Κυριακή, 1 Ιουλίου 2012

Μια καλημέρα.

Έτσι απλά μια καλημέρα να σας πω.
Μην ξεχνάτε να την λέτε στους αγαπημένους σας.
Μια ωραία κυριακάτικη μέρα.

Με μια γλυκιά κουβέντα και ένα μερακλίδικο καφέ.
Με ένα φιλικό χαμόγελο.
Και ένα όμορφο τραγούδι για να φτιάξει η διάθεση.
Καλό μήνα.



Τώρα που έμαθα να ζω χωρίς εσένα
τώρα που οι μνήμες μου γυρνούν από τα ξένα
απ' τη ζωή μου όταν περνάς,
μια καλημέρα μη την ξεχνάς

Όσα ανελέητα η μέρα μας τα παίρνει
η νύχτα στ'όνειρο απρόσμενα τα φέρνει
όπου κι αν είσαι όταν ξυπνάς
μια καλημέρα μη την ξεχνάς

Λένε πως χάθηκες,
δε σε συνάντησε κανείς ως σήμερα,
σα να'σουν πρόσωπο που επινόησα,
μάτια μου ανήμερα..
Λένε πως χάθηκες
μα ήσουνα εδώ όσο άλλο τίποτα
μα ήσουνα εγώ κι εγώ φοβόμουνα
μάτια μου ανύποπτα...

Είναι η σκέψη σου αόρατος καθρέφτης
στις δύσκολες στιγμές κοιτάζω αν με βλέπεις
απ' τη ζωή μου όταν περνάς
μια καλημέρα μη την ξεχνάς

Σ'ακούω να μιλάς φωνή μες στη φωνή μου
όπως μεγάλωνα μεγάλωνες μαζί μου
όπου κι αν είσαι όταν ξυπνάς
μια καλημέρα μη την ξεχνάς

10 σχόλια:

  1. Καλό μήνα.
    Αν και σε κανένα μισάωρο φεύγω για δουλειά, εντούτοις η "εισήγησή" σου μου έφτιαξε το κέφι.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλό μήνα.
    Να περνάς καλά.
    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Με τα χαράματα σαν βγεις
    Από την πόρτα της ζωής
    Μια καλημέρα να της πεις
    Κι ας είσαι μόνος μες στη γη"(Δημήτρης Χριστοδούλου)

    http://www.youtube.com/watch?v=YqQoWxHevuY

    Καλημέρα, καλό μήνα, καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και καλό μήνα Μαράκι:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερούδια, καλό μήνα να έχουμε.
    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα και καλο μηνα κι απο μενα...
    Να περνας καλα και να εισαι ευτυχισμενη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστώ για τις καλημέρες.
    Καλό βράδυ σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Αμέ...καληνύχτα.
      http://www.youtube.com/watch?v=vTn14vniXxU

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα