Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2012

Καταραμένε Έλληνα.

Όπου να γυρίσω την σκέψη μου, όπου και να... στρέψω την ψυχή μου, μπροστά μου σε βλέπω, σε βρίσκω.
Τέχνη λαχταρώ, Ποίηση, Θέατρο, Αρχιτεκτονική, εσύ μπροστά, πρώτος και αξεπέραστος.
Επιστήμη αναζητώ, Μαθηματικά, Φιλοσοφία, Ιατρική, κορυφαίος και ανυπέρβλητος.
Για Δημοκρατία διψώ, Ισονομία και Ισότητα, εσύ μπροστά μου, ασυναγώνιστος κι ανεπισκίαστος.
Καταραμένε Έλληνα, καταραμένη Γνώση...
Γιατί να σε αγγίξω;
Για να αισθανθώ πόσο μικρός είμαι, ασήμαντος, μηδαμινός;
Γιατί δεν με αφήνεις στην δυστυχία μου και στην ανεμελιά μου;

Φρίντριχ Σίλερ
Γερμανός συγγραφέας και ποιητής

4 σχόλια:

  1. Αυτός ο "καταραμένος Έλληνας" είναι αυτός που τα καθεστώτα φοβούνται ότι μπορεί να ξυπνήσει μέσα στις ψυχές των εκατομμυρίων Ευρωπαίων που τώρα διώκονται ως... τρομοκράτες επειδή απαιτούν να ζήουν αξιοπρεπώς και με το κεφάλι ψηλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτοί που έχουν το προνόμιο να γνωρίζουν, έχουν επίσης και το καθήκον να πράττουν.
    Αϊνστάιν

    ...προς το παρόν δεν πράττει γιατί δεν γνωρίζει τι κουβαλάει.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβερός ο Σίλερ!

    Είμαστε τυχεροί από μια άποψη, και άτυχοι από πολλές άλλες, συμπεριλαμβανομένης οτι δεν εκτιμούμε όσο και όπως θα έπρεπε αυτή την κληρονομιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως να είναι κάπως έτσι και η φύση του ανθρώπου. Πόσες φορές δεν έχουμε δει άτομα με κοφτερό μυαλό να καταλήγουν στα αζήτητα και πολύ περισσότερες φορές άτομα περιορισμένης διάνοιας να κυβερνούν.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα