Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2012

Δικό σας... τα λέμε του χρόνου.

Κάποια Χριστούγεννα παλιά στις Σέρρες.
Φωτογράφηση: Ηλιάνα Γιαννούση

Αυτή είναι η τελευταία ανάρτηση αυτής της χρονιάς (εκτός αν γίνει τίποτα συγκλονιστικό). Ξεκινά το τρέξιμο των εορτών και έχουμε προετοιμασίες, καθαρίσματα και δουλείες με φούντες. Βέβαια καμιά φορά όλα αυτά πάνε αντιστρόφως ανάλογα με τα λεφτά. Τέλος πάντων όμως, ξεκινά εορταστική περίοδος και όλοι ελπίζουμε να πάμε καλά φέτος, μπας και ρεφάρουμε λιγάκι. 
Λέω να σας αφήσω κάπως αισιόδοξα, γιατί σκέφτομαι ότι τελικά η αισιοδοξία είναι κάτι το αναπόφευκτο πλέον. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος.
Αλλά θέλω την βοήθειά σας.
Τι όμορφα πράγματα ζήσατε στο 2012; Μια συνάντηση, ένας έρωτας, μια δουλειά... οτιδήποτε.
Και ένα τραγούδι που σας αρέσει για να κάνουμε μαζί ένα μουσικό αφιέρωμα για την χρονιά που φεύγει.

Λοιπόν για μένα το 2012 έζησα ένα από τα όμορφα καλοκαίρια. Με πολύ ξεκούραση, με πολύ γέλιο, πολλούς φίλους και πολλές εικόνες.


Για τραγουδάκι θα σας βάλω μια ποπιά, κάτι εορταστικό και εύπεπτο. Από την αγαπημένη μου Αλέξια.


Σας εύχομαι να περάσετε όμορφα τις γιορτές με τα αγαπημένα σας πρόσωπα  Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία και ότι ποθεί ο καθένας.
Όσο μπορώ θα σας επισκέπτομαι αυτές τις μέρες. Καλές δουλειές σε όλους όσους δουλεύουν αυτές τις μέρες και καλά κουράγια.
Σας φιλώ γλυκά.

21 σχόλια:

  1. A, από τώρα "κλείνεις" για γιορτές; Καλές δουλειές πάντως.

    Το '12 δύσκολο, αλλά μου συνέβησαν και πολύ καλά πράγματα. Ελπίζω και εύχομαι το '13 να είναι απελευθερωτικό για όλους μας, από κάθε άποψη...

    Αφιερωμένο αυτό το καλό, πριν το προλάβουν άλλοι...

    https://www.youtube.com/watch?v=G9MnUbdhCa0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήδη δεν προλαβαίνω. Ξεκινήσαμε πολύ δυναμικά και ελπίζω να συνεχιστεί έτσι.
      Καλά να περάσεις στις γιορτές και το 2013 να σου φέρει ότι επιθυμείς.

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω ξαναδιαβάσει το blog σου, με όδηγησε εδώ ένα σχόλιο σου στο γιουτιουμπε :Ρ αλλά εφόσον ρώτας, εμένα αν και δύσκολο το 2012 μου έδωσε έναν έρωτα :)
    Όντως δεν υπάρχει άλλος τρόπος από το να προσπάθουμε να είμαστε αισιόδοξοι, δεν είσαι η μόνη που το λέει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο έρωτας είναι ελευθερία. Δεν υπάρχει τίποτα πιο αναζωογονητικό και λυτρωτικό.
      Καλώς ήρθες φίλη/ε μου. Καλές γιορτές να έχεις.

      Διαγραφή
  3. Φοβάμαι πωςω θα χρειαστεί να κάνεις άλλη μια ανάρτηση φέτος.
    Την επομένη της καταστροφής του κόσμου θα μας περιγράψεις πώς την έζησες.
    Εγώ θα γράψω συμβουλές επιβίωσης σε επίθεση μετεωριτών.
    Και θα δημοσιεύσω αποκλειστικές φωτογραφίες από Νεφελίμ.

    Όσο για το 2012, μου συνέβη το χειρότερο συμβάν στη ζωή μου.
    Υπήρξαν και καλές στιγμές, όπως η καινούρια δουλειά, αλλά επισκιάζονται όλα από εκείνο το μαύρο συμβάν.

    Θα αφιερώσω το "Τίποτα δεν πάει χαμένο" για όσα ζήσαμε κι όσα θα 'ρθουν.

    Καλές γιορτές. Καλά να περάσεις και χρυσές δουλειές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι το 2013 να σου συμβεί το πιο όμορφο συμβάν της ζωής σου.
      Φιλιά και καλές γιορτες.

      Διαγραφή
  4. Την κάθε μέρα με τα όποια στραβά και καλά είχε. Είμαστε ακόμα ζωντανοί!
    Καλές γιορτές και όοοοτι επιθυμείς να το πάθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι το ίδιο.
      Φιλιά και καλά να περάσεις.

      Διαγραφή
  5. Από τώρα κι εσύ;
    Τι γίνεται φέτος.....
    Καλά, να σου ευχηθώ και χρόνια πολλά και πολύ ευτυχισμένα:)!!
    Σε φιλώ πολύ Μαρία μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω ρε συ... δεν προλαβαίνω.
      Καλά να περάσεις.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Μαράκι μου, καλές γιορτές!
    Το '12 ήταν άρτζι μπούρτζι κι ο λουλάς για μένα... Από το άσπρο στο μαύρο, από το κρύο στο ζεστό, απ' τα ψηλά στα χαμηλά κι απ' τα πολλά στα λίγα! Εκανα καινουριους φίλους μέσα στους οποίους λογαριάζω κι εσένα, καθώς και τον Μαζεστίξ και την Κρινοκερασιά και τον άσωτο και το μικρο λημέρι και κάμποσους άλλους από την μπλογκόσφαιρα.
    Μια ατέλειωτη περιοδεία με μεγάλη επιτυχία (λογαριασε κι εκεί πολλά νέα φιλαράκια απ' όλη την Ελλάδα). Έβαλα μπροστά νέες δουλειές. Άλλαξα την ψήφο μου (κάτι σαν κι ελόγου μου τον κάνανε τον Συριζα αξιωματική...). Ανακάλυψα ξανά πόσο μεγάλη χαρά μπορεί να σου δώσει κάτι πολύ μικρό που μέχρι πρότινως το είχες στο φτύσημο. Άλλαξα τα μαλλιά μου!!!
    Και το σημαντικότερο απ' όλα συνάντησα ξανά μπροστά μου αυτό το μπασταρδάκι με τα φτερά και το τόξο που σου κάνει μπάχαλο τη ζωή σε ντετέ!!! Άντε πάλι ξανά μανά στην ηλικία μου ερωτευμενάκι, σα δε ντρέπομαι λέω γω...
    Μη σε ζαλίζω άλλο...
    Τραγούδι σαφώς σου χαρίζω αυτή την "σημαντική" λεπτομέρεια!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=AOcVHZJh0Og

    Πολλή αγάπη σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε Άνθρωπέ μου. Αλλά αφού πέρασες καλά αυτό έχει σημασία.
      Σου εύχομαι το 2013 να σου παν όλα πολύ καλύτερα.
      Φιλιά πολλά και να μην χάνεσαι.

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα. Είναι η πρώτη φορά που περνάω από το όμορφο ιστολόγιο σου.

    Το 2012 σε γενικές γραμμές δεν ήταν και η καλύτερη χρονιά... Πολλά ατυχή γεγονότα και το καλοκαίρι δεν ήταν όπως θα το ήθελα, όπως τις άλλες χρονιές.
    Γνώρισα όμως τον έρωτα της ζωής μου. Έναν υπέροχο άνθρωπο που είμαι πανευτυχής που βρέθηκε στο δρόμο μου και δεθήκαμε τόσο πολύ!
    Στην απέναντι όχθη όμως, μάλωσα με ένα κολλητό, για ανόητους λόγους...

    Τραγούδια πολλά. Τι να βάλω όμως που να ταιριάζει στο blog σου... Έλα που εγώ δεν είμαι τόσο χρωματιστός, όσο το blog σου. Λοιπόν,
    http://www.youtube.com/watch?v=XU7SvpKNlcc
    ελπίζω να μην είναι πολύ βαρύ.
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Άνεμε. Καλώς ήρθες.

      Σε έχω επισκεφτεί αρκετές φορές.
      Ε καμιά φορά να ξέρεις και εγώ δεν είμαι πολύχρωμη πάντα. Χρειάζεται και λίγη μελαγχολία για να εκτιμήσεις τα χρώματα.

      Πολύ χαίρομαι πάντως που οι άνθρωποι ερωτεύονται. Υπάρχει ελπίδα.

      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  8. Ναι, η αλήθεια είναι ότι μόλις χτες σε είδα να περνάς από το blog μου. Δεν είχες αφήσει ποτέ σχόλιο και δε σε κατάλαβα.

    Η ελπίδα πάντα, δυστυχώς μερικές φορές, παθαίνει τελευταία...

    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλές γιορτές, δύναμη, αλληλεγγύη και "ψυχή βαθιά" στους χαλεπούς καιρούς μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης ΕΥΡΥΤΑΝΑ... ψυχή βαθιά, όπως το λες.
      Καληνύχτα.

      Διαγραφή
  10. Ευχές και από μένα για ότι καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Μόλις έκανα πρωτοχρονιάτικη ανάρτηση. Καλή χρόνια.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα