Κυριακή, 8 Απριλίου 2012

Τρεις φράσεις που θα σε βοηθήσουν στη ζωή και τα πιο αναξιόπιστα 5 λεπτά.

Τρεις φράσεις που θα σε βοηθήσουν στη ζωή:
1. "Κάλυψέ με",
2. "Καλή ιδέα, αφεντικό!",
3. "Έτσι το βρήκα όταν ήρθα".

Τα πιο αναξιόπιστα 5 λεπτά.
1. Θα σε πάρω σε 5 λεπτά.
2. Σε 5 λεπτά θα είμαι έτοιμη.
3. 5 λεπτά δουλειά είναι.
4. Επιστρέφω σε 5 λεπτά
5. 5 λεπτά διάλειμμα.
6. Σε 5 λεπτά φτάνουμε.
7. Θα πεταχτώ στο σούπερ μάρκετ για 5 λεπτά.
8. Τώρα μπορείς και εσύ να έχεις το τέλειο σώμα,
μόνο με 5 λεπτά γυμναστική την ημέρα.

καλή Κυριακή σε όλους.

6 σχόλια:

  1. Χα χα! Είναι βλέπεις σχετικός ο χρόνος. Κυλάει διαφορετικά, ανάλογα με την ταχύτητα του κάθε παρατηρητή! (Πότε πέρασε η ώρα; Ακόμα να περάσει η ρημάδα;)
    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην πρώτη λίστα μπορείς να προσθέσεις και το
    "Αυτός άρχισε πρώτος!"

    Πέντε λεπτά...
    Συνήθως διαρκούν ώρες, όταν ακούς την ατάκα "Σε πέντε λεπτά είμαι εκεί. Στη γωνία είμαι!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επίσης υπάρχει και το ανεκδιήγητο...''αφού σου είπα ότι θα έρθω σε 5 λεπτά τι με παίρνεις κάθε μισή ώρα''

      καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  3. Εεε καλά, Μαράκι μου ο χρόνος είναι σχετικός!
    Ο Αινστάιν το είπε, ποια είμαι εγώ για ν' αλλάξω τη θεωρία της σχετικότητας;
    Να σεβόμαστε τους επιστήμονες!!
    Οχι γιατί τα ισοπεδώσαμε όλα τελικά:P
    :)Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε αφού το είπε ο Αινστάιν δεν πειράζει που αργώ συνήθως...
      καληνύχτα.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα