Τρίτη, 12 Ιουνίου 2012

Γιορτή... ξεφτίλας.

Οι αδέσμευτοι δημοσιογράφοι και συντελεστές του κοκκινολαχανί κήπου(ξέρουν αυτοί) ξαναχτυπούν...
Το κείμενο είναι του δαιμόνιου (έως φρενοβλαβή) Πυρπολημένου.
....................

Είναι κάτι βράδια που δεν σου κολλάει ο ύπνος όσο νυσταγμένος και κουρασμένος και να 'σαι. 
Το αντίδοτο πολλές φορές για μένα τουλάχιστον είναι να ανάψεις ένα τσιγάρο να φτιάξεις ένα κρύο τσάι και να ακούσεις κάνα τραγουδάκι στο τιούμπ για να χαλαρώσεις και να την πέσεις μετά.
Αλλά όχι στην Ελλάδα και σίγουρα όχι σε περίοδο εκλογών!!! 
Τα μονοπάτια του τιουμπ με οδηγούν στο να επιλέξω να ακούσω τη Γιορτή.
Και ενώ αρχίζει να παίζει το κομμάτι ξαφνικά στο κάτω μέρος της οθόνης προβολής του βίντεο ξεπροβάλει ένα από τα διαφημιστικά κουτάκια που έχει βάλει το τιούμπ να εμφανίζονται υποθέτω σε δημοφιλές κομμάτια με υπογραφή ads by google... και διαβάζω εγώ νυχτιάτικα το εξής:
''Υπάρχει τώρα κανείς που δεν θέλει να προστατευθούν οι καταθέσεις των Ελλήνων στις τράπεζες ;'' 
Κάπου εκεί αναρωτιέται ο στοχαστής μέσα μου '' Έλα μου;'' 
Άξαφνα μέσα στο ίδιο κουτάκι ανατέλλει ο πράσινος ήλιος με τη λέξη ΠΑΣΟΚ από κάτω. 
Ο στοχαστής μέσα μου βρίσκεται εν μέσω μιας καταιγίδας ερωτήσεων προερχόμενες από τον εαυτό μου... ''Εεεεε;'' 
και το χέρι μου χτυπά το print screen αυτόματα...


Έπρεπε να περιμένω...
Για να βγει το μήνυμα Μάθετε περισσότερα σε έντονα πράσινα γράμματα.
Θα το περάσω στο ντούκου το άκυρο σποτάκι που σπιλώνει αυτές τις μέρες ένα από τα ελάχιστα βιντεο κλίπ της μεγαλύτερης μπάντας που υπήρξε ποτέ στην Ελλάδα. Αυτά συμβαίνουν...

Αλλά ρε καργιολόπουστα, εσύ που είχες την ιδέα να γράψεις αυτό το πράγμα, δηλαδή τι παραπάνω θες να μάθω για το Πασοκ; Γιατί να πατήσω το γαμημένο το λινκ που μου ποστάρεις; Να μάθω περισσότερα για το πως τα γαμήσατε όλα; 
Με ρωτάς αν υπάρχει τώρα κανείς που δεν θέλει να προστατευτούν οι καταθέσεις στις τράπεζες και σου απαντάω: Εγώ!!! 
Γιατί δεν ξέρω ούτε έναν που να έχει λεφτά στην άκρη... Ούτε φίλος, ούτε συγγενείς μου έχει! 
Οπότε τα εκβιαστικά σας διλήμματα αλλού. Σε αυτούς που εξακολουθούν να σας ψηφίζουν γιατί έχουν κερδίσει πολλά όλα αυτά τα χρόνια (δεν εξηγείται διαφορετικά το 13%) και έχουν πολλά να χάσουν άμα φύγετε... 
Πως τολμάτε να ζητάτε ακόμα και τώρα ψήφους;

Μα τις χίλιες δαιμονισμένες μαρμότες, μου ανέβηκε απόψε το αίμα στο κεφάλι (το πάνω) ... 
...................
σχόλιο δικό μου: 
Πες τα αγαπημένε μου... δεν φτάνει που μας χαλάνε την αισθητική με τις κολοδιαφημίσεις τους, υποτιμούν και την νοημοσύνη μας... έλα μαρμότα στον τόπο σου... έλεος πια.

26 σχόλια:

  1. Σοβαρά; Αυτές οι διαφημίσεις μπαίνουν αυτόματα από το youtube τώρα; Δε γλιτώνουμε από πουθενά. Φαντάζεσαι να ξυπνήσουμε ένα πρωί και να δούμε και στα μπλογκς μας; lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτές τις μέρες απέκτησα νέο κινητό (δώρο είναι) και μπήκα πολλές φορές στο youtube για κατέβασμα τραγουδιών. Τη συγκεκριμένη διαφήμιση/αηδία την είδα σε όλα. Δεν τσαντίστηκα, περισσότερο γέλασα με την ηλιθιότητα αυτού που το σκέφτηκε και αυτών που το αποδέχτηκαν.
    Νέα πολιτικά ήθη λοιπόν.
    Στο εξής η πλύση εγκεφάλου δεν θα γίνεται από τα μπαλκόνια (με το κίνδυνο της σάπιας ντομάτας που ίπταται), αλλά με ηλεκτρονικά μηνύματα.
    Αυτό που δεν υπολόγισαν είναι ότι για να δεχθείς πλύση πρέπει να μη διαθέτεις εγκέφαλο...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να μην έχουμε εγκέφαλο δηλαδή; Παίζει και αυτό.
      Φιλιά και καλημέρα.

      Διαγραφή
  3. καργιολόπουστα!!
    Μα τις χίλιες δαιμονισμένες μαρμότες τί απίστευτες λέξεις!!!
    αυτό, για να σπάσει λίγο η ένταση που, όπως είναι φυσικό, καλά κρατεί λόγω των ημερών.
    καλημέρα καλό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ο καλός μου ο Πυρπολημένος είναι μανούλα στην εύρεση καινούργιων φράσεων και λέξεων.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  4. Μα από πουθενά δε γλιτώνουμε το απόλυτο θράσος και ξεφτίλα τους!!! Άι σιχτιρ!!! >:(((((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να τους περάσουμε στο ντούκου.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
    2. πράγματι...πριν εκνευρίστικα τώρα γελάω!!! Καλημέρα!

      Διαγραφή
  5. Εδώ υπάρχει μια σύμπτωση!
    Κι εγώ ανακάλυψα τη γελοία πασοκο-διαφήμιση ακουγοντας τη "Γιορτή" αλλά από άλλο βίντεο (όχι το επίσημο βίντεο-κλιπ).
    Συμπέρασμα;
    Θα κόψω τον Αγγελάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ωραίο συμπέρασμα κατέληξες... μήπως να κόψεις και το ιντερνετ;
      φιλιά και καλησπέρα.

      Διαγραφή
  6. Αυτές οι διαφημίσεις στο youtube, καινούργιο φρούτο και μου έχουν σπάσει τα νεύρα. Μα τι άλλο θα σκεφτούνε οι άνθρωποι; Ούτε ένα τραγούδι δεν μπορούμε να ακούσουμε με την ησυχία μας. Άσε που τα βάζω και στο blog και λέω τώρα ο κόσμος θα πάει να δει το video και θα βλέπει αυτή την αηδία! Αν είναι δυνατόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε συ...κάνεις κατάσταση, έχεις φτιαχτεί να ακούσεις ένα κομμάτι και τσουπ σου πετά την διαφήμιση και ξενερώνεις εντελώς.
      Καληνύχτα.

      Διαγραφή
  7. Αγαπημενε πυρπολ!!!!!! σε φιλω και προσκυνω!!! Δες μερες τωρα δεν βλεπω βιντεακια γι αυτα τα αισχρα μηνυματα !!! ολα τα ειπες! εχεις ταλεντο στο να εκφραζεις αυτα που σκεφτομαι χεχε! εγω ξερεις δεν τα παω καλα μετις λεξεις :-) ΛΟΙΠΟΝ YOU TOUBE ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ... Το κομματι αυτο λοιπον θα με συντροφεψει αποψε αλλα απο mp3 Να σαι καλα!
    ΛΙΤΣΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιτσάκι τι κάνεις παιδί μου; Φιλιά από όλους.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητή Λίτσα!!!! μην με φιλάς και μην με προσκυνάς!!!!! γιατί θα την ψωνίσω...
      και δεν είμαι εικόνισμα ή το βινύλιο Battle Hymns των Manowar! Άσε που άμα κάνεις πως με φιλάς και πέσεις να με προσκυνήσεις υπάρχει η περίπτωση να παρεξηγηθεί η κίνηση και να μας βγάλει η Βις τα μάτια!!!
      Στο θέμα μας τώρα, δεν τα είπα όλα, ούτε έχω ταλέντο (χαχα) στο να εκφράζω τις σκέψεις μου/σου στον γραπτό λόγο. Χθες το βράδυ έφαγα απλά τρελή φρίκη με το θράσος που έχουν για να προσεγγίσουν ψηφοφόρους.
      Από επιλογή μου πια δεν θέλω να βλέπω τις εκπομπές και τις ειδήσεις αλλά ούτε και να διαβάζω πολιτικές εφημερίδες.
      Γιατί λοιπόν πρέπει να αντιμετωπίσω τις αισχρές τους απειλές την ώρα που θέλω να ηρεμήσω ακούγοντας μουσική?
      Αυτό το θέμα για μένα δεν είναι για να γελάσεις μαζί του γιατί πρώτον το διαφημιστικό αυτό είναι πληρωμένο από την τσέπη μας μέσα από τις επιχορηγήσεις που δίνουν στα κόμματα της βουλής.
      Δεύτερων η συχνή του επανάληψη (όχι μόνο του πασοκ) δημιουργεί άγχος, πίεση και ακόμα και αν δεν το διαβάσεις περνάει υποσυνείδητα στη σκέψη σου, ένα είδος αυθυποβολής ότι πρέπει να τους ψηφίσουμε για να μην καταστραφούμε
      και τρίτων ο έλεγχος μέσα από τα χρήματα τις διαφήμισης στο μόνο ελεύθερο μέσο οικιακής χρήσης ηλεκτρονικής ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.
      Αλλά λες δε γαμιέται... Αντί να ακούσω τα κομμάτια που θέλω στο τιούμπ θα κάτσω να τα παίξω στην κιθάρα...
      [URL=http://s1000.photobucket.com/albums/af130/pirpolimenos/?action=view&current=ultimate.png][IMG]http://i1000.photobucket.com/albums/af130/pirpolimenos/th_ultimate.png[/IMG][/URL]

      Διαγραφή
    3. http://i1000.photobucket.com/albums/af130/pirpolimenos/ultimate.png

      Διαγραφή
    4. Πολύ σουξέ είχες τελικώς αγορίνα...

      Κάνε και συ ένα μπλογκ...θα γελάσει και ο κάθε πυρπολημένος!

      Καληνυστα.

      Διαγραφή
    5. Μπα αν έκανα μπλόγκ θα μάζευα ότι κυκλοφορεί από τους εναπομείναντες οπαδούς των Manowar και θα τους έκαιγα ένα ένα, αργά και βασανιστικά τα εγκεφαλικά τους κύτταρα...
      Άσε που ένα μπλόγκ από μένα θα μπορούσαν να το δουν ακόμα και μικρά παιδιά και θα τους δημιουργούσε ψυχολογικά τραύματα χωρίς να αποκλείω τυχών σωματικά!!!

      Διαγραφή
    6. Καλά μην κάνεις αν είναι να καταστρέψεις την επόμενη γενιά.
      Στείλε μου κείμενα να τα δημοσιεύω (όχι για τους Μάνογουορ).

      Φιλιά αγάπη μου γλυκιά.

      Διαγραφή
  8. http://soundcloud.com/tracks/search?q[fulltext]=giorti+trypes&q[type]=&q[duration]=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστηηηηηηηηη!!!!!!!!!!!

      Υπάρχει ακόμα υπάρχει κάτι που δεν έχει χαθεί...

      Διαγραφή
  9. "Στο σκαλοπάτι μου σειρήνες διαφημίσεις
    Μ άτοκες δόσεις αγοράζεις το Θεό
    Χαρίζουν χρήματα με κάρτες και ρυθμίσεις
    Κι ό,τι σου δίνουνε σου το ζητάν διπλό.
    Ψάχνω στις τσέπες μου και κοίτα μη ρωτήσεις
    Εκεί στο βάθος τους τι πρόκειται να βρω
    Και δε γελάω μ αυτή τη πλάκα
    Δεν είν αστείο να σε παίρνουν για μαλάκα
    Και να στο λένε."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι φίλε μου...
      Ελπίζω να είσαι καλά.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα