Τρίτη, 8 Μαΐου 2012

Λίγα λόγια και λίγη μουσική.

Όλο το εκλογικό σώμα βρίσκεται σε αναβρασμό. Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ το φυσάν και δεν κρυώνει...περασμένα μεγαλεία διηγώντας τα να κλαις. Ο Τσίπρας έχει αποτύχει ως πρωθυπουργός, χωρίς να έχει βγει καν...ξέρουν αυτοί, έχουν το κληρονομικό χάρισμα. Ο Καμμένος και ο Κουβέλης, όνειρο ζω μην με ξυπνάτε. Για τα Χρυσά Αυγά δεν θα χαραμίσω ούτε μια γραμμή. Αλλά αυτοί που με στεναχώρησαν, για ακόμα μια φορά, είναι οι κουκουέδες. Μου χρωστάτε και κάτι ψιλά από παλιά. Γιατί βρε πουλάκια μου δεν θέλετε να κυβερνήσετε; Θα την πω την αλήθεια μου...είναι το κόμμα που νομίζω ότι νοιάζεται περισσότερο για τον λαουτζίκο...αλλά πρέπει να νοιαστεί και για κάτι άλλο, να προσπαθήσει να κερδίσει τις εκλογές. Αφήστε τον Τσίπρα, αν λέει ψέματα τόσο χαϊβάνια είμαστε εμείς που τον εμπιστευτήκαμε. Εσείς τι κάνατε για να σας εμπιστευτούμε; Γιατί εγώ δεν σας αντιλαμβάνομαι, δεν σας πιάνω. Και αν δεν σας πιάνω εγώ, που έχω διαβάσει και δυο βιβλία παραπάνω, πως να σας πιάσει ο μπαμπάς μου, που τις εφημερίδες τις έχει για προσάναμμα; Είναι σαν να μου λες μια ιστορία και να σου λέω δεν την κατάλαβα και σεις να μου την λέτε ξανά με τον ίδιο τρόπο. Καλά εντάξει, δεν αποκλείω τη περίπτωση να είμαι και βλαμμένο. Το αν δεν θέλετε να προσθέτεσαι λίγο χρώμα στο λόγο σας, όχι ψέμα μην μπερδεύεστε, τότε απευθύνεστε σε λάθος ανθρώπους και δεν το ξέρετε. Γιατί εγώ δεν ξέρω την διαφορά της αριστεράς από τον κομουνισμό, και βασικά σκασίλα μου. Δεν σκαμπάζω από Μαρξιστοπαπαρολογίες. Εκτός αν θέλετε να γράψουμε κανένα διαγώνισμα, κανένα κριτήριο αξιολόγησης ή να προσθέσουμε καινούργιες λέξεις για την καρτέλα (τι θυμήθηκα τώρα!). Μετεξεταστέα θα πάω, σας το λέω, δεν την ξέρω την ύλη, δεν είχα και κανένα να μου δώσει τα SOS...Δεν χρειάζεται να πείσετε τους κομουνιστές να παραμείνουν κομουνιστές, κουμουνιστής γεννιέσαι δεν γίνεσαι, πρέπει να πείσετε εμάς και ας είμαστε ΄΄βάρβαροι΄΄. Εγώ θέλω να σας κάνω παρέα...και ας μην με θέλετε, αγαπημένοι μου κουκουέδες.
Και ένα πολύ ωραίο που διάβασα, για να σας το κάνω και γω λιανά ΄΄Η κοινωνία έχει πέσει στο γκρεμό και αποζητά ένα κλαδάκι για να πιαστεί ΑΜΕΣΑ κι εσύ του προτείνεις τον σοσιαλισμό, όπως οι χριστιανοί τη Δευτέρα Παρουσία.΄΄. Και όλα αυτά δεν τα γράφω για να σας κατηγορήσω, αλλά επειδή με νοιάζει.
Και που 'στε...αν ο Τσίπρας τα κάνει μαντάρα, εγώ πρώτη θα τον μαυρίσω, τώρα ξέρουμε. Ουδείς αλάνθαστος...ούτε καν το κουκουε.

Και εν αναμονή των εξελίξεων ας χαλαρώσουμε λιγάκι μετά μουσικής, γιατί πολύ τσιτωθήκαμε.







8 σχόλια:

  1. Κι ορθά "σκέφτεσαι και γράφεις" Μαρία. Και θα είχαμε σχεδόν ίδια ματιά, αν είχα και την παραμικρότερη ελπίδα ότι είναι εφικτή μια κάποια επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου. Όπως ελπίζει ο κ.Τσίπρας. Αλλά- μια και δεν έχω το κληρονομικό χάρισμα και ποτέ δεν ξέρεις από πού μπορεί να ξημερώσουν τα θαύματα - δηλώνω επιφυλακτική. Ας δούμε τι θα προκύψει κι από το δεύτερο γύρο...
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάτσε να βγει πρώτα πρωθυπουργός...αυτό μην το ξεχνάμε.
      Το κληρονομικό χάρισμα δεν το έχει κανείς...ούτε καν η Αλέκα...όλα κρίνονται στο γήπεδο. Αρκεί να κατέβεις.
      Καλησπέρα.

      Διαγραφή
  2. Είναι άλλο να έχει καθένας τις απόψεις του για την πολιτική συγκυρία, και είναι καλό να υπάρχουν όλες αυτές οι διαφορετικές απόψεις. Αλλά το όχι προς όλους και όλα, και κυρίως η περιφρόνηση προς το λαό που αγωνιά, αυτό ξεφεύγει από τα πλαίσια και το μόνο που δηλώνει σίγουρα είναι πολύ πολύ κακή κρίση.

    Κατά τα άλλα είμαι πολύ αισιόδοξη όπως έχουν έρθει τα πράγματα. Ένας άλλος άνεμος φυσά πάνω από την Ελλάδα και την Ευρώπη και αυτό το κάναμε εμείς!!!

    Η μουσική πάντως κάνει πάντα καλό στην ψυχή μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή την ωραία δροσιά του ανέμου δεν μας αφήνουν να την χαρούμε.
      Καλησπέρα.

      Διαγραφή
  3. Α, θα σε μαλώσω.
    Το ΚΚε στους λαϊκούς αγώνες έχει το copyright. Τόσα χρόνια τους πήρε για να μας κάνουν να το εμπεδώσουμε κι έρχεσαι εσύ τώρα και μας τα χαλάς;
    Προτιμάμε να κατεβάζουμε το πόπολο στους δρόμους να φωνάζει για τα δίκια του, παρά να πρέπει να πάρουμε εμείς τις αποφάσεις και να τους έχουμε απέναντί μας.
    Δεν θα επεκταθώ γιατί κυκλοφοροράνε και κάτι αδέσποτα με κομματικό μίσος που δεν έχουν μάθει να ακούν τη διαφορετική άποψη. Έχουν φτιάξει έναν δικό τους κόσμο και οι απ'έξω είναι όλοι εχθροί τους.

    ΥΓ: Πραγματικά απορώ πως το '89 κατάφεραν να τα βρουν με το δράκουλα για να κλείσουν φυλακή τον Αντρέα και τώρα που η Ελλάδα βρίσκεται στο χείλος της αβύσσου δεν μπορούν να συννενοηθούν σε απλά πράγματα:
    Έξοδος από το μνημόνιο (αυτό δεν φώναζαν;),
    άρνηση του χρέους (αυτό δεν φώναζαν;)
    απλή αναλογική (αυτό δεν φώναζαν;)
    Και κάτι τελευταίο. Η νέα γενιά - και αναφέρομαι στους φοιτητές - δυστυχώς στράφηκε στο φασισμό. Θυμάμαι τη δεκαετία του '80 που η Πανσπουδαστική σάρωνε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέβαια εδώ που τα λέμε τα βρήκαν με τον δράκουλα και τα χάλασαν μεταξύ τους...
      Όσο για την ΠΚΣ...άστο καλύτερα γιατί θα το παραχέσω.

      Διαγραφή
  4. Καλημερουδια!! Ειναι σημαντικο θεμα αυτο που θιγεις και πολυ με εχει στεναχωρεσει γενικα. Το θεμα ειναι οτι το ΚΚΕ ειναι τοσο δογματικο επειδη φοβαται την διασπαση παλι. Και αυτο βεβαια δεν οδηγει πουθενα. Δεν γινεται να μενεις ακαμπτος οταν οι συνθηκες επιτασσουν οτι πρεπει να γινεις λιγο πιο διαλλακτικος. Πρεπει να εχεις μια πολιτικη αλλα η στρατηγικη αναλογα με τις συνθηκες δεν ειναι κακο πραγμα και ουτε πιστευω οτι και οι ψηφοφοροι του ΚΚΕ θα το κατηγορουσαν για προδοσια προς τις αρχες του αν αποφασιζε η κομματικη ηγεσια να βαλει λιγο νερο στο κρασι της.

    Την καλημερα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά δεν θέλω να βάλει νερό στο κρασί της, να το προσφέρει σε όλο τον κόσμο. Και αφού δεν το έκανε τώρα, φοβάμαι ότι δεν θα το κάνει ποτέ.
      Μ΄αυτά και μ΄αυτά θα κάνει καμιά συνεργασία η δεξιά και θα κερδίσει τις εκλογές και έλα μετά να σου μετρήσω τα όρια της αριστεράς και της προόδου.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα