Πέμπτη, 14 Ιουνίου 2012

Διάλειμμα επειγόντως!

Σκάσαμε από την ζέστη αγάπες μου, ζαβλακωθήκαμε, όρεξη για δουλειές μηδέν (όχι ότι έχουμε, λέμε τώρα...), λεφτά για μπάνια και θάλασσες επίσης μηδέν (μπορεί και μείον...). Το μόνο που μας μένει είναι να πούμε καμιά βλακεία να περνάει η ώρα, περιμένοντας την Κυριακή των εκλογών μπας και γίνει κανα θάμα. 
Σας έχω ανεκδοτάκι σένιο και πονηρό, για να σκάσει λιγάκι ένα χαμόγελο στο χειλάκι μας, ένα  αστείο βιντεάκι για την τελευταία ήμερα των σχολείων (ας ξεκουραστούν και κάποιοι σε αυτή την χώρα...) και ένα τραγουδάκι καλοκαιρινό και δροσερό, που θα μου επιτρέψετε να το αφιερώσω σε κάποιον...ξέρει αυτός.
....................

Μητέρα, τι είναι ο έρωτας;
- Ο έρωτας...χμ...Έρωτας κόρη μου είναι να γνωρίσεις έναν όμορφο κύριο...
να σε πηγαίνει για φαγητό σε πολυτελή εστιατόρια,
να σου αγοράζει ακριβά κοσμήματα,
να σου αγοράζει ακριβά φορέματα,
να σε πηγαίνει κρουαζιέρες με το σκάφος του,
να σου αγοράσει ένα διαμέρισμα στο Παρίσι,
να σου αγοράσει ένα διαμέρισμα στην Κυανή Ακτή... Αυτό είναι έρωτας παιδί μου.
- Μα, μητέρα, αυτά που λένε για το πρώτο ραντεβού, το χτυποκάρδι, το πρώτο φιλί, την καρδιά που λιώνει από έρωτα...Αυτά τι είναι, δεν είναι έρωτας;
- Όχι παιδί μου, μην τα ακούς αυτά. Δεν είναι αυτά ο έρωτας. Αυτά τα βγάλανε οι κουμουνιστές για να πηδάνε τζάμπα....!

νο οφένς αγαπημένοι μου κομουνιστές...ξέρετε πόσο σας λατρεύω...
....................

....................


20 σχόλια:

  1. Χα χα χα! Τέλειο!!!! Ότι πρέπει για τις μέρες που περνάμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρεαλιστική εκδοχή του έρωτα.... μάλιστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σήμερα νιώθω πλούσιος, είναι δεύτερη φορά μέσα στη μέρα που κάτι μ’ έκανε να γελάσω.
    Το πρώτο ήταν η γιορτή της έκτης του 1ου δημοτικού Παλαιοκάστρου, όπου τα παιδία κατάφεραν έστω και για λίγο να με βγάλουν από την μίζερη καθημερινότητα.
    Και το δεύτερο η πολύ καλή ανάρτηση σου.
    Καλό βράδυ και να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι να γελάς πάντα λοιπόν!
      Καληνύχτα.

      Διαγραφή
  4. χαχαχαχα
    Αχ βρε Μαρία!!!

    Και κομμουνιστής να ήμουν πάντως, πάλι θα γέλαγα!

    Και πώς καταλαβαίνω τους δασκάλους που βγαίνουν τρέχοντας!
    Αυτοί έχουν πιο πολλή ανάγκη τις διακοπές απ' τα παιδάκια...

    Καλημέρες σε όλη την παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η ζέστη καλά κρατεί...
      Καλησπέρα σου.

      Διαγραφή
  5. Ως γνωστόν, με χιούμορ λέμε τις μεγαλύτερες αλήθειες... Αυτό, για το ανέκδοτο ... και την τελευταία μέρα στο σχολείο (και οι δάσκαλοι έχουν ψυχή!).

    Όσο για ζέστη, Μαρία αποκλείεται εκεί που είσαι να έχετε περισσότερη απ' ότι έχει στην καυτή Αθήνα: ψήνεις μπριζόλα στις λαμαρίνες των αυτοκινήτων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά εδώ πότε πότε φυσάει και ένα αεράκι.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  6. χαχαχα!! Σκασμενο μου! Οπως μου εχεις πει και στο μπλογκ, εμεις θα ζησουμε και ας ειμαστε φτωχοι.

    Φιλακια πολλα γλυκια μου πετουνια! Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλχημιστή μου, εκείνο όμως το διαμέρισμα στο Παρίσι, που λέει και το ανέκδοτο, θα μου το πάρεις ε; Τυχαίο...δεν νομίζω...
      Φιλιά αγάπη μου γλυκιά.

      Διαγραφή
  7. παλιό αλλα καλό με έκανε και γέλασα πάλι

    ΧΑ!ΧΑ! τέλειο το βιντεάκι!!!!εμ κάπως έτσι θα έτρεχα και γω!!!!!!!

    άντε και καλό βολι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προχωρημένη η ώρα (τι; πήγε κιόλας δυόμιση;) οπότε αφού μας λατρεύεις ελπίζω πως μπορώ να απαντήσω με μια κάποια ελευθεριότητα. Ως γνωστόν οι κομμουνιστές το κάνουν καλύτερα: (http://entertainment.in.gr/html/ent/309/ent_tv_show.1205309.asp). Περιμένουμε λοιπόν το βραβείο μας στην κάλπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου απαντήσω και γω με μια κάποια ελευθεριότητα. Το ξέρω ότι το κάνετε καλύτερα...δεν χρειαζόταν να μου το πεις...
      Καλό ξημέρωμα...

      Διαγραφή
  9. Εγώ πάντως το'κανα το διάλειμμα. Έριξα και μια βουτιά για το γαμώτο (δεν έχω μπει σε πιο κρύα θάλασσα)!
    Τώρα που παρακολουθώ τα αποτελέσματα της κάλπης σκέφτομαι πως η θάλασσα ήταν πιο ζεστή.

    Να χαιρόμαστε λοιπόν το νέο μας πρωθυπουργό.
    Τα καλύτερα έρχονται...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Πέτρο...και μεις καιγόμαστε εδώ!

      Με τις υγείες μας...
      Φιλιά.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα