Τρίτη, 19 Ιουνίου 2012

Νέα από το Μέγα Μαλακοχώρι.


Όπως πολλοί ξέρετε ζω στις Σέρρες αλλά δεν είμαι Σερραία. Η εμπειρία μου να ζω τόσα χρόνια σε ένα μέρος, πατρίδα του Μέγα Καραμανλή (και του μικρού και του μεγάλου), το Μέγα Μαλακοχώρι δηλαδή, είναι απερίγραπτη. Αν ενδιαφέρεται κανείς ψυχολόγος να γράψει καμία διατριβή για την ψυχολογία του προβάτου, ας έρθει στις Σέρρες.
Έρχεται που λέτε μια γειτόνισσα στο μαγαζί, τέρας εξυπνάδας, μες την καλή χαρά να μου πει τα ευχάριστα που βγήκε η ΝουΔου. Και λέω μέσα μου, πλάκα μου κάνετε...που είναι η κάμερα...έλα σας κατάλαβα βλαμμένα... Σοβαρολογούσε. Γιατί τώρα λέει δεν θα της κόψουν την σύνταξη και η Μέρκελ θα μας δώσει την επόμενη δόση. Τώρα για πείτε... πέρνεις την ταμειακή και της την φέρνεις στο κεφάλι. Που δεν έχω σταυρώσει πελάτη από το πρωί, που στην γειτονιά έχουν κλείσει 5 μαγαζιά, εκ των οποίων το ένα, που είναι ακόμα ανοίκιαστο είναι το δικό της, που η αγορά φυτοζωεί και που οι νέοι είναι άνεργοι και ο γιος της φυσικά, αλλά ψήφισε και αυτός ΝουΔου (καλό βλήμα και αυτός).
Και όταν την ρώτησα ΓΙΑΤΙ; Γιατί δεν πάει το χέρι μου να ψηφίσω κάτι άλλο, μου λέει. Εμένα όμως το χέρι μου πάει να το σηκώσω και να σου αστράψω μια ξανάστροφη να αγοράσεις πέντε-εξί οικόπεδα. Δεν της είπα τίποτα. Απλά ότι ο καθένας αναλαμβάνει την ευθύνη του με την ψήφο του(πάντα κυρία!)
Ποσοστό 36% έβγαλε ο ΝουΔους στας Σέρρας, με μεγάλη διαφορά από τον Συριζα (17%), για να μην σχολιάσω τον 50% της αποχής... προτίμησαν να πάνε στην βρομερή Τούζλα για βουτιές. Θα έβγαζε πιο μεγάλο ποσοστό. Και με τα δύο τα χέρια ψηφίσαν. Έχω τόσο θυμό για τους συμπολίτες μου, έχω φτάσει στο σημείο να ντρέπομαι που ζω εδώ. Γιατί όλα αυτά τα χρόνια έχω φάει στην μάπα όλη αυτή την μαλακία περί καταγωγής του Εθνάρχη, λες και είναι εισιτήριο πρώτη θέση χωρίς επιστροφή για τον παράδεισο. Και οδός Καραμανλή, και προτομή στην πλατεία του χωριού, και μουσείο Καραμανλή, μέχρι και λουκάνικα Καραμανλήδικα υπάρχουν...και μαλακίες εις τον Καραμανλήδικο κύβο δηλαδή.
Και είναι τόσο μεγάλη η δύναμη αυτής της καταγωγής που όλοι το θεωρούν μέγα τιμή και καμάρι. Και τόσο μεγάλη αξία έχει αυτό, που θεωρούν δεδομένο, περισσότερο από άλλη περιοχή της Ελλάδας, αυτό το παρανοϊκό χρέος απέναντι σε αυτό το κόμμα.
Και αυτό δεν αλλάζει, ούτε καν τώρα που η πόλη στενάζει και υποφέρει, αλλά ίσα ίσα διατηρείται και συντηρείται από νέους πλέον. Μιλάμε για πολύ πρόβατα, μαντρωμένα σε μια στάνη, που αντιπροσωπεύει την καλή κοινωνία της πόλης, που πάντα πήγαινα κόντρα. Το αφάν κατέ του καλού κόσμου, πρόγονοι του Μεγαλειότατου.
Και όλοι μου λένε για τα καλά που έχει κάνει την πόλη ο Καραμανλής, αλλά εγώ τόσα χρόνια γιατί δεν τα βλέπω;
Για να μην πω για το ποσοστό της Σκατής Αυγής. Εμετικό. Μεταλλαγμένοι νεοδημοκράτες που τόσα χρόνια τους φαινόταν ότι το κόμμα είναι πολύ λάιτ για το διεστραμμένο τους μυαλό και τώρα βρήκαν την χαρά τους.
Είπα να αφήσω να περάσει μια μέρα, να σκεφτώ πιο ψύχραιμα. Μα η αρχική ντροπή μου έγινε θυμός.
Είμαι τόσο θυμωμένη με τους συμπολίτες μου, που κάθονται στις καφετέριες και πίνουν καφέ με τα λεφτά του μπαμπά τους, βρίζοντας την άδικη κοινωνία που τους έριξε στα τάρταρα και πάνε μετά και το ρίχνουν μονοκούκι στη ΝουΔου.
Είμαι τόσο θυμωμένη με όλους, που για άλλη μια φορά αποδειχθήκαμε λίγοι, ολιγόψυχοι και προπαντός μαλάκες.
Είμαι τόσο θυμωμένη με μένα που πίστεψα ότι ο κόσμος αυτός θα μπορούσε να αλλάξει.
Είμαι τόσο θυμωμένη με τον blogger που κάνει ότι να ΄ναι τις τελευταίες μέρες.
Δεν ξέρω πότε θα κάνω άλλη ανάρτηση. Είμαι πτώμα και σωματικά και ψυχολογικά. Θα βάζω τραγούδια στο άλλο μπλογκ μέχρι να ξεζοχαδιαστώ.
Έως τότε καλά κουράγια...θα ξημερώσει και για μας Κυριακή.


update: (αντιγράφω το σχόλιό μου στον Οίκοδόμο)
Δεν ήταν τόσο το αποτέλεσμα που με πείραξε αλλά το αθροιστικά μεγάλο ποσοστό των ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Πες ότι ο Συριζα έπαιρνε λίγο ακόμα και έκανε τελικά κυβέρνηση, αυτό το 40% (ΝΔΠΑΣΟΚ) θα παρέμενε στην κοινωνία μας. Είναι περισσότερο κοινωνικό το θέμα μου και όχι τόσο εκλογικό. Γιατί αυτοί οι άνθρωποι είναι κενοί από κάθε ηθική αξία και δεν έχουν την ικανότητα να πιστέψουν στην ελπίδα, έστω και φρούδα, αλλά βασίζονται μόνο στον φόβο τους και στην βόλεψή  τους. Και όλα αυτά μετά από τόσες δυσκολίες που έχουμε περάσει.

16 σχόλια:

  1. Μαρία, σε χαιρετώ από την πατρίδα του Μητσοτάκη!
    Όπως καταλαβαίνεις οι Καραμανλήδες εδώ μοιάζουν... γατάκια!

    Η οργή και η απογήτευση είναι αυτονόητα συναισθηματα μετά από μια ντροπιαστική ήττα.
    Καλό είναι να ξεσπάμε για να βγάλουμε το άχτι από μέσα μας.

    Ας μην ξεχνάμε μόνο πως οι αλλαγές και οι ανατροπές δε γίνονται συνήθως τόσο σύντομα (μέσα σε δυο χρόνια) αλλά είναι μια πιο χρονοβορα κατάσταση για.. γερά νεύρα.

    Η Κρήτη από πράσινο νησί έγινε... ροζοκόκκινο!
    βγήκαν απ το μαντρί οι Κρητικοί γιατί
    1)βιώνουν την Κρίση
    2)έχουν ανοιχτό μυαλό

    Στη Μακεδονία όλα παρέμειναν μπλε (και μαύρα) διότι
    1)βιώνετε την κρίση σε μικρότερο βαθμό από ό,τι στην υπόλοιπη Ελλάδα. Δηλαδή από πριν υπήρχε πρόβλημα και τώρα η διαφορά δεν είναι τόσο εμγάλη στην επαρχία της Μακεδονίας. Περισσ΄τοερο τα αστικά κέντρα της έδειξαν σημάδια αλλαγής.
    Έτσι νομίζω τουλάχιστον.
    2)Ο βαθύς συντηρητισμός των ανθρώπων εκεί.
    Κακά τα ψέματα, μεγαλο μέροςτ ης πρώην εκλογικής βάσης του ΠΑΣΟΚάποτελείτο από προοδευτικούς ανθρώπους που απλώς έκαναν αντιδεξιά επιλογή εξουσίας.
    Τώρα που το ΠΑΣΟΚ πέρασε επισήμως στην άλλη όχθη, κατευθήνθηκαν στο κόμμα που εκφράζει περισσότερο τα πιστεύω τους, τον ΣΥΡΙΖΑ.
    Η εκλογικη βάση της ΝΔ είναι βαθιά συντηρητική και αλλάζει συνήθειες πολύ δυσκολότερα και με μεγαλύτερη αργοπορία. Για αυτό λέγονται συντηρητικοί άλλωστε.
    Πάντως θα αλλάξουν τα πράγματα κι εκεί αναπόφευκτα.
    Θα δεις, σύντομα η ανατροπή θα ολοκληρωθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχηγέ μου δεν ήξερα ότι είσαι στην πατρίδα του "Βαριοϊσκιωτου" του "τρισκατάρατου" του "μπαμπά της Ντόρας" αυτουνού που δεν λέμε τ' όνομά του! Είμαι κι εγώ στα Χανιά αυτόν τον καιρό για δουλειά. Και πραγματικά είμαι περήφανος γι αυτό το νησί. Για μια ακόμη φορά δείχνει το δρόμο στην υπόλοιπη Ελληνική επαρχία. Ελπίζω να τα πούμε κι από κοντα μια απ' αυτές τις μέρες.

      Διαγραφή
    2. Άνθρωπέ μου, τροβαδούρος είσαι και τουρνέ κάνεις;
      Εδώ αισθάνομαι στο φυσικό μου χώρο: μοιάζει με το γαλατικό χωριό!
      Εγώ Μαζεστίξ κι ο Δρακουμέλ Μαθουσαλίξ!
      Κανόνισε να με ποτίσεις ούζα και να σου πω φιλοσοφίες...
      Εσύ νομίζω δε χρειάζεσαι τα ούζα.
      Την έχεις έτοιμη τη φιλοσοφία.
      Εγώ βάζω απαραίτητα και το "αμπελο-" ως σύνθετο στη λέξη...

      Διαγραφή
    3. Ναι, ίσως βιώνουμε την κρίση λιγότερο, αλλά τι πρέπει να πεινάσουμε για να βάλουμε μυαλό. Δεν βλέπουμε τι γίνεται γύρω μας; Πιστεύω ότι καθαρά θέμα κολλημένου μυαλού.

      Πιείτε και για μένα κανα ούζο μπας και ηρεμήσω.

      Φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Μα ο Καραμανλης ο γερος δεν ελεγε (συμφωνα με τις μνημες των μεγαλυτερων) οτι θα κανει την Ελλαδα Chamonix των Αλπεων? Σαν-Μουνι την εκανε και αυτος και ο αλλος ο σκατοψυχος ο Παπανδρεου που ελπιζω να υπαρχει η κολαση μονο για αυτον.

    Ολοι οι μαλακες, τα ζωα, το πραγματικο λουμπεν προλεταριατο, αυτοι που δεν εχουν στον ηλιο μοιρα αλλα το παιζουν μεσοαστοι και μπορζουαζια. Σκατα στα μουτρα τους. Αλλα ειπαμε καρδια μου, ο λαος ειναι πανσοφος και ως εκ θαυματος καθε 4 χρονια δεχεται την επιφοιτηση και επιλεγει ορθα. Σαν την μαλακω την γειτονισσα σου και τον ακομα πιο μαλακα γιο της που ναι μεν ανεργος αλλα παει και ψηφιζει ΝΔ. Τι να του πεις αυτου του ζωου τωρα, τι να του εξηγησεις και τι να του δειξεις για το μεγεθος της μαλακιας του. Συνειδητοποιω ολο και πιο πολυ το μεγεθος της μουργας που υπαρχει σε αυτον τον λαο, ολα τα ιζηματα, τα σκατα και οι βρωμιες που επιπλεουν. Ολες οι υγιεις δυναμεις υποεκπροσωπουνται, η δεν εκπροσωπουνται καθολου.

    Με τι ζωα εχουμε μπλεξει ρε γμτ. Ελεος πια.

    Τα θυμωμενα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι΄αυτό λοιπόν παιδί μου κάτσε εκεί που βρίσκεσαι και πες και ευχαριστώ. Τα πράγματα στην Ελλάδα θα αργήσουν να αλλάξουν. Μείνε εκεί μέχρι να έρθει πάλι η ελπίδα σε αυτό τον τόπο.

      Σε φιλώ γλυκά.

      Διαγραφή
  3. Χίλια δίκια σου δίνω Μαράκι μου!
    Η βλακεία δεν πολεμιέται με τίποτε. Και είναι πιο επικίνδυνη κι από τη χειρότερη "άποψη". Γιατί η βλακεία δεν είναι καν άποψη. Είναι πάθηση, διαστροφή, γεννετική ανωμαλία. Και ως εκ τούτου δεν μπορείς να κάνεις κάτι για να τη διορθώσεις. Απλά έτσι είναι. ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι, η βλακεία είναι ανίκητη.
      Φιλιά.

      Καλά να περνάς εκεί στις εξοχές...

      Διαγραφή
  4. Ψυχραιμία.. Τι να πούμε κι εμείς που χάσαμε τ'αυγά και τα πασχάλια;
    Εδώ να δεις πως έχει απλώσει η ψυχική κούραση σε σωματική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πεις; μπορείς να πεις και τίποτα.
      Σε αυτή τη χώρα δεν υπάρχει λογική.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Μαρία.
    Κανείς λογικός άνθρωπος δεν νιώθει καλά. Ο καθένας βέβαια κουβαλάει το δικό του σταυρό, δεν πρέπει ποτέ όμως να αποκοπούμε μεταξύ μας. Αν το καταφέρουν κι αυτό, τότε θα μας λιώσουν.

    Κανένας δίκαιος αγώνας δεν τελειώνει αδικαίωτος. Αρκεί να το πιστέψουμε και να συνεχίσουμε. Δεν χάθηκαν τα πάντα σ' αυτές τις εκλογές. Ούτε βέβαια θα κερδηθούν απ' αυτές ή κάποιες άλλες. Στο χέρι μας είναι να τα καταφέρουμε τα πάντα, αρκεί να το πιστέψουμε και να μην περιμένουμε από κάποιους άλλους να το κάνουν για μας.

    Μην απελπιστείς ποτέ, η απελπισία είναι κακός σύμβουλος. Ζήσε το συναίσθημα της οργής, ακόμα και έντονα, δεν κάνει κακό, πίστεψέ με (σου μιλάω από πείρα).

    Αρκεί όταν καταλαγιάσει να μείνει η σκέψη καθαρή και ανεπηρέαστη.

    Η μουσική πάντα βοηθάει σ' αυτό.
    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και δεν θα αποκοπούμε μεταξύ μας. Ζούμε όλοι μαζί και αναγκαστικά θα ζούμε και με βλαμμένους.
      Όσο για τις εκλογές που λες, δεν ήταν τόσο το αποτέλεσμα που με πείραξε αλλά το αθροιστικά μεγάλο ποσοστό των ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Πες ότι ο Συριζα έπαιρνε λίγο ακόμα και έκανε τελικά κυβέρνηση, αυτό το 40% (ΝΔΠΑΣΟΚ) θα παρέμενε στην κοινωνία μας. Είναι περισσότερο κοινωνικό το θέμα μου και όχι τόσο εκλογικό. Γιατί αυτοί οι άνθρωποι είναι κενοί από κάθε ηθική αξία και δεν έχουν την ικανότητα να πιστέψουν στην ελπίδα, έστω και φρούδα, αλλά βασίζονται μόνο στον φόβο τους. Και όλα αυτά μετά από τόσες δυσκολίες που έχουμε περάσει.
      Ας βάλω ένα τραγούδι τώρα να ηρεμήσω.
      Καλό βράδυ και φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Τα UFO.. υπάρχουν... και ζουν ανάμεσά μας!

    Μερικοί ψηφίζουν σαν να τους λες να πούνε τι ομάδα είναι.

    Ρώτα έναν π.χ. γιατί είσαι Ολυμπιακός; Ε, δεν ξέρει να σου πει. Το πολύ πολύ θα απαντήσει: Α, εμείς στην οικογένεια, όλοι Θρύλος!

    Ε, έτσι και η γειτόνισα, παραδοσιακά ΝΔ, άλλο που δεν πρόκειται για ματς αλλά για τους εκπροσώπους μας στο κοινοβούλιο που καθορίζουν τη ζωή μας. Ψιλά γράμματα, όπως λέει και ο Άνθρωπος, η βλακεία είναι ανίκητη, και άπειρη, το είπε και ο Άινστάιν.

    Όσο για τη μουσική και την τέχνη γενικά, η μόνη λύτρωση μας!

    Πάω τώρα στο άλλο σου blog να δω τι μουσική επιλογή μας έχεις για σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι...η βλακεία τους όμως μας παίρνει στο λαιμό τους.

      Καλή ακρόαση...
      φιλια.

      Διαγραφή
  7. Στις φωτιές στην Ηλεία το 2007 ακολουθεί η κάμερα ένα γεροντάκι που πηγαίνει να ψηφίσει. Είναι σκυφτός, εξαθλιωμένος, δεν έχει κουράγιο ούτε να βαδίσει, δεν σηκώνει το βλέμμα του από το χώμα. Τον ρωτάει η δημοσιογράφος να μάθει για τις ζημιές που έπαθε. Και ο γέρος απαντά:
    "Κάηκαν τα αμπέλια μου, κάηκε η στάνη, κάηκαν τα πρόβατα, κάηκε το σπίτι μου, κάηκε και η γυναίκα μου".
    Έχουν ήδη μπει στο κοντέηνερ όπου είχε στηθεί πρόχειρα η κάλπη του χωριού (είχε καεί ΟΛΟΚΛΗΡΟ το χωριό και δεν υπήρχε ούτε σχολείο ούτε τα γραφεία της Κοινότητας) και η δημοσιογράφος του υποβάλλει την τελευταία ερώτηση:
    "Αν επιτρέπεται, τι θα ψηφίσετε;" για να εισπράξει την απάντηση:
    "ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ"...!!!

    Θα μου πεις, εντάξει αυτός είναι γέρος, δεν είναι όλοι έτσι.
    Αμ δε!
    Είναι όλοι έτσι και ακόμη χειρότερα. ΧΟΝΤΡΟΜΑΛΑΚΕΣ :((
    Και αν αυτοί έχουν συνηθίσει το $&#@*% και τους αρέσει, οι υπόλοιποι τι φταίμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τραγικό έως τρομακτικό.
      Που πορευόμαστε με αυτούς τους ανθρώπους;
      Γιατί δεν είναι μόνο γέροι, είναι και πολύ νέοι.
      Φιλιά και κουράγια.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα