Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2012

Καλοκαιρινή νύχτα.

Νυχτερινή θέα των Σερρών από την Ακρόπολη.
Φωτογράφηση: Αθανάσιος Αθανασιάδης 
Δρόσισε επιτέλους. Βοήθησε και η χθεσινή βροχή και πήραμε μια ανάσα. Σήμερα είπα να σας γράψω από το μπαλκόνι μου. Μαζί με την πετούνια μου και τον ελληνικό καφέ μου. Η Ακρόπολη των Σερρών είναι φωτισμένη και γω ευχαριστώ τον παππού που μας χάρισε τέτοια θέα. Δεν έχει πολύ κίνηση ο δρόμος, ησυχία απόψε. Μόνο κάτι παιδιά παίζουν στο διπλανό σπίτι και σπάνε πότε πότε την μονοτονία της νύχτας. 
Τυπικά από σήμερα είμαι αδειούχα, πήρα άδεια από το αφεντικό, από εμένα δηλαδή. Έκλεισα το μαγαζί για καλοκαιρινές διακοπές. Λίγο πιο νωρίς φέτος λόγω αναδουλειάς. Σε λίγες μέρες θα σας φύγω, θα πάω στην Εύβοια, στην πατρίδα. 
Όμορφη καλοκαιρινή βραδιά απόψε. Και σκέφτομαι πόσα πράγματα είναι δίπλα μας και μπορούν να μας δώσουν ευτυχία και 'μεις λόγω των προβλημάτων δεν τα βλέπουμε. 
Αυτός ο δροσερός αέρας που φέρνει την μυρωδιά των γιασεμιών μου, μπορεί να σταματήσει;
Η μυρωδιά του βρεγμένου χώματος μπορεί να αλλοιωθεί;
Η μυρωδιά του πεύκου από τον απέναντι λόφο;
Μπορεί να απαγορεύσει κανείς στις τριανταφυλλιές μας στην αυλή να μην κάνουν κόκκινα τριαντάφυλλα;
Τα γέλια των παιδιών μπορούν να σταματήσουν;
Το χαμόγελο του γείτονα που μου φωνάζει να δυναμώσω την μουσική για ν΄ακούει και αυτός;
Και οι άνθρωποι που μ΄αγαπούν, δεν θα σταματήσουν να με σκέφτονται.
Και την γαλήνη που μου δίνει το τραγούδι, ποιος μπορεί να μου την πάρει;
Μην χαραμίζετε τις στιγμές σας στον φόβο και στην μιζέρια.
Ας συνεχίσουμε να φτιάχνουμε όμορφες αναμνήσεις.
Και ας είναι απλά η θύμηση μιας απλής και ήρεμης καλοκαιρινής νύχτας.
Καλό σας βράδυ.


18 σχόλια:

  1. Πάντα όμορφα και αγαπημένα τα Σέρρας!!:)

    Σε χαιρετώ!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα από τα όμορφα Σέρρας λοιπόν.

      Διαγραφή
    2. Αλλά πες μας τι κάνεις στα ωραία Σέρρας και τα ξέρεις και τόσο καλά;;:Ρ

      Διαγραφή
    3. Ουυυυυ!!Να πω στους γνωστούς να προσέχουν!!:Ρ

      Διαγραφή
  2. Από τωρα διακοπούλες;
    Τυχερή!!!

    Εγώ πάλι δεν τολμαώ ούτε να μου δώσω άδεια...
    Ούτε μες στο κατακαλόκαιρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, την αναδουλειά την λέμε διακοπές.
      Σου δίνω εγώ άδεια, με αποδοχές κιόλας. Θα σου στείλω μια ακάλυπτη επιταγή να βολευτείς.
      Φιλιά και καλημέρες.

      Διαγραφή
    2. Α ευχαριστώ!
      Γιατί στη δουλειά κάθομαι ουσιαστικά χωρίς... αποδοχές!
      Αν η άδεια είναι μετ' αποδοχών, τότε με συμφέρει κιόλας!

      Διαγραφή
  3. Μαράκι,
    ένα σούρουπο, μια καλοκαιρινή βροχή, ένα δροσερό αεράκι γεμάτο μυρωδιές, ένα χαλαρό καφεδάκι στη βεράντα σε κάνουν ποιήτρια!
    Να περάσεις όμορφα τις μέρες της ξεκούρασης με μπόλικη ησυχία και χαλάρωση, μετά από τόσους σαματάδες και εντάσεις που περάσαμε όλοι μας. :-)
    Μάκια μπόλικα από τα όμορφα Χανιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι να ξεκουραστώ... πτώμα είμαι. Να χαρώ το μπαλκόνι μου και το σπίτι μου.
      Και συ καλά περνάς βλέπω...Χανιά ε;
      Άντε πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  4. Τα προβλήματα έρχονται και σου σκάνε στη μούρη για να σου θυμίζουν ότι πατάς στη γη.
    Καλό και άγιο είναι όμως να ξεφεύγεις που και που. Επιβάλλεται για λόγους ψυχικής ισορροπίας, μη μας στρίψει δηλαδή!
    Καλές διακοπές λοιπόν, τροπικά μαυρίσματα, ξεκούραση και χαλάρωση στα πάτρια.
    Εύχομαι να τους λείψεις εκεί στις Σέρρες τόσο πολύ που να σε περιμένουν σε ουρές όταν επιστρέψεις...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αλλά φέτος όλο στη γη πατάμε.
      Καλή ξεκούραση λοιπόν σε μένα και καλή υπομονή σε σας μέχρι τις διακοπές.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Όπως θα κατηφορίζεις για την αγαπημένη σου Εύβοια, θα περάσεις λίγο έξω από την πόρτα μου, κερνάω καφέ.
    Να περνάς καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελκυστική πρόταση...σ΄ευχαριστώ.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  6. Αχ! τι όμορφες εικόνες...
    τι μυρωδιές ...βρεγμένο χώμα...γιασεμί και πεύκος
    γέλια παιδιών...χαμογελα του γείτονα...Αυτή την Ελλάδα κανένας δεν μπορεί να μας την πάρει...όμορφα να περάσεις όπου και να πας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα