Δευτέρα, 12 Νοεμβρίου 2012

Αυτό το κουτόχορτο ποιος θα το φάει;;;


Φάτε Ευρώπη, φάτε ευρώ.
Φάτε Αντωνάκη, φάτε. Μην αμελήσετε παρακαλώ να τον ξαναψηφίσετε στις επόμενες εκλογές.
Φάτε φανφάρες του Βενιζέλου, φάτε. 
Φάτε Χρυσά Αυγά, φάτε. Φάτε εθνικισμό, φάτε πατρίδα, φάτε μίσος. Μετά θα σας φάνε στον φούρνο.
Φάτε παραμύθια της Χαλιμάς, φάτε τρομοκρατία, φάτε χρεοκοπία, φάτε.
Φάτε ότι η Αριστερά κατέστρεψε την χώρα. Απορώ αυτό πως το καταπίνετε.
Φάτε ότι η Αργεντινή κατέρρευσε και ότι θα έχουμε την ίδια τύχη.
Φάτε μνημόνια, φάτε Μέρκελ, φάτε διαφθορά, σκάνδαλα, λίστες, χαράτσια, ανέχεια, ανεργία, φτώχεια.
Φάτε χούντα, σκλαβιά, λογοκρισία. Κιχ μην ακούσω. Πάνω απ΄ όλα η ασφάλεια.
Σε σας μιλάω, στους Έλληνες πολίτες. Μην τσιμπάτε από τα ψέματά τους. Εμείς ορίζουμε την τύχη μας, μόνο εμείς.

Φάτε κουτόχορτο, φάτε. Γιατί στο τέλος μόνο αυτό θα μας μείνει να τρώμε, για να τρώνε οι άλλοι με χρυσά κουτάλια.

Καλή εβδομάδα... (λέμε τώρα...)

14 σχόλια:

  1. Εμείς ορίζουμε την τύχη μας!
    Δεν ορίζουμε όλοι μόνη μας την τύχη μας, την δικιά μου, της οικογένειας μου και πολλών άλλων την έχουν καθορίσει όλοι εκείνοι που η βασική τους πνευματική τροφή είναι το κουτόχορτο και τα σκουπίδια των ΜΜΕ.
    Να έχετε εσύ και οι αναγνώστες σου μια καλή εβδομάδα όπως εσείς την θέλετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπούχτισα ξέρεις με τόση βλακεία να κυκλοφορεί. Όπως τα λες είναι, άλλοι όρισαν τις τυχαίες μας, επειδή νόμισαν ότι δεν μπορούν να ορίσουν τις δικές τους.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  2. Χαχαχα! Φάτε κουτόχορτο! Μου άρεσε! Μα τι να πει κανείς πλέον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα συζητούσα πριν με μια γειτόνισσα και μου λέει ότι ο Σαμαράς άλλα έλεγε προεκλογικά. Και τον πίστεψες της λέω. Και μου λέει, γιατί να μην τον πιστέψω;;;(ντόινγκ!!!)
      Δεν παίζονται οι άνθρωποι.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  3. Να φάω και εγωωωω;;Δε θα καταλαβαίνω τι συμβαίνει τουλάχιστον!Η άγνοια είναι αρχή ευτυχίας!:)

    Χαιρετώωω!:)

    ΥΓ:Όσο για τις ευθύνες της αριστεράς είναι μεγάλη κουβέντα αυτό!:/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει για όλους μην αγχώνεσαι.

      Έρχομαι για επίσκεψη. Βάλε το γλυκό.

      ΥΓ: Πολύ μεγάλη.

      Διαγραφή
  4. Μαρία Νι, εσύ πάντως έκανες πολύ καλή δουλειά! Η φωτό με το κουτόχορτο άπαιχτη! Αχ Θεέ μου, σε λίγο θα μουγγαθούμε από τις πολλές κουταμάρες, για να μην πω τίποτα άλλο... Έλα από τα μέρη μου να σε κατευνάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, άσε... σε λίγο θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.
      Καλημέρα.

      υγ: η φώτο δεν είναι δική μου. Παραδοσιακό κλόπι πέιστ.

      Διαγραφή
  5. Φάγανε φάγανε φάγανε...που έλεγε κι ο Κωνσταντάρας στο Μαυρογιαλούρο...
    Κουτόχορτο Μαρία μου.
    Καλή βδομάδα να χουμε:))
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλοι λεφτά, άλλοι κουτόχορτο.
      Καλημέρα καλή μου.

      Διαγραφή
  6. Γιατι το λοιδωρεις το..Χορταρακι;;;
    Μια χαρα ειναι..Με λαδολεμονακι και λιγη φετουλα..
    Κανει και για το..Ζαχαρο...!!
    Οτι εχω αρχισει να τα..Παιρνω στην..Κρανα..!! με αυτα που..Ακουω...
    Εχω...
    Αφου αρχιζω να...Νομιζω..Οτι πλεον,η κουφαμαρα ειναι..Προσον..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε ναι... και η στραβωμάρα επίσης.
      Αχ τι θα κάνουμε, έχω σκάσει.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  7. Kαι ένα χαζοκούτι παρακαλώ δίπλα από το κουτόχορτο, για να δέσει όλο το πακέτο της μαζικής αποχαύνωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά πάνε μαζί. Το ένα συμπληρώνει το άλλο.
      Καλημέρα Ευρυτάνα.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα