Παρασκευή, 10 Αυγούστου 2012

Φωτιά στο λιμάνι.


Θα 'μαι πάντα εγώ μες το όπλο σου σφαίρα.
να σκοτώνεις αυτούς που σκοτώνουν τη μέρα.


Με τα μαύρα γυαλιά και το άσπρο φουστάνι,
να κοιτάς μακριά τη φωτιά στο λιμάνι.


Ξέρω ένα παιδί που μου λέει πως σε ξέρει,
ότι είχατε δει ένα τρελό καλοκαίρι,


στο κομμάτι που λείπει απ' το σπασμένο καθρέφτη,
στο λιμάνι φωτιά, τον ήλιο πάλι να πέφτει.


Κόκκινα σύννεφα στον ουρανό κι εσύ γελάς...
Γελάς καθώς το πλοίο πλησιάζει σαν θηρίο
και μου λες λοιπόν θυμίσου
μη πετάξεις τη ζωή σου στα σκυλιά.


Θα 'μαι πάντα εγώ μες το όπλο σου σφαίρα
να χτυπάς το νερό, να χτυπάς τον αέρα,


να θυμάσαι ξανά όσα είχαμε κάνει,
τις φωτιές στα ντεπώ, τη φωτιά στο λιμάνι.


Κόκκινα σύννεφα στον ουρανό κι εσύ γελάς...
Γελάς καθώς το πλοίο πλησιάζει σαν θηρίο
και μου λες λοιπόν θυμήσου
μη πετάξεις τη ζωή σου στα σκυλιά.


Γελάς γιατί σε θέλω, κατεβάζεις το καπέλο
και μου λες λοιπόν θυμήσου
σαν ταινία η ζωή σου να κυλά.


Ξέρω ένα παιδί που μου λέει πως σε ξέρει,
ότι είχατε δει ένα τρελό καλοκαίρι,


στο κομμάτι που λείπει απ' το σπασμένο καθρέφτη,
στο λιμάνι φωτιά, τον ήλιο πάλι να πέφτει.


Οι φωτογραφίες και το βίντεο είναι δικά μου και είναι από το Πευκί Ευβοίας.
Στίχοι: Παύλος Παυλίδης

16 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες φωτογραφίες Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίες φωτογραφίες,ωραίο τραγούδι!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες! Έτσι μου έρχεται να μαζευτούμε, να... έρθω! Συνέχισε να μας εμπνεέεις. Σ'ευχαριστώ για τη φιλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να έρθεις λοιπόν...
      Καλώς ήρθες στο μπλογκ μου.

      Διαγραφή
  4. Ποιητική διάθεση βλέπω.
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο ακόμα καλοκαίρι φίλε μου...μετά θα κλείσουν τα παράθυρα. Φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Μπράβο Μαρία!
    Οι εικόνες μαγικές, τις έδεσες υπέροχα με το λόγο.
    Πολύ όμορφο τραγούδι.
    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Οικοδόμε μου.
      Καληνύχτα σου.

      Διαγραφή
  6. μπράβο βρε μαρία

    χρόνια πολλά για μεθαύριο

    και είστε πανέμορφα εκείθε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για το μπράβο και για τα χρόνια πολλά.
      Καληνύχτα.

      Διαγραφή
  7. Τι ομορφιές είναι αυτές!!!!! ειδικά η προτελευταία φωτογραφία!!!!και το video πολύ ωραίο...

    Μπράβο Μαρία μου για την Ελλάδα που μοιράζεσαι μαζί μας!

    Να ευχηθώ από σήμερα...να με συγχωρέσεις μπορεί να μην έχω σήμα στις 15...με την αγάπη μου...όλες του κόσμου οι ευχές για ότι καλύτερο Μαρία μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ελλάδα είναι για να την μοιραζόμαστε.
      Καλημέρα και ευχαριστώ για τις ευχές σου.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα