Πέμπτη, 6 Σεπτεμβρίου 2012

Ο βλάκας με τα χίλια πρόσωπα.

Τι θα γίνει επιτέλους με αυτούς τους βλάκες;;; Με την χωσιά να τους θερίζεις δεν τελειώνουν. Ως πότε θα μας κυβερνάν; Ως πότε θα μας κανονίζουν τη ζωή και ως πότε θα μας νικάν πάντα;
Προχωρούν ακάθεκτοι και καταστρέφουν τα πάντα. Κάτι που μπορεί να γίνει με κόπο από εκατό έξυπνους ανθρώπους, φτάνει ένας μόνο βλάκας να τα καταστρέψει όλα. Δεν μπορείς να ξεφύγεις. Ξεφυτρώνουν πλάι σου συνεχώς. Στην δουλειά, στο σόι, στον δρόμο, στην πολυκατοικία, στην καφετέρια, στις υπηρεσίες. Παντού. Και το θέμα δεν είναι ότι είναι παντού. Το θέμα είναι ότι δεν μπορείς να τους αντιμετωπίσεις. Γιατί ένα βλάκα όσο και να του εξηγήσεις κάτι δεν μπορεί να το καταλάβει, γιατί αν το καταλάβαινε δεν θα ήταν βλάκας, θα ήταν έξυπνος. Και να πέσεις και συ στο επίπεδό του, πάλι δεν θα μπορέσεις να τον αντιμετωπίσεις, γιατί θα σε νικήσει λόγω εμπειρίας. Και συ θα νιώσεις μπροστά του μεγαλύτερος βλάκας από αυτόν. 
Και έτσι θα οι βλάκες παραμένουν ανέγγιχτοι και άφθαρτοι. Θα είναι ανίκητοι και θα κυβερνούν τον κόσμο. Θα εξουσιάζουν και θα αμαυρώνουν κάθε λογική μας προσπάθεια.  


Το πιο τρομακτικό όμως είναι άλλο. Ο συνδυασμός. Φαντάσου ένα βλάκα με κακία. Έναν βλάκα που να είναι και κακός άνθρωπος. Αυτός μπορεί να σου δημιουργήσει πολύ μεγάλο πρόβλημα. Μέχρι και να σου κάνει κακό ανεπανόρθωτο. Φαντάσου ένα βλάκα με απωθημένα. Φαντάσου ένα βλάκα με ψυχολογικά προβλήματα. Και τέλος φαντάσου ένα βλάκα με εξουσία. Σε αυτή την περίπτωση το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να του αφαιρέσεις με οποιονδήποτε τρόπο την εξουσία. Ή αν δεν τολμάς να το κάνεις αυτό, τουλάχιστον μην του δώσεις την ευκαιρία να την πάρει στα χέρια του.
Πρέπει να το πάρω απόφαση. Δεν αντιμετωπίζονται. Μόνο την ηρεμία μου θα χαλάω κάθε φορά που θα έρχεται στον δρόμο μου ένας βλάκας. Και πρέπει να το μάθω καλά, ότι η ζωή θα είναι γεμάτη βλάκες. Όμως αν συνεχίσω να ασχολούμαι μαζί τους και να στεναχωριέμαι θα καταλήξω και εγώ ένα βλάκας και μίσος.


10 σχόλια:

  1. "Δύο πράγματα δεν έχουν τέλος, η βλακεία και το σύμπαν.Και για το σύμπαν δεν είμαι σίγουρος"

    Αϊνστάιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα το έχω στο νου μου αυτό.

      Χαθήκαμε λιγάκι... θα επανέλθω.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  2. Έχουν γραφτεί και δοκίμια για το θέμα!

    Κάτι σοβαρό όμως τώρα: είναι ζήτημα παιδείας. Δε γεννιέσαι βλάκας ή έξυπνος, γίνεσαι στη διαδρομή, αναλόγως τις προσλαμβάνουσες παραστάσεις, τις εμπειρίες και μια σειρά άπειρων παραμέτρων που γενικά και συνολικά ονομάζουμε παιδεία του ανθρώπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα και για αυτό είναι δύσκολο να τους αντιμετωπίσεις.
      Καλησπέρα.

      Διαγραφή
  3. Κι όμως... Το πιο ταπεινωτικό απ' όλα αθ ήταν να απαλλάξουμε τους βλάκες λόγω βλακείας!

    Θυμάσαι την ταινία "ένας βλάκας και μισός"; (και γαμώ τις κωμωδίες)
    Εκεί ο ήρωας διαλύθηκε ψυχολογικά μόνο όταν το δικαστήριο τον απάλλαξε λόγω βλακείας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναλόγως... εκείνος ήταν καλός βλάκας.
      Εμένα ο δικός μου είναι κακός βλάκας... δεν θέλω να απαλλαχθεί λόγω βλακείας. Θέλω να πληρώσει κανονικά.
      Καλημέρα καλό μου.

      Διαγραφή
  4. ... με πρόλαβε ο/η artist...μετά από αυτό τι να σχολιάσεις...


    καλο Σ/K Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι... νομίζω ότι είναι το ρεζουμέ όλων.

      Καλό σαββατοκύριακο και σε σένα.

      Διαγραφή
  5. Ρε με κατατρόμαξεεεες!!:/:/
    Πάντως οι βλάκες είναι παντού και το κακό είναι όταν συναντώ βλακεία με βραχυκυκλώνει!!Δεν υποστηρίζω ότι είμαι έξυπνος,απλά κάποιες φορές η βλακεία ξεπερνά ακόμα και τη δική μου!!:/

    Χαιρετώ!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά δεν λέω... όλοι μας έχουμε μια δόση βλακείας. Αλλά μερικοί είναι εκτός συναγωνισμού.

      Γιατί πουλάκι μου τρόμαξες;... τι είπα;

      Καλημέρα.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα