Τετάρτη, 5 Δεκεμβρίου 2012

Αλέξανδρος 2012 (αναδημοσίευση).

Δεν θέλω να γράψω πολλά. Δεν μπορώ να γράψω τίποτα. Μια αναδημοσίευση απλά.
Κάτι που μου άρεσε πολύ.


Σίγουρα δεν ξαφνιάστηκα που είδα την Louise πάλι μπροστά μου.

Με πλησίασε σαν να ήθελε να μου υπενθυμίσει…Ο Άλεξ ζει. ΕΣΥ?

Ο Άλεξ ζει. ΕΜΕΙΣ?

Κ.Π.

Από τον πιτσιρίκο.

update δικό μου.
Δεν φοβάμαι τόσο αυτούς που ασκούν την βία, όσο αυτούς που την δικαιολογούν και την προβάλλουν ως κάτι το αναπόφευκτο. Θεωρώ ότι είναι περισσότερο παράφρονες από τους ασκούντες την βία, διότι μπαίνουν στην διαδικασία να βρουν τρόπο να την απενοχοποιήσουν.

11 σχόλια:

  1. Αλεξανδρε σε θυμομαστε και σημερα περισσοτερο απο ποτε,το θεμα ομως ειναι πως η βια της εξουσιας που σου στερησε τη ζωη εχει εκτραχυνθει επικινδυνα .εκτος απο τους πραιτωρες του Δενδια εχουν εκκολαφθει και τα χρυσα αυγα του Ναζισμου!αρα το καλυτερο μνημοσυνο ειναι ο αδιαπραγματευτος αγωνας για μια κοινωνια χωρις φοβο! ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ τους φοβάμαι και τους δυο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και γω, αλλά αυτοί που μας το παίζουν και καλά μυαλωμένοι και βάζουν ένα ''ναι μεν αλλά...'' στα περιστατικά βίας, είναι πιο αναίσχυντοι.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  3. Έχεις απόλυτο δίκιο, Μαρία. Είναι οι πιο επίφοβοι.
    Πέρασαν 4 χρόνια από τότε. Μόνο 4. Μου φαίνεται αιώνας. Ποιος μπορούσε τότε να φανταστεί την Ελλάδα διαλυμένη;
    Τότε σκότωσαν τον Αλέξανδρο με σφαίρες. Τώρα σκοτώνουν τα παιδιά με μνημόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν αλλάξει τόσο τα πράγματα από τότε και μεις μείναμε στάσιμοι.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  4. Αν ειναι να πεθανεις απο πεινα..Να ξεφτιλιζεσαι νηστικος καθε μερα στο σχολειο..Να διακοψεις, γιατι ελπιδα δεν υπαρχει πια για κανεναν..
    Να Πουληθεις, να αγοραστεις..Να ζησεις σαν εμπορευμα...
    Σ ενα κοσμο σκυφτο κι ανηλιαγο...
    Που και τα εμβολια, και η μορφωση και η επιπλαστη χαρα..Εχει γινει εμπορευμα για τα παιδια...
    Δεν ξερω αν σταθηκες, ισως και τυχερος...
    Δεν ξερω αληθεια...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο σε αυτούς που έμειναν και δεν έκαναν τίποτα.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  5. Έχω κι εγώ ένα σχόλιο επί του θέματος:


    "ΑΛΕΞΗ, ΣΕ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ..."
    http://pistos-petra.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, σε διάβασα.
      Πολύ ωραίο κείμενο.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα