιγμή να βρεθούμε πάλι, γιατί ήταν τέτοιο το δέσιμο που δεν αντέχεται!
      Καλά του πυρπ.δεν του γλιτώνει ούτε μαστιχόδεντρο και για την αιθαλομίχλη στην Αθήνα αυτός ευθύνεται, το έχει κάνει επάγγελμα πλέον!:D
      Κι εγώ χαίρομαι πολύ!Να είσαι καλά ρεεεεεεεϊ!!!
      Φιλάκια! :)
      Vic.

      Διαγραφή
  5. Εγώ πάλι μέσα στην...ασχετία μου, ούτε που έχω καταλάβει τι σου συνέβη! Κι αυτό το ροζάκι είναι μια αλλαγή βρε αδερφέ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν κάνεις ένα λογαριασμό στο google, καλή ώρα σαν και μας, σου δημιουργεί αυτόματα ένα κανάλι στο youtube και ένα αλμπουμ για φωτογραφίες στο picasa. Σε αυτό το χώρο αποθηκεύει όλες τις φώτο που ανεβάζεις στο μπλογκ. Λειτουργεί δλδ σαν σκληρός δίσκος. Εγώ αυτό το άλμπουμ ήθελα να το ταιριάξω γιατί είχε καμιά 1000 φωτογραφίες μέσα. Αλλά κατά λάθος το έσβησα εντελώς. Και σβήστηκαν όλες φώτο από το μπλογκ.
      Αυτά.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  6. ΈΛααααααααα μωρε όλα τα φόντα καλά!!

    Άντε χαιετωω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα