Δευτέρα, 1 Οκτωβρίου 2012

To know us better (μέρος β')

Θυμάστε καλά μου παιδιά μια ανάρτηση που είχα κάνει που αποκαλύπταμε πως βγήκαν τα ονόματα των μπλογκ μας και τα ψευδώνυμά μας; (http://mia-matia-ston-ilio.blogspot.gr/2012/04/to-know-us-better.html)


Στα χνάρια λοιπόν αυτής την ανάρτησης ας μιλήσουμε για τι άλλο;... για τις αναρτήσεις μας. Ο χαρακτήρας του καθένα συνδέεται με αυτές και μας αντιπροσωπεύουν. Η επιλογή των αναρτήσεων είναι τελικά και αυτό που χαρακτηρίζει και το ύφος ενός μπλογκ. Το κάνει πολιτικό, κοινωνικό, εύθυμο, ερωτικό ή ότι άλλο θέλει ο καθένας. Υπάρχουν όμως κάποιες αναρτήσεις που αγαπάμε πιο πολύ. Κάποιες που ίσως γράφτηκαν μετά από έντονη συναισθηματική φόρτιση, ίσως μετά από ψάξιμο και κόπο, για να πούμε κάτι σε κάποιον ή απλά να εκφραστούμε εκείνη την στιγμή.
Για αυτό λοιπόν θα ήθελα να πάμε λίγο πίσω στο χρόνο και να θυμηθούμε ο καθένας τις αναρτήσεις που αγαπήσαμε πιο πολύ. Εννοώ για δικές μας εμπνεύσεις και όχι για αναδημοσιεύσεις. Και δεν πρέπει απαραίτητα να συνοδεύονται από μεγάλη επισκεψιμότητα και πολλά σχόλια. Μπορεί μια ανάρτηση μας να σημαίνει πολλά για μας και ας μην είναι δημοφιλή. Επίσης θα ήθελα να θυμηθούμε και τι σκεφτήκαμε πριν την δημοσιεύσουμε, το πως γεννήθηκε η κάθε μια.

Να ξεκινήσω λοιπόν εγώ με τις αγαπημένες μου αναρτήσεις στο κάθε μπλογκ μου. 


Γιατί είδα ένα άνθρωπο να πέφτει και να με παρασέρνει και μένα μαζί του. Ευτυχώς πέφτοντας  υπάρχουν πολλά κλαδιά για να γραπωθούμε. Κάποιο θα αρπάξουμε και θα σηκωθούμε ξανά.

Γιατί είδα έναν άνθρωπο να σκλαβώνει ένα άλλον άνθρωπο. Και αν υπάρχει τόση σκλαβιά στην καθημερινή μας ζωή, τότε πως θα πολεμήσουμε για την ελευθερία μας;

Γιατί είδα ένα άνθρωπο να αγαπάει τόσο πολύ την σιγουριά της σκλαβιάς που να μην βλέπει τίποτα άλλο από τις αλυσίδες του. Και έναν άλλον που αποζητούσε να σκλαβωθεί.

Γιατί βρήκα έναν παράδεισο ξαφνικά μπροστά μου.

Μια πετούνια στο μπαλκόνι
Γιατί μια πετούνια που ξεφύτρωσε έτσι ξαφνικά χωρίς να ρωτήσει κανένα.


Για την παρτίδα του έρωτα.

Για ένα άνθρωπο που έφυγε από την ζωή

Για κάποιον που αγαπώ πολύ

Τι να ΄ναι αυτό που ένωσε δυο ανθρώπους;

Μικρές περιπλανήσεις
Για τα χρόνια που φεύγουν.

Αυτά από μένα.
Σχολιάστε μου λοιπόν και γράψτε μου τις δικές σας.
Πολλά φιλιά.

13 σχόλια:

  1. Καλό μήνα πρώτα πρώτα.

    Εμένα το μπλογκ μου είναι πολιτικό και τέτοιο ήθελα να είναι, σχεδόν ασυνείδητα. Ακόμα και οι αναρτήσεις που δεν είναι - φαινομενικά - πολιτικές, εντάσσονται στην οπτική μου για τον κόσμο, που κατά τη γνώμη μου αυτό είναι πολιτική, δηλαδή το πώς θα θέλαμε να είναι ο κόσμος μας.

    Δεν μπορώ να πω για μια ξεχωριστή ανάρτηση, δεν μου έρχεται τώρα, που σημαίνει δεν ξεχωρίζω κάποια ιδιαίτερα. Μπορώ να πω όμως οτι ιδιαίτερα στην κατηγορία "Γυναίκα" θεωρώ πως έχω πολύ δικά μου πράγματα, εννοώ κάτι σαν μια δική μου "θεωρία" - τηρουμένων των αναλογιών βέβαια -, πράγματα που νομίζω δεν θα βρει κανείς εύκολα αλλού, γιατί είναι αποτέλεσμα ζωής, βιωματικά, σκέψεις που κάνω όλη μου τη ζωή.

    Αυτά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο θέμα και ελπίζω να γράψουν κι άλλοι!

      Διαγραφή
    2. Και γω συμφωνώ ότι η κατηγορία σου αυτή ότι μ΄αρέσει πιο πολύ από τις άλλες και στο έχω ξαναπεί βέβαια, μπράβο που ασχολείσαι με τέτοια θέματα.
      Χαιρετώ.

      Διαγραφή
  2. Μαρία, στο μυαλό μου είσαι!
    Δεν είχα όρεξη σήμερα να γράψω και χάζευα κάτι παλιές αναρτήσεις και σκεφτόμουν πόσο αδικημένες θεωρώ μερικές πολύ αγαπημένες και πόση απήχηση είχαν άλλες οι οποίες δεν έλεγαν και τίποτα το ιδιαίτερο.

    Ειλικρινά είναι καμιά 20αριά αυτές οι αναρτήσεις που ξεχωρίζω, αλλά προσπαθήσω να ξεδιαλέξω τώρα μόνο κάποιες απ αυτές.

    1: η μουσική λίστα των 20 κορυφαίων ελληνικών ροκ δίσκων.
    Αυτή τη λίστα ήθελα να την κάνω απ την μερα που σκέφτηκα να φτιάξω το μπλογκ.
    "Οι 20 κορυφαίοι ελληνικοί ροκ δίσκοι (αφιέρωμα)"
    http://toixo-toixo.blogspot.gr/2012/01/20.html


    2: Είχα εξαρχής καημό να κάνω μια ανάρτηση με εικονογράφηση από τεύχη του Αστερίξ.
    Και ήθελα να κάνω και αλλες αλλά μου παίρναν πολύ χρόνο και κόπο και όλο το αναβάλλω.
    Η μία και μοναδική μέχρι στιγμής είναι η κάτωθι.
    Είχα κουραστεί πολύ για να την κάνω, αλλά όταν τέλειωσε χαμογέλασα με ικανοποίηση.

    "Το χωριό των ανυπότακτων Ελλήνων (με happy end) "
    http://toixo-toixo.blogspot.gr/2011/02/happy-end.html


    3: Ένα κείμενο με λίγα νεύρα και πλακίτσα, μια μέρα που χα γυρίσει απ την παραλία και μου χαν ζαλίσει τον έρωτα οι ρακέτες!
    Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους, πάντως εγώ γελούσα καθώς το έγραφα!

    "Σύλλογος Ενάντια στις Ρακέτες των παραλιών!!! (Συλ.Ε.Ρα.)"
    http://toixo-toixo.blogspot.gr/2011/07/blog-post_31.html


    4: Ένα κείμενο-προσπάθεια για κινηματογραφική κριτική.
    Εκείνο τον καιρό με πόσους και πόσους αναλύαμε διαφωνώντας αυτήν την ταινία;
    Και ήθελα να γράψω αναλυτιά την κριτική μου, χωρίς να με διακόπτουν επιτέλους και να μου χαλάνε τον ειρμό! (ως συνηθίζεται στον προφορικό λόγο)
    Πολύ ωραία κουβεντούλα είχε γίνει και στα σχόλια..

    "Κυνόδοντας και Eurovision"
    http://toixo-toixo.blogspot.gr/2011/03/eurovision.html


    5: Μια τελείως προσωπική ανάρτηση.
    Την ανέβασα σα να ρίχνω ένα μπουκάλι με ένα μήνυμα στον ωκεανό, περιμένοντας να το λάβει η ενδιαφερόμενη.
    Η οποία είναι η μόνη που αν έπεφτε το μάτι της πάνω, θα καταλάβαινε για ποια μιλάω, διότι πρόκειται για εσωτερικό μας κώδικα επικοινωνίας.
    Μπας και συνωμοτήσει το σύμπαν...
    Ενάμισης χρόνος έχει περάσει που το γραψα και ακόμα δεν έφτασε το μπουκάλι στη σωστή ακτή...
    Είναι το στοίχημά μου, μέχρι να κλείσω το μπλογκ, να το δει!
    Ο τίτλος είναι από ποίημα του Καρυωτάκη, σχετικό με την υπόθεση.

    "Γράμμα σε παλαιό συμφοιτητή"
    http://toixo-toixo.blogspot.gr/2011/03/blog-post_27.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 6: Ένα κείμενο πολιτικού περιεχομένου, με αφορμή τους φόρους ιδιοκατοίκησης, το οποίο κουράστηκα πολύ για να το γράψω και να βρω τεκμηρίωση γι αυτά που έγραφα.
      Τελικά το θεωρώ ως το καλύτερο πολιτικού περιεχομένου κείμενό μου, αφού τελικά γράφοντάς το μου ξεκλείδωσε στο μυαλό πολλές σκέψεις που δεν είχα κάνει.

      "Οι Νέοι Τσιφλικάδες, οι Νέοι Κολίγοι και η Ανταγωνιστικότητα"
      http://toixo-toixo.blogspot.gr/2012/01/blog-post_10.html


      7: Ένα ακόμη πολιτικού περιεχομένου, που το έγραψα μεταξύ των δύο εκλογών.
      Θυμάμαι ακόμη πως τελειώνοντάς το αναφώνησα "ουφ! τα 'πα και ξαλάφρωσα"!

      "Η μοναξιά του σχοινοβάτη (για τον Αλέξη Τσίπρα)"
      http://toixo-toixo.blogspot.gr/2012/05/blog-post_12.html


      8: Μια προεκλογική troll-ιά, με την οποία για κάποιο λόγο γέλασα πολύ όταν την έγραφα.

      "Μια αληθινή θερινή προεκλογική ιστορία"
      http://toixo-toixo.blogspot.gr/2012/06/blog-post_11.html


      9:Επειδή απολαμβάνω κυρίως τα κείμενα με τα οποία γελάω, τώρα όπως τα έψαχνα, χασκογελούσα με μια ανάρτηση που αναφερόμουν στο πείραμα του Cern και έγραφα τα υποθετικά σχόλια παπάδων, κομμάτων, διανοούμενων κλπ για το θέμα...

      "Τι θα λέγαμε για το CERN αν δεν υπήρχε Κρίση"
      http://toixo-toixo.blogspot.gr/2012/07/cern.html


      10: Ένα άλλο κείμενο που απόλαυσα καθώς το έγραφα είχε να κάνει με τη φυσική νομοτέλεια, την οποία έχω για Θεό.
      Άρα κατά μία έννοια είναι ένα θεολογικό μου κείμενο...
      Έμπνευσή μου ο ερχομός άλλης μιας Άνοιξης, για έναν ακόμη χρόνο.
      Όπως έγραφα και στο τέλος, διαβάζεται καλύτερα με τη μουσική υπόκρουση της μουσικής των Eloy, που χω βάλει στο βίντεο στο τέλος.

      "Ο ερχομός της Άνοιξης, απάντηση της Θεάς Φύσης στην απογοήτευση!"
      http://toixo-toixo.blogspot.gr/2012/03/blog-post_22.html


      Τελικά έφτασα στα 10!
      Παν μέτρον άριστον λέγαν οι αρχαίοι και η πολυλογία μου αποδεικνύει ότι δεν υπάρχει βιολογική συνέχεια του έθνους...


      Πήγε αργά...
      Σχολάει και το "ασμπέτε"!

      Διαγραφή
    2. Α! Και ξέχασα ένα κείμενο που μου προκάλεσε συγκίνηση όταν το διάβαζα.
      Από κει κρινω αν μου κάνει ή όχι αυτό που έγραψα.
      Απ το αν μου προκαλέσει κάποιο (οποιοδήποτε) συναίσθημα την ώρα που το πρωτοδιαβάζω.

      "Ερωτευτείτε για να αλλάξουμε τον κόσμο!!!"
      http://toixo-toixo.blogspot.gr/2011/07/blog-post_19.html

      Διαγραφή
    3. Τις θυμάμαι τις περισσότερες και σε μερικές είχα σχολιάσει.
      Να διαλέξω την "Γράμμα σε παλαιό συμφοιτητή" καθότι ρομαντική ψυχή και γω.
      Καλησπέρα.

      Διαγραφή
    4. Μαζεστίξ, λίγα έγραψες, ξέχασες να αναφέρεις τις υπόλοιπες 990 αναρτήσεις σου...!

      Διαγραφή
    5. Το γελάς;
      Με τέτοιες αϋπνίες που μ' είχαν πιάσει χτες, δεν το 'χα σε τίποτα να τις αναφέρω όλες!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα,
    Καλό Μήνα !

    δύσκολα μας βάζετε...

    Αν και "νέος" λοιπόν στον κόσμο αυτό, θέλω να ελπίζω πως τα καλύτερα έπονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω συγκεκριμένη θεματολογία στο blog.
    Συνήθως αντλείται από την πολιτική, αλλά υπάρχουν και αναφορές σε προσωπικά βιώματα, όπως και αναδημοσιεύσεις άρθρων άλλων ιστολογίων που παρουσιάζουν ενδιαφέρον.
    Άλλες φορές είναι η επικαιρότητα που με ωθεί να ασχοληθώ και να γράψω, άλλες φορές αυτό γίνεται κάτω από συναισθηματική φόρτιση της στιγμής. Θυμάμαι μια ανάρτηση 3 σελίδων την έγραψα μέσα σε λιγότερο από τέταρτο. Είχα τα διαόλια μου και βγήκε σχεδόν απνευστί.
    Τέλος θα σου πω ότι καταναλώνω πάρα πολύ χρόνο να διαβάζω (και κάποιες φορές να σχολιάζω) φιλικά ιστολόγια.

    ΥΓ: Όταν είδα ότι σχολίασε ο φύλαρχος είχα την αγωνία αν θα ανέφερε την ανάρτηση με τις ρακέτες. Καταπληκτική! Πρόσφατα την είχα ξαναδιαβάσει και γέλασα περισσότερο από την πρώτη φορά. Τα δε σχόλια που ακολούθησαν …επικά!!!

    Να'χεις μια όμορφη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάντως μου αρέσουν οι Κυριότερες ειδήσεις, που έχεις καιρό να γράψεις.

      Όσο για τις άσκοπες αναρτήσεις του Μαζεστίξ, ναι είμαι και γω φαν.

      Καλημέρα.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα