Τετάρτη, 2 Μαΐου 2012

Η google μου έκλεισε το μαγαζί...

Λοιπόν, συνάδελφοι συνμπλογκίτες σας έχω googlονέα. Δεν ξέρω αν προσπάθησε κανένας από σας να μπει στα μπλογκ μου απόψε και βρήκε τα ρολά κατεβασμένα; Όχι αγαπημένοι μου δεν τα βρόντηξα όλα κάτω και διέγραψα τα πάντα. Η google με παράτησε.
Να σας τα πω να μην την πατήσετε και σεις και κοψοχολιαστήτε. Μπαίνω στο μπλόγκ μου το απόγευμα και τι να δω...το ιστολόγιο αυτό καταργήθηκε!!!! Μπαίνω στο άλλο, τα ίδια...ψυχραιμία λέω. Μπαίνω στο youtube...πάει και το κανάλι! Για να δω και το μέιλ....και εκεί τα κακά μαντάτα. Ο λογαριασμός σας έχει κλειδωθεί λόγω ασυνήθιστης δραστηριότητας (μπαρδόν;;;), για να σας στείλουμε κωδικό επαλήθευσης καταχωρήστε ένα κινητό για να σας σταλεί μήνυμα ή ένα σταθερό για να πάρουμε τηλέφωνο....βάζω το κινητό και περιμένω, περιμένω, περιμένω...εν τω μεταξύ λέει ότι αν δεν σας σταλεί ο κωδικός μέσα σε 10 λεπτά, ζητήστε άλλον κωδικό και αν πάλι δεν σας σταλεί επικοινωνήστε με το κέντρο βοήθειας με μέιλ (φέξε μου και γλίστρησα...). Αφού περίμενα για καμιά τρία τέταρτα και δεν είχε έρθει κανένας κωδικός, λέω δεν βάζω και το σταθερό (μην χάσω...). Μέσα σε ένα δευτερόλεπτο με πήραν τηλέφωνο και με ηχογραφημένο μήνυμα μου έδωσαν τον κωδικό. Τον βάζω, ευτυχώς στον πήρε, και μετά μου ζητά ξανά...το κινητό μου, ένα μέιλ της google εφεδρικό, ένα μέιλ από άλλη εταιρία εφεδρικό κι αυτό και μια λέξη κλειδί. Μιλάμε ούτε ο λογαριασμός του FBI τόση ασφάλεια. Και μετά από όλα αυτά μπόρεσα και ξανασυνδέθηκα. Λοιπόν όσο και αν δεν θέλετε, αναγκαστικά πρέπει να καταχωρίστε το κινητό σας γιατί εγώ τελικά ήμουν τυχερή. Σε φόρουμ που διάβασα μερικοί έκαναν και ένα μήνα για να μπορέσουν να ξανασυνδεθούν. Και για το μέιλ ποιος νοιάζεται στην ουσία, κάνεις άλλο. Όλα αυτά που έχεις γράψει στο μπλογκ χάνονται έτσι απλά. 

σ.σ. Μετά από τρεις ώρες μου ήρθαν οι δύο κωδικοί με μήνυμα... κάλιο αβγά παρά πουρέ.

update: Τα μπλογκ, τουλάχιστον για μένα μιλώ, γίνονται με πολλή αγάπη και πολλές φορές με κόπο. Το να διαγραφεί ένα μπλογκ μπορεί για κάποιους να είναι κάτι ασήμαντο αλλά για κάποιους, όπως εγώ, είναι σημαντικό. Δεν θέλω με τίποτα να μου διαγράψουν το μπλογκ και δεν θέλω να κάνω άλλο. Το αγαπώ πολύ.

21 σχόλια:

  1. Αυτό μου έιχε συμβεί πέρυσι ή πρόπερσι. Και είχα πάθει σοκ, διότι τότε ήξερα ακόμα λιγότερα από ό,τι τώρα, οπότε έπαιρνα τηλέφωνο τις κόρες μου και ρωτούσα τι να κάνω.
    Να μας φακελώσουν όλους, προσπαθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παίζει να μου ξανασυμβεί; Δεν θα το αντέξω...

      Διαγραφή
    2. Βασικά να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος...πως πέρνεις backup του μπλόγκ; Το έκανα από τις ρυθμίσεις, μου έβγαλε ένα αρχείο με κογκολέζικα και δεν κατάλαβα τίποτα.

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα Μαράκι...
      Επειδή δεν πρόκειται να δώσω τηλέφωνο σε καμια εταιρία φακελώματος... αν με χάσετε απο τη γειτονιά... θα είμαι καλά!

      Διαγραφή
    4. κανόνισε να μας κάνεις καμιά λαχτάρα.

      Διαγραφή
  2. Ασφάλεια το λέμε τώρα το φακέλωμα;
    Backup ούτε εγώ παίρνω, διώξτε μας ρε, θα πάμε αλλού!
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πω λίγο για το θέμα του φακελώματος. Καταρχάς μας έχουν φακελωμένους ούτως ή άλλως και κατά δεύτερον, και κακώς δεν το ανέφερα στο κείμενο, το κινητό και το σταθερό που έβαλα δεν είναι στο όνομα μου, δεν ήμουν σπίτι για να με βρουν από την ip και επίσης το όνομα που έχω βάλει στο google είναι άσχετο. Το τηλέφωνο θεωρώ ότι το θέλουν για διαφημιστικούς λόγους...είναι πολλά τα λεφτά από τις λίστες πραγματικών τηλεφώνων.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  3. Δεν καταλαβα...!!!
    Κατα καιρους, μου βγαζει και μενα τετοια Κουφα[!!!]
    Αλλα..Δεν μασσαω...!!
    Στου κουφου την..βροντα..Οσο θελεις..Πορτα...!!
    Κινητο δεν εχω...!!
    Στον ΟΤΕ που πηγα,μου ειπανε..Περιμενε...!!
    Περιμενω, κι εγω..Και συνδεομαι..Απο αλλα κομπιουτερ..!!
    Και να μου..Καταργησουν το μπλογκ..Θα φτιασω αλλο...Χειροτερο...!!
    Και πιο.."κοφτερο"...
    Τρομοκρατια ειναι αυτα..!!
    Το διαδικτυο ειναι...Απειρο...
    Μακαρι να παρακολουθουν τα μπλογκ..Να βρεθει και καμμια..Δουλεια...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω δεν μάσαγα! Αλλά το θέλω το μπλογκ μου, το αγαπώ, δεν θέλω να κάνω άλλο!
      Είναι όντως τρομοκρατία...εγώ τρομοκρατήθηκα.

      Διαγραφή
  4. χαίρομαι που σε βρήκα και εδώ... θα τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παραλίγο να μην με βρεις, καλώς ήρθες.

      Διαγραφή
  5. Πω πω πω τι έπαθες. Κι εγώ θα τα είχα παίξει στη θέση σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η Γκουγκλ έγινε τελικά ο μεγάλος αδελφός...
    Και πώς να ξεφύγουμε απ αυτήν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξέρω και γω...να μου στέλνεις τις αναρτήσεις με γράμμα;

      Διαγραφή
  7. Μην ανησυχείς. Όπως λένε και οι φίλοι παραπάνω, σιγά μην ασχολούνται με εμάς, αλλά αν, σημαίνει οτι είμαστε σπουδαίοι και δεν το ξέρουμε! Άσε που άμα δε μας θέλουν, πάμε και αλλού.

    Εγώ το έχω δώσει το κινητό μου ήδη δυο φόρες. Τώρα γιατί το ζητάνε και το ξαναζητάνε, δεν ξέρω. Μήπως το σύστημα είναι λίγο φόλα τελικά;

    Τέλος πάντων, εύχομαι να μη σου ξανατύχει, γιατί σε νιώθω! Βάζουμε κάτι από την ψυχή μας στα blogs. Είναι σαν παιδιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ ενδιαφέρον!
    σε ευχαριστώ για την ενημέρωση!
    δεν ήξερα ότι συμβαίνουν και τέτοια.
    μου κάνει νερά και συχνά δεν με βάζει μέσα στο σύστημα πλέον...
    οπότε αναμένω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προσπάθησε πάντως να μην σου κλείσουν το μπλογκ γιατί είναι κρίμα και σένα και για τους αναγνώστες σου.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα